Vangsten februari '07 (Met pen, freelined of drijvend.)
- Ruud Visser
- Contacteer:
KIJK!!!!!!!
Super Dylan!
Groetjes,
Super Dylan!
Groetjes,
- Pieter Stam
Dylan ook als fotograaf ben je beter
Later
Later
-
- Contacteer:
dat zijn mooie vissen zeg,
die vag je niet elke dag...
die vag je niet elke dag...
nahnah...
- Bert Vooijs
Mooie vissen D&P!
ff v==
- Dylan Smits
Morgen ook weer eens vissen, maar dan statisch!
-
Mooie vissen Dylan en Pieter...ga zo door
Carpe Diém
- Dylan Smits
Dankje Pa, Bert, Robert ,Ruud ,Richard en Pieter.
- Kenny Willems
- Contacteer:
Mooie zeelden en karper hoor Dylan (die karper is minder mooi ben gek op zeelt).
Zeelt is al niet zoon winter aaser.
Pieter ook mooie vis al die vissen hebben een prachtige winterkleur.
Zeelt is al niet zoon winter aaser.
Pieter ook mooie vis al die vissen hebben een prachtige winterkleur.
-
ik heb er weer 2 bijgevangen waaronder 1 mooi bijna volschubje
ik sta nu op 6 vorig jaar was het mei toen ik op 6 stond
ik sta nu op 6 vorig jaar was het mei toen ik op 6 stond
- ramon ansing
- Contacteer:
netjes matthijs
zal volgende week even een paar vangen met de pen post ik die fotos wel
zal volgende week even een paar vangen met de pen post ik die fotos wel
groet`n ramon
- Kees Verheij
Mooie vissen jongens! Het loopt al weer lekker zo te lezen.
Maar weer snel eens gaan, de laatste tijd weinig van gekomen.
En Matthijs, was het een goeie tip van mij of niet?
Of komen ze daar niet vandaan?
gr.
Kees
Maar weer snel eens gaan, de laatste tijd weinig van gekomen.
En Matthijs, was het een goeie tip van mij of niet?
Of komen ze daar niet vandaan?
gr.
Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.
http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
- gerrit schippers
Vanmiddag thuis gekomen van stage, zat ik achter de PC en ik dacht verrek tis mooi weer, laat ik eens even gaan pennen.
Tegen half 5 was ik dan op me stekkie, hup ff beetje voeren hengeltje optuigen netje klaar en knallen maar!
Kreeg ik na een kwatiertje een mooi weglopertje ik tik aan en mis. Vervloek me zelf nog een keer en probeer het opnieuw, niet veel later weer een weglopertje tik weer aan weer mis.
Evenlater weer het zelfde, dit heb ik nog niet eerder meegemaakt, nik verwissel het zachte katteprokje voor 3 pitjes sweetcorn, laat het pennetje weer zakken en meteen danst het pennetje als een balerina over het water, ik tik aan en voel een licht weerstand en denk aan brasem. Mis dus, de vis begint in een rustig tempo te zwemmen en neemt een paar korte "runs", en na een korte dril kan ik de 1e vis landen een mooie schub van een pondje of veertien.
1e vis
Na de vis terug te hebben gezet, voer ik nog wat bij op het zelfde stekje. En laat me pennetje weer zakken. Na een klein kwatiertje is het weer raak, de pen wordt subtiel onder de oppervlakte getrokken. Na een korte tik heb ik meteen contact met de vis en deze vis komt meteen op gang maar ook deze vis kan na een korte drill landen, een mooie schub iets groter dan de vorige.
2e vis
Na een foto'tje met de zelf ontspanner, de vis terug gezet en wat mais voeren laat ik het pennetje weer te water. ook nu is het weer na een kwatiertje raak! Deze keer gaat de vis er als een gek vandoor zo heb ik het nog niet mee gemaakt hier op de pen, de vis neemt steeds een "run" en zwemt weer terug na een keer of vier neemt de vis weer een run er lijkt wel geen einde aan te komen en de vis blijft maar diep zitten. Normaal komen de vissen snel omhoog hier maar deze vis blijft diep en voelt zwaar aan. Vals gehaakt mischien, nee de dat voelt anders. Opeens neemt de vis weer een harde "run" ik probeer de vis af te stoppen, maar dan schiet de haak opeens los. Ik vervloek me zelf wel tien keer: "Stomme idioot dat je de rond loopt man man waar is dat nou voor nodig, geen obstakels in de buurt helmaal niets. sjonge jonge wat een idioot bent je toch ook he"
Daarna nog even door gevist maar het werd al donker.
Al met al dik tevreden met de twee vissen die is vlot wist te vangen.
Gr Gerrit
Tegen half 5 was ik dan op me stekkie, hup ff beetje voeren hengeltje optuigen netje klaar en knallen maar!
Kreeg ik na een kwatiertje een mooi weglopertje ik tik aan en mis. Vervloek me zelf nog een keer en probeer het opnieuw, niet veel later weer een weglopertje tik weer aan weer mis.
