..::CTO::.. wWw.CarpTeamOldenzaal.nl ..::CTO::.. Vernieuwd!!

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kelvin Groenendijk
Berichten: 83
Lid geworden op: 24-01-2010 19:58
Locatie: Twente

07-06-2010 23:26

Hoe, wat en waar ‘’CTO’’

Carp Team Oldenzaal is opgezet in april 2009, dit is begonnen omdat ik ( Kelvin ) altijd met Wouter een website heb gehad. Omdat wij dit groter wouden maken heb ik contact gezocht met onze collega karper vissers uit Oldenzaal en omstreken. Velen van hen vonden het een super idee en hebben hun ideeën met mij gedeeld. Dit leidde tot de site waar je nu naar kijkt.

De bedoeling van ‘’CTO’’ was om meer voor ons en de andere karper vissers in Oldenzaal te kunnen betekenen. Zo zijn wij bezig om nacht vissen op bepaalde wateren in Oldenzaal te legaliseren. Ook werken wij mee aan onder houd en cursussen samen met de OHV ( Oldenzaalse Hengelsport Vereniging ).

Wij strooien niet met gewichten of groter gemaakte verhalen, alles wat bij ons op de site ge presenteert word is 100% pure passie voor het karper vissen. Zijn er vragen over wateren of over foto’s kunnen deze altijd gesteld worden in ons contact formulier.

Ook willen wij de beginnende ondernemer helpen door artikelen te schrijven over de ge testte producten, dit word dan ook zorgvuldig gedaan met pure waarheid.

Carp Team Oldenzaal is dan ook een gezellige en hechte groep karper vissers die er ook zeker van houden om buiten de visserij lekker een borreltje te drinken met z’n allen.

Kom jij nu ook uit Oldenzaal of omstreken en lijkt het je leuk ook bij deze groep te komen, stuur dan even een mailtje via het contact formulier.
Gebruikersavatar
lars lulofs
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-03-2008 22:55
Locatie: oldenzaal

02-02-2012 18:14

site word weer opnieuw ingericht!!
neem eens een kijkje op http://www.carpteamoldenzaal.nl
Plaats reactie