Tackleshops / hengelsportzaken in Canada

Plaats reactie
albert plas
Berichten: 247
Lid geworden op: 24-03-2002 01:00
Locatie: Coevorden

10-06-2007 21:26

Hallo Allemaal,

Ik ga heel binnenkort 3 weken met een camper door Canada toeren met mn ouder en mn broertje. Nu is het de planning om daar ook regelmatig een lijntje uit te gooien (een steurtrip is al zo goed als geregeld :D).

Ik neem een reishengel en molen mee (beastmaster stc + red arc), nu lijkt het me slim om daar terplekke de rest te kopen.

Kan iemand mij vertellen hoe het daar zit met hengelsportzaken e.d? We zitten in de regio BC bij Vancouver.

Alvast bedankt,

Albert
Waterbouw... werk voor echte mannen!
Gebruikersavatar
vinnie kuiper
Berichten: 861
Lid geworden op: 16-06-2004 12:06
Locatie: Den Haag
Contacteer:

14-06-2007 16:10

Hallo Albert

Kan je niet excact de lokaties geven maar kan je wel vertellen dat sportvissen daar veel populairder is dan bij ons, al is het voornamelijk op zalm, snoekbaars en andere jagers dus met winkels zit het wel goed

Ik ben zelf een aantal keren in New Foundland geweest wat zeg maar een soort aanhangsel (Eiland met newfies) van canada is. Hier kon je bij elke wall mart (mega supermarkt) aardig wat tackle vinden, ook wel een aantal kleinere winkels gevonden waar genoeg visspul te koop was.
Ik neem aan dat je op het vaste land nabij een grote stad helemaal geen problemen zult hebben mooi (en niet te duur!!) visspul te vinden!

Heel veel plezier daar!

gr Vincent
als je doet wat je deed vang je nog steeds geen reet

http://nl.youtube.com/watch?v=eG7RbQmAb0o
Gebruikersavatar
vinnie kuiper
Berichten: 861
Lid geworden op: 16-06-2004 12:06
Locatie: Den Haag
Contacteer:

14-06-2007 16:12

Oh ja, wat ik begreep van een kennis op het vaste land daar wordt karpervissen ook steeds populairder maar lopen ze wel achter qua tackle op dat gebied..

gr Vin
als je doet wat je deed vang je nog steeds geen reet

http://nl.youtube.com/watch?v=eG7RbQmAb0o
albert plas
Berichten: 247
Lid geworden op: 24-03-2002 01:00
Locatie: Coevorden

14-06-2007 17:30

Bedankt Vinnie,

IK hoef me dus niet druk te maken om de beschikbaarheid van materiaal. Scheelt weer zoveel...

Kijken of we een steur kunne haken!

Groeten,

Albert
Waterbouw... werk voor echte mannen!
Plaats reactie