scar weer op een new world record weight

Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
Gebruikersavatar
martijn dikken
Berichten: 616
Lid geworden op: 30-11-2005 00:05
Locatie: enschede
Contacteer:

20-10-2007 12:16

O ja en ik vind het een beetje not done iemand zo te kak te zetten op een board, Roland heeft ons leuke tv gegeven, in dagen dat we niet aan de waterkant kunnen zitten. En geloof me dik of dun, ik heb nog wel andere stripfiguren aan de waterkant gezien. We zijn sowieso in de ogen van een "normale burger"niet goed wijs zo lang aan de waterkant te zitten voor een vis, die we niet eens opeten. Ze gaan wel naar de visboer.


en ook een opmerking die ik je nog wil meegeven. Pas er voor op wat je nu zegt. Stel dat je in een 5 jaar van mening veranderd. En je zou wel op een "betaalwater gaan zitten voor dikke bakken als deze"
Dan kunnen de meeste andere karpervissers die alleen zwart wit denken het niet snappen...Huh hij zei toch eerst dit en doet nu dat....

loat goan zeggen we in Twente. lat gaan. Kijk eerst naar je zelf.

getver ik hou op....want laat het preken aan de pastoor
Le General Blankensteijn ...normally I'm generally blanking
http://www.cfclub.nl/
voor en door karpervissers
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

20-10-2007 12:16

Ik vind het gewoon weinig met karpervissen te maken hebben, sorry als je je dat persoonlijk aantrekt..

Elke jan boerenlul kan tegen genoeg betaling een boilie met haak in die betaalput gooien en maakt kans op die vis.
En inderdaad voor mij ligt zo'n vis niet binnen bereik.
Ik zou wel gek wezen om tig euro's te betalen om op zo'n zwijn te kunnen vissen..

Groeten Bart
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

20-10-2007 12:25

Tja, ik moet helaas constateren dat het beest nog altijd even lelijk is...
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
tino beunk
Berichten: 2626
Lid geworden op: 29-03-2005 18:42
Locatie: Duiven

20-10-2007 12:26

amen
~~Dreams can be true.~~
Gebruikersavatar
martijn dikken
Berichten: 616
Lid geworden op: 30-11-2005 00:05
Locatie: enschede
Contacteer:

20-10-2007 12:26

Ik trek me niets persoonlijk aan???? Denk alleen daar gaan we weer. Ieder zijn eigen heug en meug. Is dat nu zo moelijk. Die engels man wilde er wel zitten. Hij had wel de nodige centjes er voor over. Hij is nu even Wereld record houder. Hij heeft even zijn geluk. Geluk van die weinige runs die je al krijgt op dat water, het die ene dikste is en ook de dikste van de wereld. Er zijn vissers die een vangst voor zich houden er zijn vissers die willen het delen. En dan gaan wij het niet hebben over een vis in eerste instantie, maar over zijn gewicht en over roland zijn gewicht. wacht ik haal Butselaars snor er even bij met zijn Nieuwkoop NL record.

Vertel me.....wat heeft dat dan met vissen te maken? We lijken wel wijven, die een roddelblad halen en dan kijken hoe het Rokje van Britney zat tijdens de uitreiking van MTV awards....

snap je een beetje waar ik op doel????
Le General Blankensteijn ...normally I'm generally blanking
http://www.cfclub.nl/
voor en door karpervissers
Gebruikersavatar
martijn dikken
Berichten: 616
Lid geworden op: 30-11-2005 00:05
Locatie: enschede
Contacteer:

20-10-2007 12:34

Het is IDD geen mooie volschub of Rijen. Of een hele strakke schub. smaken verschillen. Net zoals De vis van Caro vergelijken met die van Sterkx en of Avonds. de meningen en smaken waren verdeeld.
Er schijnt een hele mooie rijen te zitten in Moffats lake van in de 30kg klasse. Ook een droomvis van menig visser.

De zwaarste hoeft niet persee de mooiste te zijn ...he Daaf :wink: de nummer 2 in gewicht kan een hele andere bouw hebben of heeft minder beschadigingen.... en dan kan er altijd nog een vertederend mooi redmire spiegeltje van 14 pond het bloed van de vanger, sneller doen stromen....
Le General Blankensteijn ...normally I'm generally blanking
http://www.cfclub.nl/
voor en door karpervissers
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

20-10-2007 12:34

Martijn,

Ik snap waar je op doelt.
Zoals je echter al aangeeft "ieder zijn meug" . Zo'n volgevreten varken op een betaalput is duidelijk mijn "meug" niet dus dan mag ik er toch ook commentaar op geven?
Die engelsen op het carpology forum schreeuwen allemaal dat ze t zo geweldig vinden. Prima, maar ik ben het er niet mee eens.

