Just some idea's for the board

Plaats reactie
Robbert Spuijbroek
Berichten: 1328
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00

02-07-2003 23:20

Hans,

Een bericht kan je nog wel veranderen nadat je hem gepost hebt, ook smilies kun je makkelijk toe voegen; Als je een bericht typt, zie je 4 dingen onder elkaar staan, namelijk; "Over het plaatsen","Gebruikersnaam", "Tekst Bericht" en "Opties".

Als je bij "Opties" naar rechts kijkt, zie je dat het woord "smilies" een andere kleur heeft. Klik hierop, en je krijgt de lijst met hoe je de smilies intypt!

mvg
Robbert
Als je lang van je water wilt genieten, smijt dan niet met namen en gewichten...
Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

03-07-2003 16:05

Hans,

over voorstel 2 ben ik het best wel met je eens, aangezien er slecht geschreven word. Hopelijk zullen ze wat meer aandacht bieden aan de reply die ze van plan zijn te posten.

Over voorstel 3 ben ik het zeker niet eens. Wil je aan een discussie deelnemen, wees dan ook zo verstandig om eerst de gehele discussie te lezen, om alvorens een mening/opmerking klaar te hebben. Als je geen zin heb om eerst de hele discussie door te nemen, heb je waarschijnlijk ook niet zo'n sterke reply waar de rest ook wat aan heeft.
Koen Workel
Berichten: 1242
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Goor(Twente)

06-07-2003 20:32

Christiaan,
Juist door de niet zo sterke reply's van mensen die niet alles hebben gelezen komen ruzies.
Zij flappen er gewoon maar wat uit, en weten niet of ze iemand kwetsen.
En niet iedereen op het board is zo verstandig.

Dus op dat punt ben ik het niet met je eens.

mvg, Koen
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

06-07-2003 20:42

Het internet is een schitterend medium... maar brengt bepaalde nadelen met zich mee

omdat je niet kan horen op welke toon iets gezegd/verteld wordt kunnen er misverstanden ontstaan hierover. Iets kan zeer goed bedoeld zijn maar precies verkeerd overkomen.

Mensen denken helaas niet altijd goed na voor ze iets plaatsen... of ze lezen niet na wat ze schrijven. Als iedereen dit nu eens zou doen en niet zinloos reageren met enkele woordjes dan valt alles veel beter te overzien en te beantwoorden.

je moet het ook zo zien: het is een discussieboard... een board waar mensen komen met verschillende meningen en deze kunnen ze hier kwijt tegenover andere karpervissers.

Echter, zodra mensen gaan lopen zieken wordt een discussie verstoord en loopt het 9 van de 10 keer de verkeerde kant op.

Goed nadenken en dingen motiveren is mijn antwoord op alles

frank
Rory Koehein
Berichten: 5
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00

18-07-2003 22:08

Voorstel4:
De overstap naar phpbb 2.x
phpBB 2 heeft enorm veel voordelen. Het is sneller, netter en het werkt met templates.

Nu ben ik absoluut geen actief lid van dit forum, ook geen actieve karpervisser meer. Maar wilde dit toch even kwijt mede door eigen slechte ervaringen met de oude phpbb versie op mijn site <!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.roofvisforum.nl" target="_blank" class=bericht>http://www.roofvisforum.nl</a><!-- BBCode auto-link end --> .
Als het goed is moet alle data overgezet kunnen worden naar de nieuwe versie.

Ik hoop dat de mods er wat mee doen

gr
Rory

Ps. de eervolle vermelding aan phpbb onderaan een forum mis ik erg :sad:
Rory Koehein
Berichten: 5
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00

16-08-2003 14:47

Waarom komt er maar geen reactie op mijn laatste bericht?
Plaats reactie