Zo maar

Plaats reactie
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

26-10-2005 07:49

Ik heb al vaak mensen op weg geholpen in Frankrijk.
Ik ken een aantal mensen, die nog vaker mensen opweg helpen in Frankrijk.

Ik heb nog nooit een bericht terug gehad. Never. Ik lieg 2 keer. Ik weet dat anderen ook zelden respons krijgen. Op zich is dat jammer. Ik wil best delen.

Misschien dat we het anders kunnen doen. Volgens mij had Arno ook al zoiets idee. trouwns.

De meeste vragen lees en krijg ik over werkelijk vakantie vissen. Huisje aan water, camping etc.

Waarom niet rubriceren?

Bijvoorbeeld een topic over.

http://www.francemaisons.net/frames/cat ... aspx?id=10

Later weer aangevuld met ervaringen als je terug bent.


MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

26-10-2005 08:16

Ik ben voorstander !

Heb dit jaar ook een adresje in Frankrijk doorgekregen :D Ik kan je verzekeren dat degene van wie ik dat heb, een uitgebreid verslag incl foto's heeft gekregen.

Maar als ik iets prive doorkrijg van iemand, gaat dat NIET door naar een ander. Dat is namelijk niet aan mij. En het maakt mij niet uit of het gaat om een boilierecept, een visstek, water, huisje of wat dan ook.

Blijft overeind dat het een goed initiatief is om bijv over specifieke vakantieadresen ervaringen uit te wisselen, zodat je niet van een koude kermis thuis komt ! Vaak is het een paar KM te ver om alvast polshoogte te nemen.
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Arno Spruit
Berichten: 619
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

31-10-2005 17:02

Klaas,

Ik deel helaas je ervaring. Heb zat mensen op weg geholpen zowel hier in Nederland als in Frankrijk. Helaas, helaas zelden tot nooit een response na afloop.

Gelukkig onlangs wel een heel positieve ervaring met twee jongens uit het oosten (kwamen daar de 3 wijzen niet vandaan??) van het land gehad. Heb van die gasten, via de msn, prima feedback gehad.

Bas en Koen alsnog bedankt daarvoor.
Gebruikersavatar
Arjen Dijkstra
Berichten: 578
Lid geworden op: 15-05-2005 23:46
Locatie: Tsjusterboxum (fr)

16-11-2005 15:43

Lijkt me een erg leuk idee en ben hier ook voorstander van. Vraag is wel of iedereen deze informatie openbaar wil maken in verband met angsten over hengeldruk op gepubliceerde wateren. Moet hierbij dan ook nog onderscheid gemaakt worden tussen wateren waarvoor betaald moet worden? Ik vind de grens namelijk een beetje vaag, op heel veel wateren moet extra betaald worden om te vissen. Wanneer is een water een 'betaalwater' ?
Ik zet mijn huupie in
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

24-11-2005 14:30

Prima initiatief Klaas,

Heb door de jaren heen ook "enkele" mensen op weg geholpen..
Met;
Wintervissen, waar en hoe.
Boilies draaien, hoe ze te maken, recepten, welke op welk water enz enz..
Viswijze's, welke systemen waar toe te passen..
Zelfs de polder in geweest (100km) om ter plekke aanwijzingen te geven en te helpen met scheppen..waar de visser een paar dagen tevoren nog zijn hele setup te koop aanbood... :o

Wel aardig wanneer de contacten nadien nog steeds bestaan en ik zo nu en dan weer de polder in 'moet'. :lol:

Ook wel meerdere 'menseng' op weg geholpen in Frankrijk :roll:.. En na verloop van nog geen 14 dagen het postvak volgestort gekregen met een bijzonder leuk verslag en bijbehorende PB foto's..Wooow feels good man!!
En omdat ik dat water zo goed ken, is het dan net of ik er bij was, zo kom ik dus nog regelmatig in Frankrijk, snappie?

Geweldig die respons en dat stukkie waardering op zich..het mooiste blijft echter; dat je mensen geholpen hebt en dit erg graag deed.

Groeten Henk (uut 't Oosten) 8)
Groet'n Henk..

still growing Old.
Plaats reactie