vele vangsten in Noord Luxemburg

Plaats reactie
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

13-08-2002 09:52

Dus de draad opgepakt op het forellen meer. Dit meer is van de eigenaar van de camping. Vissen van 9.00u tot 21.00u. Kosten: 7euro!!! En als je vijf vissen had gevangen moest je opnieuw 7euro dokken!! Aangezien ik wilde karperen en niet forellen moest ik dus wat gaan regelen mbt tot de tijd en dat opnieuw betalen! Dat lukte! Nadat ik had duidelijk gemaakt dat ik echt ging karperen in de avond uren en na de eerste intensive controle van de controleur kon ik dan eindelijk beginnen! Men had mij herhaaldelijk duidelijk gemaakt dat het aantal karpers daar echt gering was. Maar ja dacht ik: men vertelt wel meer.

Ik had inmiddels wel al twee dagen gevoerd en om 22.00 uur nestelde ik me aan het water. Moeilijke stekkeuze want het is een badkuip type water met 1 diepte en wat oever begroeiing. Ik zal jullie de verdere details besparen maar begon om 22.00 uur en om 1.15 uur was ik op de drie hengels 17 runs verder waarvan 3 dubbel runs.Slechts 1 vis gelost 2x 24 p 1 x 26p en de rest tussen de 12 en 19 pond. Enkele karpers….!! Hahaha! Veel te veel karpers dus! Vind zo vissen dus ook niet leuk! Dat was dus de eerste en laatste karperavond van mij daar. Ik moets dinsdags even terug naar nederland ( voor ons in limburg is dat maar 1uur en 10 min rijden) voor een begrafenis en heb toen meteen mijn uitrusting thuisafgezet.

Ga wel in september nog 2 daagjes op het watersport meer proberen, want daar lagen wel wat buitensporige biggen op.. ben benieuwd!
Ben nog in echternach gaan kijken! Massa karper toerisme daar. Zag het water en ben gelijk omgedraaid, werd er een beetje misselijk van


Groetjes Tim
Bert-Jan Bosman
Berichten: 191
Lid geworden op: 02-02-2006 18:19
Locatie: Genemuiden

03-09-2006 21:20

bij welke plaats was dat meer dan want wij gaan waarschijnlijk volgend jaar naar luxemburg en dan ga ik ook ff een hengeltje met aas en troep legaal mee smokkelen
bb mix anders nix
Marc Waber
Berichten: 382
Lid geworden op: 21-06-2007 19:58
Locatie: limburg

22-06-2007 13:34

laatst een rijenkarper in een vijver in luxemburg gevangen!! een van 70 cm, met een Snack A jack
Plaats reactie