Compleet...

Plaats reactie
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

27-10-2004 17:19

Veel van jullie hebben al het eerste of misschien ook wel het tweede deel van de door mij geschreven artikelen op [url]www.karpervisseronline.nl[/url] gelezen. Alleen is er wel eens wat onduidelijkheid geweest over de volgorde en andere dingen. Maar dat is gelukkig weer opgelost, waardoor ik jullie nu trots kan melden dat na deel 1 (over een schim en scheepsrecht) en deel 2 (als de gehoornde man over vuur en vlammen spreekt is de hel nabij) nu ook het laatste deel (stomme gezegdes) is geplaatst.
Sommige van jullie zullen nu wel denken dat daar al een topic over is... Maar helaas. Die topic gaat eigenlijk over deel 2 maar is zo genoemd doordat er heel ventjes per ongeluk deel 3 op de site heeft gestaan terwijl er toen deel 2 moest staan (dus het ging als het ware van deel 1 ineens naar deel 3).

En laat eens horen wat jullie u echt van de artikels vinden en of jullie vinden dat ik door moet gaan met schrijven. Of zal ik de nieuwe ontdekkingen op dat water voor me houden?
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
Gebruikersavatar
Wouter Vennekens
Berichten: 804
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: As (B)

11-03-2005 16:49

aangezien je niet veel reacties kreeg : ik heb het nu juist pas gelezen en ik vond het echt leuk om te lezen , van mij mag je er nog een paar schrijven hoor !
groeten,
Gebruikersavatar
robbin kremer
Berichten: 760
Lid geworden op: 25-02-2004 09:20
Locatie: Norg!

15-03-2005 21:27

Kevin, leuk stuk om te lezen hoor je kan mooi schrijven!!
FCG, Trots van het Noorden!
Plaats reactie