29/30/31 mei

Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
Plaats reactie
Tobias Boot
Berichten: 248
Lid geworden op: 31-07-2003 02:00

01-06-2004 08:41

Een vismaat van me kwam in de avond van 29 mei ff langs m'n huis, hij vroeg of ik wel zin had in een nachtje vissen. Ik stemde in omdat het een lekker weertje was zonder regen en redelijke temp. Toen we op de stek aan kwamen, hadden we alles op gezet etc. in de nacht om 1 uur werd ik wakker van een piepje, m'n vismaat lag nog te pitten.. er volgden nog een paar piepjes en nog meer, dus ik knal die tent uit en sla aan! (op de hengel van m'n vismaat, 5 tot 10 seconden later kwam m'n vismaat ook maar even kijken ;)) Resultaat: 18,5 kilo aan schubkarper, of te wel 37 pond! En dat zonder voor voeren! alleen een paar handjes bij de stek gesmeten diezelfde avond. M'n vismaat heeft echter wel nadat ik heb aangeslagen de hengel overgenomen. Leuke bijvangst was dat ik nog een snoek van 1 meter en 5 cm aan m'n boilie ving toen ik verkeerd insmeet en inhaalde :). En op 31 mei ving ikzelf in de middag nog een schubkarper van 34pond op dezelfde stek.

greets
Plaats reactie