Zoek, bekijk en vlieg naar nieuwe stekken met Google Earth

Plaats reactie
Johan Hendriks
Berichten: 7
Lid geworden op: 19-01-2002 01:00
Contacteer:

26-03-2006 22:42

Hallo,

ik heb een website (http://www.carpearth.com) en programma gemaakt waarmee je in Google Earth viswateren kan bekijken. Deze viswateren kunnen toegevoegd worden door iedereen die zich aanmeld.

Het doel van deze website is om de karpervisser te helpen bij het zoeken van een nieuwe stek op een eventueel nieuw water. Een goed voorbeeld hiervoor is bijvoorbeeld de jaarlijkse trip naar Frankrijk. Voor startende Frankrijk-vissers is er voor de eerste keer een hoop speurwerk nodig op internet. CarpEarth moet dit makkelijker maken. Vlieg naar Frankrijk en je ziet alle wateren die toegevoegd zijn aan CarpEarth. Door op een water te klikken kun je alle informatie die beschikbaar is, bekijken en gebruiken voor het plannen van je trip naar Frankrijk.

Ik hoop dat de site een beetje in smaak valt. Laat me even weten wat je ervan vind.

Website: http://www.carpearth.com
Gebruikersavatar
Jonas Peeters
Berichten: 8
Lid geworden op: 07-02-2006 20:19
Locatie: merksem(belgie)

28-03-2006 21:04

ik merk dat jij een zeer goede kwaliteit hebt als je inzoomt.Ik heb dit ook al eens proberen te gebruiken maar ik krijg een nogal vaag beeld
Kan ik dit oplossen?
Johan Hendriks
Berichten: 7
Lid geworden op: 19-01-2002 01:00
Contacteer:

28-03-2006 21:18

Jonas Peeters schreef:ik merk dat jij een zeer goede kwaliteit hebt als je inzoomt.Ik heb dit ook al eens proberen te gebruiken maar ik krijg een nogal vaag beeld
Kan ik dit oplossen?


Wat bedoel je precies met de kwaliteit van het inzoomen? De satelietfoto's van Google Earth?
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

28-03-2006 21:40

Nou Johan,

Bij Cassien ligt alleen het noordelijke deel in een zone die met hogere resolutie wordt weergegeven. Dat is een beetje de makke van Google earth. Wellicht wordt het beter als je ervoor gaat betalen?

Groet, Kees
iba born
Berichten: 153
Lid geworden op: 22-08-2003 02:00
Locatie: den haag

28-03-2006 22:39

Zeeland en het onderste deel van Zuidholland zijn ook niet goed te zien. Is er iemand op het board die heeft betaald.? Ik ben benieuwd of de kwaliteit van de kaarten wat beter is, en of de kaart van de eilanden nu wel goed is. grt
Johan Hendriks
Berichten: 7
Lid geworden op: 19-01-2002 01:00
Contacteer:

29-03-2006 19:29

iba born schreef:Zeeland en het onderste deel van Zuidholland zijn ook niet goed te zien. Is er iemand op het board die heeft betaald.? Ik ben benieuwd of de kwaliteit van de kaarten wat beter is, en of de kaart van de eilanden nu wel goed is. grt


Nee in de betaalde versie is het niet beter. Google is erg hard bezig met het verbeteren van de luchtfoto's. Het kost alleen erg veel werk. Vorige week is Duitsland compleet vervangen door nieuwe luchtfoto's en ik verwacht op korte termijn ook dat Frankrijk en Engeland gedetailleerder worden.
iba born
Berichten: 153
Lid geworden op: 22-08-2003 02:00
Locatie: den haag

29-03-2006 20:25

okay, nog maar ff wachten dan met betalen. bedankt in iedergeval voor je snelle antwoord grt Iba
Plaats reactie