Je zegt dat dit gezeik niks met vissen te maken heeft.
Wat heeft een wereldrecord dan uberhaupt eigenlijk met vissen te maken.
Het is toch puur een statussymbool? IK heb de grootste, iets wat voor mij het minst van alles met vissen te maken heeft.
Maar ook dat is natuurlijk weer mijn beleving..

Groeten
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

20-10-2007 12:40

Martijn,
Roland word niet te kak gezet.
Hij zet zichzelf te kak, wanneer hij zonodig op een kermiswater gaat zitten voor een dikke hoer dan doet hij dat maar.
Dat hij zich ook nog laat vereeuwigen met zijn hoertje als buit getuigt enkel van geestelijk onvermogen..

Mocht je mij ooit op zo'n water of vergelijkbaar hoereputje zien zitten, heb ik 1 verzoek;
Schiet mij a.u.b. onmiddelijk af!
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
martijn dikken
Berichten: 616
Lid geworden op: 30-11-2005 00:05
Locatie: enschede
Contacteer:

20-10-2007 12:56

Bart het is een karper, en vis die we achter na zitten. De zwaarste van de werel is idd de status. En ja waarom vissen we en voetballen we en houden we wedstrijden? de een doet mee en traint er voor. De ander is van nature ergens heel goed in. de ander doet het voor zijn plezier.

Je kan er alles aan verbinden wat je wil of niets een constatering. Van tot nationalistische gedachten....Shit nu hebben de engelsen de titel, de fransen de zwaarste vis op de wereld. etc We kunnen net als bij voetbal randgebeuren er aan vast gaan koppelen als hooligans. Terretorium en verover gedrag. Een boiliemerk zal de vangst weer claimen dat het door een bal komt. sponsering van de man om het te beamen. we kunnen er hier over praten. We kunnen naar buiten gaan om met een hengel over de brug te hangen en te turen naar de dobber, tot hij onder gaat en een boerenkarpertje, de strijd met je aan gaat.

en als laatst kunnen we kijken of we Henk niet met een boiliepult achterna moeten omdat hij een cirquitwater aandoet hahahaha radicaal hoor, ik zal je nooit kunnen afschieten ouwe....
Le General Blankensteijn ...normally I'm generally blanking
http://www.cfclub.nl/
voor en door karpervissers
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

20-10-2007 13:55

martijn dikken schreef:En ja waarom vissen we en voetballen we en houden we wedstrijden? de een doet mee en traint er voor.


Mooi he... dat competitief gedrag van mannen. Vroeger moesten we nog jagen en moest je de snelste en de beste zijn om als eerste die prooi te vangen. Tegenwoordig worden we vrouwlief de winkel in gestuurd en moeten we onze hart maar laten luchten tijdens allerlei wedstrijden of andere dingen. Patserig doen, laten zien dat je de beste bent...

Jongens,

Ik ben een mammoet vangen. Nu maar hopen dat Roet me niet voor is.
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

20-10-2007 14:03

Ik ben bang dat Henk ook nooit in Amsterdam komt. Want daar wonen h...... Juist. Nogal grof taalgebruik, maar het zal wel.

Uiteindelijk is het afgeven op iemand die net ietsje meer mazzel heeft dan jij ook instinctmatig.

Het is hem gegegund.

Blijft een lelijke vis. :D

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

20-10-2007 14:14

Weet iemand overigens ook hoe je aan een vergunning komt van Lac de Graviers? :-?

:D
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

20-10-2007 14:18

Hoeveel geld heb je op je rekening en hoelang wil je wachten Kees?

:lol:

Vraag het Luke zelf anders even:

Le paquier des Graviers,
Route de Beire le Chatel,
21490, Brognon.
Telephone / Fax: 0033 380 233539
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

20-10-2007 14:26

Oké. Als ze me missen dan ben ik vissen. :wink:
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

20-10-2007 16:28

Kees Ouwehand schreef:Ik ben bang dat Henk ook nooit in Amsterdam komt. Want daar wonen h...... Juist. Nogal grof taalgebruik, maar het zal wel.

Uiteindelijk is het afgeven op iemand die net ietsje meer mazzel heeft dan jij ook instinctmatig.

Het is hem gegegund.

Blijft een lelijke vis. :D

Groet, Kees


Jawel Kees, ik kom meestal niet verder dan Zuid-Oost, vlakbij de Gaasperplas.
Een enkele keer zoals 29 september 2006 trek ik met vrouw en beide dochters op de Yellow Bikes de stad door en de hoerenbuurt word dan beslist niet overgeslagen al was het maar om de dochters te laten zien in welke vetbende sommige grietjes verzeild raken..droevig te zien hoe het daar toegaat.
Ook droevig te zien dat karpers op betaalwateren ook op gelijke voet verhoert worden, de pooiers (uitbaters) worden vet betaald om maar met zo dik mogelijke hoer op de pronkfoto te kunnen.

