vossemvijver

Plaats reactie
jordi claessens
Berichten: 36
Lid geworden op: 01-01-2011 21:53

05-01-2011 13:07

heeft er iemand ervaring met de vossemvijver in tervuren ???

ik heb gehoord dat het een niet zo goed water is

klopt dit ?
jordi claessens
Berichten: 36
Lid geworden op: 01-01-2011 21:53

06-01-2011 20:50

jordi claessens schreef:heeft er iemand ervaring met de vossemvijver in tervuren ???

ik heb gehoord dat het een niet zo goed water is

klopt dit ?

???
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

06-01-2011 22:34

Leg jij eens uit waarom niet?
\
Misschien eens gaan vissen en zelf een conclusie trekken?

Oftewel: een beetje initiatief, denk niet dat je zo veel verder komt..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
jordi claessens
Berichten: 36
Lid geworden op: 01-01-2011 21:53

12-03-2011 01:21

Sven van Anrooy schreef:Leg jij eens uit waarom niet?
\
Misschien eens gaan vissen en zelf een conclusie trekken?

Oftewel: een beetje initiatief, denk niet dat je zo veel verder komt..

ben 13 jaar !! de mogelijkheden om te gaan vissen zijn beperkt ( school ) als ik ga vissen wil ik dan wel iets vangen en geen hele dag verpesten op een water waar het bijna onmogelijk blijkt te zijn een vis te vangen.

mvg jordi
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

12-03-2011 09:34

Jordi,

Ook ik ga vissen om te vangen. Maar als ik dan een keer een dag "verpest" omdat ik ze er niet uit krijg dan is dat voor mij een leerproces. Zeker jij met je 13 jaar zou daar nog behoorlijk van kunnen profiteren. Tijd en moeite investeren om resultaat te krijgen hoort erbij.

Op je bek gaan, harder terugkomen en succes hebben..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Steintje Verheggen
Berichten: 289
Lid geworden op: 25-01-2008 18:12
Locatie: Hilvarenbeek

14-03-2011 12:51

Jordi, toen ik 13 was had ik de meeste tijd om te vissen. Ik zou nu maar genieten want straks als je ouder bent heb je nog minder tijd. Kun je in je vakanties gaan werken en als je van school bent en gaat werken kun je hebben dat je maar 24 dagen op jaarbasis vrij hebt. Ik heb geluk dat ik geen vrouw en kids heb en lekker de ruimte heb maar heb je dat er ook bij dan blijft er weinig tijd meer over. En dagen verpesten kun je niet met het vissen. Vang je niks weet je dat je het een andere keer beter anders aan kunt pakken.
andef michiels
Berichten: 21
Lid geworden op: 16-08-2014 19:25
Locatie: België

08-09-2015 12:11

De vossemvijver is niet meer wat hij was.
Vroeger kon je er nog regelmatig een bak vangen maar tijden veranderen helaas..

In 2008 is de vijver leeggeschept en hebben ze er enkele kleine karpertjes op uitgezet.
Ik heb het vorig jaar veel op gevist, maar de topvis was 6,7 kilo. Het bestand bestaat uit schubjes van +- 4 kilo, en er zitten enkele spiegels op. Er is zit blijkbaar ook wat snoek op maar ik heb nooit iemand een snoek zien vangen :p Door al het wier in de zomer kan je er wel niet op vissen, helaas
Het is doorzetten om er een vis te vangen, maar op het ondiepe deel (de smalle strook rechts) vang je af en toe wel eentje :)
Heb er veel dagen geblankt maar als je er een vangt ( ookal zijn ze niet de grootste) is het natuurlijk wel fijn.

Heb er ook wel al eens last gehad van oostblokkers die duidelijk teveel gedronken hadden, ze hadden bijna al mijn spullen mee..
En het constant passerende en vragenstellende volk moet je er natuurlijk bijpakken, het is tenslotte ook een drukbezocht park :)

je kan het altijd eens een kans geven! Maar op andere wateren rond leuven heb je mss meer vis/uitdaging/dikke bakken. Het is hoe je het liefste vist natuurlijk :D
Plaats reactie