Echternach

Plaats reactie
Gast

22-11-2002 20:09

Afgelopen zomer zou ik naar Echternach gaan , maar besloot op het allerlaatste moment toch naar Frankrijk te gaan aangezien ik veel verhalen las over de toenemende criminaliteit bij dit meer. heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand of dit nog steeds gaande is. Het meer spreekt me nl heel erg aan, maar ik heb geen zin om tussen de heen en weer schietende criminelen te zitten :grin: :grin:
Gebruikersavatar
jan jansen
Berichten: 60
Lid geworden op: 13-04-2002 02:00
Locatie: dedemsvaart

24-11-2002 15:18

echternach is wel mooi maar dan moet je op de stek zitten voor de brug of de stek ernaast anders is het niets waard vind ik
ik heb ook gehoort dat er nu veel russen en polen rondlopen lijkt mij niet echt lekker een paar jaar geleden kon je er mooi vissen en dat is nu denk ik wel afgelopen net als zoveel wateren jammer is dat

met vriendelijke groet
jan de karperman
*******************
Peter Nys
Berichten: 541
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Belgie (Tongeren)
Contacteer:

24-11-2002 22:41

Zijn er toevallig mensen die een kaart hebben met daarop de stekken aangeduid?

Je kan ze altijd even doormailen

Alvast bedankt...

Peter
Gebruikersavatar
Rob Borjans
Berichten: 857
Lid geworden op: 29-08-2002 02:00
Locatie: Landgraaf

03-12-2002 10:16

hoy,

echternach is weer zon typisch voorbeeld van een water wat kapot is gagaan door een zeer bekend karperblad!!!!

groeten rob
Arjan van den Berg

03-12-2002 10:23

Rob,

Blijf jij aub alleen posten bij de Beginnershoek.
Reageerde jij ook niet zo onzinnig bij die Lekker Slim discussie.
En vele andere postings van jouw zijn net spam.

Nu weer afzeiken op het mooiste magazine van Nederland die velen met plezier lezen.
Bahh ik krijg steeds meer het idee dat jij een jaloers gefrusteerd kereltje bent.
De ellende is dat mensen als jij anderen van die board wegjagen. Mensen die wel wat nuttigs te melden hebben in tegenstelling tot jouw persoontje.

Rob, hou je aub in en reageer alleen als je echt wat toe te voegen hebt. Ik denk dat velen dat meer zullen waarderen dan die nikszeggende een regel postings.

MvG

Arjan
Gebruikersavatar
Rob Borjans
Berichten: 857
Lid geworden op: 29-08-2002 02:00
Locatie: Landgraaf

03-12-2002 10:48

hoy

arjen: volgens mij heb je de verkeerde, ik vind mijn posting bij lekker slim niet zo onzinnig.

ik zeg niet dat het betreffende blad slecht is maar dat degene die schrijven over een water eerst eens na moeten dneken voordat ze in geuren en kleuren vertellen over een water!!!

en kerel ik ben echt geen jaloers en gefrustreerd kereltje!! zoals jij beweert!!

en als je mijn postings niets vind kijk je er tocg gewoon overheen!!

het kan me trouwens gene ene reet intereseren wat jij van mij vind!!

groeten rob
HansPeter van Ee

04-12-2002 00:16

Rob

Een water wordt niet om zeep geholpen door een karperblad.
Er zijn gewoon een flink aantal mensen die om de verkeerde redenen zogenaamd op karper vissen.
En wat dat betreft hebben wij Nederlanders geen al te beste naam.

met schamende groet

HPE
Gebruikersavatar
Rob Borjans
Berichten: 857
Lid geworden op: 29-08-2002 02:00
Locatie: Landgraaf

04-12-2002 09:56

hoy HPE,

ben volkomen met je eens dta nederlanders niet overal gewardeerd worden om de dingen die ze doen.

ik weet niet of jet water ken maar na het stuk in de VBK en Karperwereld is het er behoorlijk drukker geworden,

het probleem is dat er een stel hersenloze vissers die zoiets lezen meteen naar zon water karren, en denken ff die paar topvissen wat in de bladen stonden te vangen!!
de schuld ligt in feite niet bij het blad maar bij degene die het lezen, maar waarom wordne deze vissers zo?? na mijn mening komt het toch grotendeels door de karperbladen!

ik vind het geweldig dat er zoveel bladen op de markt komen over het karpervissen, ik lees ze zelf ook, maar ik vind wel dat er niet zo overdreven gedaan moet wordne over wateren en ook eens, de kleinere vissen van de sessie er bij zetten, en alle dingen die tegenzaten op de sessie eens er bij schrijven.

groet rob
Peter Nys
Berichten: 541
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Belgie (Tongeren)
Contacteer:

04-12-2002 17:55

Beste Rob,


Eigenlijk toch een beetje gek, je stelt dus van zodra er dikke vissen worden gevangen wordt het er drukker, in zekere zin heb je gelijk, maar de meesten die er heen gaan vergeten dat het wel eens een tijdje kan duren vooraleer je die hebt gevangen. Na het lezen van het artikel dat in't VBK en in karperwereld stond ben ik er ook naartoe geweest. het was er toen al behoorlijk druk en toch hebben wij onze vissen kunnen vangen. Wij hadden toen een dertig tal vissen met als uitschieters schubs van 16,5 kg en 18,5 kg. De genen die het toen een beetje aan't verpesten waren waren eigenlijk de locals. die vonden het nl nodig om lekker een stereo keten mee te brengen en deze op een geweldige speaker aan te sluiten en zo het ganse meer te voorzien van een paar avonden disco... Ook waren er toen reeds de vele russen die er visten en alles dat werd gevangen werd in een plastiek zak mee naar huis genomen... Ondertussen zullen deze de waarde van het materiaal wel kennen en hebben ze daarmee een andere vorm van inkomen gevonden, nl het jatten van je spullen. Ik moet echter wel toegeven dat ik tot nog toe slechts een zo'n voorval heb gehoord. Het zijn dus niet altijd de bezoekers die het er verpesten...

Ik weet niet hoe de situatie er momenteel is, maar ik veronderstel dat het er wel een beetje is gekalmeerd... De toestanden van drukte worden naarmate de tijd lengt best wel beter.

Enfin, dit allemaal even ter zijde, heeft er nog iemand info over de stekken, kosten, welke stekken, waar boeken (telefoonnummer), voor de rest moet ik eigenlijk niets weten, het water is voor mij geen onbelenk terrein, ik wil er alleen nog eens gaan kijken hoe 't tegenwoordig is.

Mvg

Peter

Ps: het is altijd al een soort van betaalwater geweest, ook voor de nieuwe regeling moest je er betalen om te mogen vissen ( dacht dat het toen iets van een 35 a 40 euro per week was...)



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Peter Nys op 2002-12-04 17:56 ]</font>
Plaats reactie