Echter,
Het foto schieten laten ze in A'dam om onduidelijke reden achterwege, waarschijnlijk hebben de A'damse klanten nog net iets meer verstand dan de klanten op Franse betaalwaterputjes.

En natuurlijk is het hem gegund, helemaal wanneer hij wegens lichamelijk onvermogen niet in staat is een openbaar water af te struinen en dit de enig mogelijke optie is om via fotomateriaal wereldfaam te verwerven.
Gatver...

Martijn,
€ 500,- toe als ik op zo'n water kom :wink:
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
martijn dikken
Berichten: 616
Lid geworden op: 30-11-2005 00:05
Locatie: enschede
Contacteer:

20-10-2007 16:32

8) :lol:
Le General Blankensteijn ...normally I'm generally blanking
http://www.cfclub.nl/
voor en door karpervissers
Wes Pias

20-10-2007 16:38

welke is de karper???????? :lol: :lol:

ontopic:hele mooie vis...echt zo'n vis waar je s'nachts over droomt.
robert de jong
Berichten: 1325
Lid geworden op: 06-12-2004 13:22

20-10-2007 17:30

Ach, Anna Bola is ontploft en nou krijgt Voorslag Litteken de titel weer in handen.

Het is me wat, dat leven als catalogus record karper. Ben je gewoon de meest begeerde opperhoer in het egoboostingprostitutiekarpercircuit, moet je alsnog met zo ’n kerel op de foto :lol:

Een lichtpuntje is wel dat ook deze karper binnenkort gaat ontploffen.

8)
Laatst gewijzigd door robert de jong op 20-10-2007 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
8)
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

20-10-2007 17:30

Ach, weet jij veel Henk. Je leest die bladen kennelijk niet. :lol:

Wat een ellende toch met die karpers. :roll:

Ik weet zeker Robert dat er weer een nieuwe gevonden wordt. Ergens mag je nog blij zijn dat ze hun eigen watertje hebben. Maar eerlijk gezegd ontgaat de drukte mij rond dit circus. Ik heb er geen feeling mee, maar hoef er ook niet aan mee te doen.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

20-10-2007 17:35

Goed gezien Kees, ik lees al minstens tien jaar geen visbladen meer.
Blijf liever met beide poten op de grond. :o
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

20-10-2007 17:38

Hu, visbladen?
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
bas van der kloot
Berichten: 186
Lid geworden op: 12-07-2007 16:47
Locatie: zundert

20-10-2007 17:38

guido berkmortel schreef:Zou die ook zo'n zitzak hebben en een Vietnamees vrouwtje die zijn boilies draait???


wahaha die si egt goed man

we gaan nuaw bollio makke
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

20-10-2007 18:21

Kees Ouwehand schreef:Oké. Als ze me missen dan ben ik vissen. :wink:


8) :lol:
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
tino beunk
Berichten: 2626
Lid geworden op: 29-03-2005 18:42
Locatie: Duiven

20-10-2007 19:03

robert de jong schreef:
Een lichtpuntje is wel dat ook deze karper binnenkort gaat ontploffen.

8)


8)

Misschien als die dood is wat boilies op ze graf strooien? :wink:
~~Dreams can be true.~~
Gebruikersavatar
martijn dikken
Berichten: 616
Lid geworden op: 30-11-2005 00:05
Locatie: enschede
Contacteer:

20-10-2007 19:56

En vis een hoer noemen omdat ze/hij overgeschakkeld is door het aan ons aangevoerde natuurlijkaas vervangende aas, de boilies. maak er dan netjes een water prostituee van. slachtoffer van onze eigen zucht. en als je dan als vis zwemt in een door ons uitgebate water met een pooier die er rijk van wordt en je wordt dan als inferieur betiteld, door een extremistische groep uit Holland, dan is misschien ontploffen naar de maan, wel een onbeschoren lot, wat zo slecht nog niet is. Want stel je voor dat je ten prooi valt aan een vette engelsman, die niet voldoet aan de perfectie in deze wereld, waar dun het mode beeld is en aanvaardbaarder om in diens armen te poseren. Als je haar maar goed zit. Niet te goed anders leverd dat ook nog kritiek op.

Je kreeg een naam, nu mag je er mee sterven Scar ontploft maar gauw. stil gezwegen giganten uit italie zullen je naam doen vergeten en alleen nog maar zoet klinken voor de historische vangers.
Le General Blankensteijn ...normally I'm generally blanking
http://www.cfclub.nl/
voor en door karpervissers