Ongelofelijk nieuw wereldrecord karper!

Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
Gebruikersavatar
Christian Hummelink
Berichten: 1857
Lid geworden op: 02-10-2005 22:56
Locatie: Zwolle

08-03-2008 10:42

Haha inderdaad, ik kwam Jochem gisteren nog tegen trouwens. Vraag me wel af wat hij met die scheepsladingen kunstmest in zijn kofferbak moet... :lol:
Penvissen, omdat een wegzakker een mooie opsteker kan zijn!
http://www.karperbeheer.nl, word lid van de BVK!
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

08-03-2008 10:44

Ah Jochem met kunstmest in de weer??
Dan is ie vast en zeker een mooi graskantje aan het aanleggen.. :P :lol:
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Christian Hummelink
Berichten: 1857
Lid geworden op: 02-10-2005 22:56
Locatie: Zwolle

08-03-2008 10:45

8) :lol:
Penvissen, omdat een wegzakker een mooie opsteker kan zijn!
http://www.karperbeheer.nl, word lid van de BVK!
Gebruikersavatar
Jochem Overdijk
Berichten: 29
Lid geworden op: 11-02-2002 01:00
Locatie: Enschede

08-03-2008 13:12

Christian en Henk,

Laat ik nu getipt worden dat mijn aanwezigheid op de UT is gesignaleerd, lees geroken, en nu op het board vermeld word. Dat verdient een verklaring!

Die kunstmest in mijn kofferbak, dat was geen kunstmest maar bagger uit één van de vijvers. Ik ben de hele morgen in mijn waadpak in de weer geweest om de nodige kilo's bij elkaar te scheppen. Een deel ervan gebruik ik om mijn boilies in te weken, dat is dressuur doorbrekend en op die manier hoop ik de UT karpers, die een bovengemiddeld IQ hebben, om de tuin te leiden. Het andere deel heb ik op de stenen gestort waar Christian zijn record heeft gevangen. Dit is puur uit gemakzucht want nu kan ik voortaan mijn onthaakmat thuis laten en die vis gewoon op de bagger ploffen...* Dan ben ik mooi van dat gestink in mijn auto af!

Overigens Henk, ik denk erover om nog iets te verbouwen op de vers gestorte bagger. Zouden champignons het daarop een beetje doen? :D

Groeten!

* Voor de mensen die moeite hebben om realiteit en ongein van elkaar te scheiden: die onthaakmat blijf ik netjes gebruiken hoor.
Laatst gewijzigd door Jochem Overdijk op 14-03-2008 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Christian Hummelink
Berichten: 1857
Lid geworden op: 02-10-2005 22:56
Locatie: Zwolle

13-03-2008 17:11

Zo, deze week in de redactionele column achterop het wereldberoemde UT nieuws:

67 meter

Het was inderdaad een grote. Een hele dikke zelfs. Twaalf kilo schoon aan de haak. En wij waren onder de indruk. Dus moest het op voorpagina. Lekker prominent, voorzien van een mooi stukje tekst. Vet campusnieuws, daar houden wij nou eenmaal van en dat delen wij graag met u. Niets mis mee.

Afijn. De eerste kranten rolden amper van de pers, of de hel brak los. Nooit geweten dat UT-Nieuws zo'n trouw - maar ook o zo nauwkeurig - lezerspubliek heeft. De telefoon stond die donderdagmorgen al voor tienen roodgloeiend. En wij maar denken dat die lieve lezers vooral alles wilden weten over de profieldiscussie of de universiteitsraadvergadering. Niet dus. De mailbox puilde uit, de deur van kamer 217 in de Vrijhof werd platgetrapt en de secretaresse vluchtte naar de toiletgroep. `Wij dachten dat de Blauwe Vinvis met 32 meter de grootste diersoort was', luidde één van de reacties. `Jullie weten het visserslatijn wel een heel nieuwe dimensie te geven.' Voor de enkeling die het UT-Nieuws niet zo goed leest: de megakarper - zo stond in dit blad vermeld - was 67 meter lang. Ongeveer de lengte van de Vrijhof naar het Sportcentrum. Of een kwart Eiffeltoren. Een half voetbalveld! Foutje dus. Sorry hoor. Die vis werd duur betaald.

Toch doet het de redactie deugd dat het UT-Nieuws zo goed gelezen wordt. Veertig jaar noeste arbeid, vele undercover story's, geheimzinnige netwerken en een stevig stuk investigating journalism ten spijt, eindelijk is dé gouden formule gevonden. Lees vooral de voorpagina van deze week. Iets over een halsstarrige kolonie vleermuizen. Wij wachten uw reactie gespannen af.



Te mooi!
Penvissen, omdat een wegzakker een mooie opsteker kan zijn!
http://www.karperbeheer.nl, word lid van de BVK!
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

13-03-2008 21:34

Inderdaad, te mooi Christian.

Heb sterke vermoedens dat Jochem meer en meer betrokken raakt in dit geheel.
Een halsstarrige vleermuizenkolonie, kunstmest, champost en vette bagger duidt toch op een geheimzinnig stuk investigating in stimulantia t.b.v. 67 meter karpers.

Champignons gedijen het best op een gepasteuriseerde amoniakvrije paardekeutel. 8)

Vette bagger stinkt te hard, zo hard zelfs dat men in een straal van kilometers de aanwezigheid van baggerspittende karpervissers vermoedt. Vermoedelijk ontwaren UT studenten deze stankcirkel als eertse uit gebrek aan nuttige en zinvolle bezigheden.. :o anders kan ik het ook niet verklaren Jochem.. :wink:
Groet'n Henk..

still growing Old.
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

13-03-2008 22:24

Gelukkig!

Er is toch nog humor te bespeuren in kerperland!

Jochem en Christiaan, bedankt en chapeau!

gr. Frank
tom valentijn
Berichten: 94
Lid geworden op: 01-03-2008 13:54
Locatie: badhoevedorp

31-03-2008 19:10

Henk ter Maat schreef:Hmm Christian,

Een kademuur van 100 mtr, daar zou ie met 67 mtr nog nèt op gepast hebben.. :wink:



HAHA
het gaat er niet om hoeveel je doet maar hoeveel liefde je stopt in wat je doet!