Omgeving Rome...

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stephan van den Boom
Berichten: 467
Lid geworden op: 19-05-2003 02:00
Locatie: The Middle of Nowhere

17-09-2003 10:42

Weet er iemand een leuk water(tje) in de buurt van Rome?
Ik ben van plan om wederom naar Rome te gaan, de prachtige cultuur weer eens op snuiven, maar om dit keer m'n hengels mee te nemen.
Heeft er iemand ervaring op bv de Tevere (Tiber), of andere wateren daar in de buurt?

Alle informatie is welkom, ik heb het internet al afgestruind, maar daar heb ik niets bruikbaars kunnen vinden.

Met vriendelijke groet,
Das ist des Jägers Ehrenschild,
daß er beschützt und hegt sein Wild,
weidmännisch jagt, wie sich's gehört,
den Schöpfer im Geschöpfe ehrt.
Robert de Wilt
Berichten: 422
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Capelle a/d IJssel (Zuid-Holland)
Contacteer:

17-09-2003 10:58

Wees maar blij als je uberhaupt een watertje vind in de omg. rome. Ik ben er in de buurt op vakantie geweest, maar het is niet veel soeps.Je hebt wel Lago di trasimeno vlak bij perugia, daar stikt het van de meervalletjes, graskarper,kroeskarper, zeelt en slangen. Ik heb hier zelf gevist maar niks gevangen door al het wier. Door de mega aantallen fuiken worden de vissen ook nooit oud. Het meer zelf is wel mooi trouwens, 15 duizend hectare(ja je keest het goed) met drie forse eilanden erin. Wat hier wel veel zit is black bass, is enkele jaren terug uitgezet voor wk's.
Lago di corbara is wel wat interessanter voor karpervissers, maar ook in de buurt van perugia, dat is geloof ik iets van 75 tot 100 km van rome vandaan. in de provincie umbria. Ik zou als het aan te rijden is in lago di corbara gaan vissen, is nog het interessantst (iets van 50 hectare geloof ik)

mvg,
Robert
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

23-12-2003 17:11

Beste Felix,

Een miskleun kan een ieder maken, het schaamrood hoeven we niet te zien.
Een reactie wel.

mvg, Peter
Gebruikersavatar
felix van der marel
Berichten: 26
Lid geworden op: 23-11-2003 01:00
Locatie: Oegstgeest
Contacteer:

25-12-2003 22:36

okee heren misschien ben ik iets te erg uit gevallen...
maar iedereen moet toch zelf weten hoe ze ergens heen gaan,en wat ze besteden.
en over bernie nog even ,ik meen mij te herrineren dat het wel een stukje goedkoper was als 1500euro,of zijn de prijzen soms omhoog gegaan??
en waar het me uiteindelijk om ging,was dat ik me stoorde aan het feit dat op bepaalde vragen hier op het forum,de antwoorden op een gegeven moment in hele discussies overlopen!!!zoals :daar is het goedkoper,nee je kan beter daar heen gaan,dat is een lul,dat is een toffe vent,blablablabla,enzovoort.enzovoort.
als je het ergens niet mee eens ben,ga dan n die discussiehoek,en vertel elkaar daar je mening over bepaalde zaken.
die jongens die wat vragen...weten zo ook ,als ze al die uiteenlopende reacties zien,niet meer wat ze moeten doen.excuses,en een groet felix.
Plaats reactie