Diest-Aarschot-Leuven

Plaats reactie
Robbe Craeninckx
Berichten: 968
Lid geworden op: 09-06-2007 17:59
Locatie: Tielt-Winge ( België)

24-07-2010 12:56

Hallo iedereen, doordat er bepaalde mensen de sfeer op ons vorige thuiswater helemaal verpest hebben en er een grote vissterfte is geweest zijn ik en mijn vismaten nu op zoek naar een nieuw water om onze tanden in te zetten...
Ik en mijn broer wonen kort bij Aarschot en onze maat woont in Holsbeek.
We zoeken een water dat niet te makkelijk moet zijn, er mag een uitdaging inzitten, maar we hebben ook geen zin om een heel jaar voor drie of vier vissen te zitten als je snapt wat ik wil bedoelen...
Ook een voorwaarde is toch dat er dikke vis op zit, waters om kleintjes te gaan vangen kennen we namelijk toch al genoeg!

Hebben jullie misschien tips voor dit soort wateren in onze regio (Aarschot-Diest-Leuven)?

greetzzz
Christian Hummelink schreef:Ik wil ook een freezerbait-oma :o
vakke laureys
Berichten: 3
Lid geworden op: 15-09-2010 16:32

16-09-2010 00:38

rob craeninckx schreef:Hallo iedereen, doordat er bepaalde mensen de sfeer op ons vorige thuiswater helemaal verpest hebben en er een grote vissterfte is geweest zijn ik en mijn vismaten nu op zoek naar een nieuw water om onze tanden in te zetten...
Ik en mijn broer wonen kort bij Aarschot en onze maat woont in Holsbeek.
We zoeken een water dat niet te makkelijk moet zijn, er mag een uitdaging inzitten, maar we hebben ook geen zin om een heel jaar voor drie of vier vissen te zitten als je snapt wat ik wil bedoelen...
Ook een voorwaarde is toch dat er dikke vis op zit, waters om kleintjes te gaan vangen kennen we namelijk toch al genoeg!

Hebben jullie misschien tips voor dit soort wateren in onze regio (Aarschot-Diest-Leuven)?

greetzzz



hallo das mijn probleem ook ik ken genoeg wateren aan die kanten met kleine vis .
ik kom zelf van wijgmaal en woon nu in holsbeek maar zoek je wateren met grotere vis moet je al verder zoeken .
ik ben ook op zoek naar een mooi water waar grote vis op zit maar alle waters waar ik op ging zijn zo hart verneukt door al die prullen vissers het meer van rotselaar zit ook grote op maar zonder boot geraak je niet op de plaatsen waar de vis zit en het is nu verboden de bootjes dus ja .
vroeger heb ik daar een paar pracht karpers op gevangen 19kg en 25kg zitten er zeker genoeg op maar ja alle vissers die er nu komen vangen niets .
als je nu op die surf club zou kunnen gaan zitten daar weet ik heel mooie steken zijn .
en ja waar zijn nog waters i de geburen zijn er niet veel frees ik .
ik sta soms heel vroeg op om gaan te vissen ben dan wel 2 uur onderweg om dat ik al zo ver ga zoeken naar een deftig water en geloof mij er zijn veel vijvers en meren waar het vroeger zo veel leuker was .
en nachtvissen moet je ook niet aan denken mag ook nergens bijna meer .
daarom ga ik veel op kanalen vissen maar das lang wachten veel voeren en soms blanken ik zoek mij ook een mooi meer of vijver waar ik is rustig kan vissen
Plaats reactie