laatste nacht

Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nico van der meij
Berichten: 46
Lid geworden op: 26-07-2004 09:18
Locatie: Den Ham (ov)

13-10-2007 16:12

Vannacht mijn laaste nachtje van het jaar gehad ivm drukte op werk, en tevens mijn persoonlijk record verbeterd, en mijn eerste dertiger gevangen, dus een top nachtje gehad. :lol:

Na twee weken om de dag gevoerd te hebben was dit mijn laatste nachtje voor dit jaar gepland,om 18.00 uur op de stek, hengels voorzien van eigengemaakte 30 mm boillies en netjes ingeworpen tentje opgezet en toen maar wachten, om 3.15 de eerste aanbeet een paar piepjes dat was het weing weerstand maar op de bodem blijven zwemmen netjes geland een mooie schub van 29 pond,
hengel er weer ingeworpen met een paar handjes boillies erbij en om 4.15 ging de andere hengel af, deze ging als een speer na een mooi dril weer een schub en iets groter dan zijn broer 31 pond, mijn eerste dertiger
en dat voor een kerel van in de veertig(beter laat dan nooit).
Eeen top nacht voor de afsluiting van dit jaar.

Met vriendelijke groeten.
Nico
Gebruikersavatar
roy goris
Berichten: 355
Lid geworden op: 02-07-2007 08:57

14-10-2007 13:28

en zo blijkt dat je nooit te oud bent om vis te vangen. :lol: :lol:

ik ken iemand die is 85 en komt met zijn scootmobiel en viskar erachter naar de waterkant :o ..
zou je zeggen die gaat witvissen, maar nix is minder waar steevast op karper en het vergaat hem nog aardig...
hoop dat ik op die leeftijd nog zo uit de voeten kan :wink:

maar jij ook gefeliciteerd Nico met je eerste dertiger, ik ken het gevoel ik had het dit jaar namelijk ook alleen al vrij vroeg in het seizoen, maar dat maakt niet uit het goede gevoel was er niet minder om.


groeten... :roll: 8) :roll:
Plaats reactie