kroatië

Plaats reactie
mario berlips
Berichten: 21
Lid geworden op: 24-03-2007 18:45
Locatie: almere
Contacteer:

07-05-2007 17:38

zijn er mensen die wel wat meer info hebben over kroatië??
want ga begin juli daarnaartoe en wil weten of er ook mooie karpers zwemmen.
vriendelijke groet mario
k ben mario 23 jaar en vis zoon 4 jaar op karper in en rond almere vornamelijk
mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

07-05-2007 18:09

Ik ben er met mijn zoon in 2004 ook geweest wou er 4 weken gaan vissen , maar is totaal slecht verlopen..........We hebben hier gevist ...Java ustanova park priode<VRANSKO JEZERBO> het is in park of nature <VRANA LAKE> We kregen controle daar kocht ik ook een vergunning bij die man dacht ben er en wil ook vissen, we waren er met diepte meter op geweest was tussen 1,80 en 2,00 cm diep met heel veel planten erin waren een soort bramenstruiken als je daar in zat kon je het vergeten met de vis. We hebben overdag gevist en de man vertelde als we daar bleven nachtvissen en controle kregen dat 2000 euro per persoon koste en je mocht er ook niet meer op het water na 20 uur en slapen aan het water koste ook 50 euro. Dus dat was niet te doen en we na 1 dag dit ook voor gezien hielden. Zou zeggen als je gaat laat je heel goed uitleggen waar je wel mag nachtvissen moet wel zeggen heb daar familie wonen dus daar ben ik toen 3 weken geweest hebben een huis aan de zee dus toch hele mooie vakantie gehad maar helaas geen visvakantie..................Vlekkie
Darko Zupanic
Berichten: 48
Lid geworden op: 04-09-2005 21:30
Locatie: Doesburg
Contacteer:

10-05-2007 21:17

Waar ga je precies naar toe? Welke plaats?
Kroatie is een groot land met zeer veel mogelijkheden...
dARKO
Een medicijn die de gezondheid bevorderd is veel meer waard dan een medicijn die de ziekte moet genezen.
nick de groote
Berichten: 149
Lid geworden op: 11-05-2003 02:00

22-06-2007 19:11

he mario
ik weet niks van kroatie maar zag toevallig 2 dagen geleden een visblad uit kroatie.
dat blad was uit 1999 en daar stond de grootste karper terwereld in.
het dier was gevangen en opgezet.
de vis woog 97 kg!
er stond een foto bij maar het leek mij photoshop.
het was echter een echt visblad! ook stond er in het blad een barbeel met snoek kop:S
wat hiervan dus waar is weet ik niet.
ik zal wel een foto maken vand e week en posten.
volgens mijn collega zwemmen er mega karpers in kroatie en bosnie.
iig veel succes .
nick
mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

23-06-2007 11:06

Hey Nick kan je zo al zeggen dat het een foto is die bewerkt is, 97 kilo dat kan je zelf ook wel in denken zag wel op een site een karper wat toen een record was maar die was ook dood. Dus helaas is hij er niet meer, zo als je las was ik daar maar er zijn wel mooie waters waar grote karper zwemt. Dat is normaal hé in zulke landen hou wel één ding goed in de gaten voor je er gaat vissen waar en of het mag. De mensen die er wonen hebben zelf niet echt veel en de criminaliteit kan er heel gevaarlijk zijn. Heb er familie wonen en die hadden mij toen daar voor ook gewaarschuwd vandaar ik er ook op de 4 waters die ik van te voren had gekozen niet kon vissen. Had op dat moment ook een vito geheel ingericht en voor 2 personen spullen bij je kan dat, mijn nichtje is met één van daar getrouwd en weet heel goed waar ze over spreekt. Ze zei me ga nu de mensen de ogen niet uitsteken met jullie spullen ze hebben niet eens goed te eten en dan heb je wel eens kans dat je zonder iets naar huis kan. En ik zeg dit nu echt niet om je bang te maken hoor, maar gewoon om je in te waarschuwen wat je kan meemaken daar. Dus informeer eerst heel goed van hoe en wat hoop dat je me begrijpt.... Mvgr Vlekkie...
Plaats reactie