Rivier & kanaalvissen als nieuw forumonderwerp ???

Plaats reactie

rivier/kanaalvissen als nieuw forum onderwerp ?

ja , maar dan rivier en kanaalvissen appart !
30
51%
ja , rivier en kanaalvissen bij elkaar !
16
27%
ja , maar dan alleen kanaalvissen en geen riviervissen !
2
3%
ja , maar dan alleen riviervissen en geen kanaalvissen !
1
2%
nee , helemaal geen nieuw forumonderwerp over rivier of kanaalvissen !
10
17%
 
Totaal aantal stemmen: 59
Gebruikersavatar
wouter de roos
Berichten: 1111
Lid geworden op: 10-07-2005 13:22
Locatie: rijswijk ZH
Contacteer:

11-02-2006 11:44

Heeey medekarpervissers ,

ik zit zelf nou al een tijdje te kijken en te lezen in de topic : Discussie: Rot@ry 10 Januari 2006: Riviervissen in het forum onderdeel rot@rie letter. Nou viel het me toch wel op dat er echt veel belangstelling is en blijkbaar vissen er toch meer mensen op de Nederlandse en buitenlandse rivieren dan ik dacht , want deze topic bevat vandaag de dag zo’n 14 pagina’s wat heel positief is natuurlijk . Vind ’t vind het zelf allemaal erg interessant want er komen dingen voorbij waar ik zelf namelijk echt nog nooit aan gedacht heb. Maar nou het natuurlijk al 14 pagina’s bevat , en het zullen er vast nog veel meer worden, vind ik het wel een beetje onduidelijk worden als ik dat zo mag zeggen . Alle onderwerpen worden nu dus aangekaart in 1 topic (en dat zijn er aardig wat ) en ik vind zelf dat het een beetje door mekaar gaat lopen . Dus nou dacht ik misschien is het wel handig om een nieuwe forum onderwerp eraan te plakken zodat het allemaal wat overzichtelijker wordt. Nou ben ik ook benieuwd hoe jullie erover denken . Misschien is het dan ook handig voor naast het riviervissen ook het kanaalvissen eraan vast te plakken of dit misschien in twee gescheiden forumonderwerpen te doen , ik weet niet wat het beste is ?.. Maar omdat het kanaal- en riviervissen natuurlijk erg op mekaar lijkt , als je kanaalvissen erbij doet dat je dan nog meer geïnteresseerde mensen krijgt in zo’n topic die er dan misschien gaat komen (ligt eraan hoe jullie, de staf en de moderators erover denken ) omdat niet iedereen natuurlijk een rivier in de buurt heeft liggen en een kanaal licht er vaak wel in de buurt dus ik denk dat er ook nog veel mensen zullen zijn die op kanalen vissen. Ik plak er maar gelijk een polletje aan vast zodat het een beetje overzichtelijker wordt wat iedereen ervan vind … ik ben benieuwd ,

gr Wouter…
Gebruikersavatar
wouter de roos
Berichten: 1111
Lid geworden op: 10-07-2005 13:22
Locatie: rijswijk ZH
Contacteer:

12-02-2006 15:40

Blijkbaar minder intresse dan ik had gedacht..
Laatst gewijzigd door wouter de roos op 13-02-2006 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Lukas Linde
Berichten: 912
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: ZW Drenthe

12-02-2006 16:59

Persoonlijk zie ik er de toevoegende waarde niet van in om daar 2 aparte forumdelen van te maken. Het is wat anders dan penvissen. Dat is weer een andere manier van karpervissen. Kanaalvissen en riviervissen is een tak van de karpervisserij.
Zo kun je ook wel forumdelen van het vissen op diepe wateren en ondiepe wateren apart zetten. En de mensen die enkel op parkvijvers zitten te vissen willen dát weer apart hebben. Zo blijf je bezig.
Vissie kump zo!
Gebruikersavatar
wouter de roos
Berichten: 1111
Lid geworden op: 10-07-2005 13:22
Locatie: rijswijk ZH
Contacteer:

12-02-2006 19:28

dat is zeker waar , maar je hebt bv ook vissen in nederlands , frankrijk en belgie , dat lijkt me ook een tak van het karpervissen toch ?
Maar ook omdat er zoveel belangstelling voor was (gezien de 14 pagina's ) leek het me misschien wel handig en overzichtelijker om een apart forumonderdeel van te maken ...
Plaats reactie