Evenlater weer het zelfde, dit heb ik nog niet eerder meegemaakt, nik verwissel het zachte katteprokje voor 3 pitjes sweetcorn, laat het pennetje weer zakken en meteen danst het pennetje als een balerina over het water, ik tik aan en voel een licht weerstand en denk aan brasem. Mis dus, de vis begint in een rustig tempo te zwemmen en neemt een paar korte "runs", en na een korte dril kan ik de 1e vis landen een mooie schub van een pondje of veertien.
1e vis
Na de vis terug te hebben gezet, voer ik nog wat bij op het zelfde stekje. En laat me pennetje weer zakken. Na een klein kwatiertje is het weer raak, de pen wordt subtiel onder de oppervlakte getrokken. Na een korte tik heb ik meteen contact met de vis en deze vis komt meteen op gang maar ook deze vis kan na een korte drill landen, een mooie schub iets groter dan de vorige.
2e vis
Na een foto'tje met de zelf ontspanner, de vis terug gezet en wat mais voeren laat ik het pennetje weer te water. ook nu is het weer na een kwatiertje raak! Deze keer gaat de vis er als een gek vandoor zo heb ik het nog niet mee gemaakt hier op de pen, de vis neemt steeds een "run" en zwemt weer terug na een keer of vier neemt de vis weer een run er lijkt wel geen einde aan te komen en de vis blijft maar diep zitten. Normaal komen de vissen snel omhoog hier maar deze vis blijft diep en voelt zwaar aan. Vals gehaakt mischien, nee de dat voelt anders. Opeens neemt de vis weer een harde "run" ik probeer de vis af te stoppen, maar dan schiet de haak opeens los. Ik vervloek me zelf wel tien keer: "Stomme idioot dat je de rond loopt man man waar is dat nou voor nodig, geen obstakels in de buurt helmaal niets. sjonge jonge wat een idioot bent je toch ook he"
Daarna nog even door gevist maar het werd al donker.
Al met al dik tevreden met de twee vissen die is vlot wist te vangen.
Gr Gerrit
Weet je wat T'is Meer Water dan Vis....
-
aan dan zitten wij te blanken,op de statische manier
maar btw mooie vissen!!
maar btw mooie vissen!!
- JJ de Wals
Wederom netjes gedaan Gerrit ! Zelfde stek als vorig weekend?
Groeten Jorn
Groeten Jorn
- Tonnie Amelink
Heel mooi Gerrit! Ik begin zowaar weer zin in vissen te krijgen als ik die karpers zie... Wel jammer van die losser, maar dat is ook karpervissen. Die is de volgende keer wel aan de beurt
mvg
mvg
- Kees Verheij
Mooi verhaal Gerrit, complimenten!
Jammer van die grote, maar fouten maken
we allemaal wel eens, ik tenminste wel.
gr.
Kees
Jammer van die grote, maar fouten maken
we allemaal wel eens, ik tenminste wel.
gr.
Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.
- Peter Ponsteen
Eindelijk ga ik nu pennen met een echte penhengel, gisteravond mijn eerste gekocht.
Hopelijk gaat het vangen met de pen nu ook stukken beter, want van vangen kwam het niet altijd
Vanavond ga ik het eens proberen
Hopelijk gaat het vangen met de pen nu ook stukken beter, want van vangen kwam het niet altijd
Vanavond ga ik het eens proberen
''Een schone waterkant ligt voor het opruimen!''
- ramon ansing
- Contacteer:
een keiharde blank!
wel twee twijfel beetjes gehad en er zat ok wel vis op de stekjes
volgende week maar weer proberen
wel twee twijfel beetjes gehad en er zat ok wel vis op de stekjes
volgende week maar weer proberen
groet`n ramon
-
Dagje karperen! 5 karpers over de 15 pond:P Prachtige visserij met een lichte stok
- Martijn Julien
Net terug van een paar uurtjes pennen. Resultaat was 1 klein schubje van een pondje of 10, die ik tussen de palen vandaan heb gerost. Verder nog 2 100% karperaanbeten gemist (te zien aan de kolk van een geschrokken vis)
- Tim Schless
Nadat ik vannacht weer eens naar huis gevist ben door mijn vismaat, ben ik mezelf maar even wezen troosten door te pennen in een schitterend meertje. Na niet al te veel tijd naar het pennetje gekeken te hebben, 2 van zulke schitterende visjes gevangen. De 2 karpers die ik vannacht statisch ving, gaven minder sport dan deze 2 rakkertjes aan een lichte hengel...
Onder de juiste omstandigheden worden dit superbakken, en dan heb ik ze al mooi gevangen
Gr, Tim
Onder de juiste omstandigheden worden dit superbakken, en dan heb ik ze al mooi gevangen
Gr, Tim
Laatst gewijzigd door Tim Schless op 26-02-2007 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bram Wijnhoven
- Contacteer:
mooi vissie
je kan iemand anders bewonderen om zijn presaties, maar onderschat jezelf toch ook niet!
-
Projectspiegels Tim? of zijn het nakomelingen van een bestaand bestand.