Pont a Mousson niet kosjer!!!!!!!!!

Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

13-08-2003 16:14

Mannen, 10 jaar geleden maakte ik het al mee aan het Haringvliet.
Je zit er van god en iedereen verlaten staan er s’nacht 2 knapen voor je tent.
Er werd heen en weer gelopen, een schijnwerper en een harde schreeuw van 100 watt was genoeg.
Tot mijn hilariteit gleed er een uit, in door een koe pas gedeponeerde vlaai.
Een mooi water, alleen waar moet je beginnen, het succes komt meestal later.

Groeten, Peter
Gebruikersavatar
rinus koolen
Berichten: 346
Lid geworden op: 21-06-2003 02:00
Locatie: eindhoven

14-08-2003 15:27

Schitterend Vincent,dat zijn de dingen die bijblijven ja ,heb zelf nog nooit zoiets meegemaakt,wil in het najaar ook naar Frankrijk voor het eerst.
Nou lijkt me die Pannekoek ook niet zo bang uitgevallen zoals ik `m nu een beetje ken.
(ik ken `m wel helemaal niet maargoed)
Hij is vlug en lenig en 1.93. :grin: :grin:
Toch kut maaja shit happens,wat moet ik doen om geen ongelukken te krijgen daar ,
want ik ken mezelf en ga dus niet ongewapend als het daar linke loetje is.
Maar wil ik zo wel gaan ??? denk `t niet
Danny Elshout
Berichten: 22
Lid geworden op: 08-07-2003 02:00
Locatie: Schiedam
Contacteer:

14-08-2003 15:59

heb tegenwoordig standaard traangas bij me...en krijg binnenkort een paralyzer...tis niet leuk maar na een pistool op je hoofd maakt je dat niet veel meer uit
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

14-08-2003 22:19

Rinus,

Ben inderdaad niet bang uitgevallen.
En ik was idd. ooit vlug en lenig voor m'n 1.96, daar blijft op een gegeven moment als je richting vijftig loopt echter weinig van over.
Hoe vervelend dit ook is en ook al sjouw je je wekelijks een hernia aan al dat ijzer op de sportschool.
Gelukkig wordt je wel steeds wijzer en bewuster van je verantwoordelijkheden. Althans, ik wel.
Zeker als je een gezin en een zoon van dertien hebt.

Hiermee wil ik alleen maar zeggen dat je in dat soort situaties misschien maar beter WEL bang kan zijn.
Ik denk dat je niet over een al te grote fantasie hoeft te beschikken om je voor te stellen wat de gevolgen voor dader en slachtoffer (die automatisch ook weer dader wordt) zijn als je zo'n figuur idd. een honkbalknuppel of een Klewang in de nek legt.

Als je de confrontatie met de plaatselijke kampers al in je voordeel weet te beslechten, wat ik betwijfel , lijkt het me
duidelijk dat je vakantie in ieder geval ten einde is.
Plus dat de Gendarmerie je echt niet met een schouderklopje huiswaarts zal sturen.

Ter verduidelijking voor de ongelovigen onder ons;
Ik lag niet eens te slapen, we waren met z'n drieen, ik hoorde wat gestommel stond binnen vijf sec. voor m'n tent evenals m'n maat. Te laat.
Oftewel, voordat jij met je spuitbusje buiten staat zijn je spullen al van eigenaar gewisseld.

Het feit dat je met z'n tweeen naar een nog natrillende rod-pod staat te kijken en verder niets behalve een langerekt spoor in het natte gras maakt het alleen maar ongeloofwaardiger wat je weer een erg machteloos gevoel geeft.

Oh ja, 's nachts om een uur of twee is het meestal donker daar in Frankrijk.
Ik wens een ieder nogmaals veel wijsheid en geluk toe.
Groet,

John
Ps. lees het verhaal van Bertil er nog maar eens op na.
Leuk scenario voor een film maar bloedjelink als je het mij vraagt.
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

14-08-2003 22:56

John,
binnen 5 sec en nog te laat........gelukkig wordt je al minder snel.
Was je in 3 sec ter plekke geweest dan was je nog in de uitslag opgenomen, maar dan had iemand misschien ook jou lichie uit gedaan.

Sportieve groeten Henk
Michael Bouman
Berichten: 517
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

15-08-2003 02:37

ach,

welke sukkel gaat er dan ook bij Pont a Mousson vissen! Iedereen weet toch dat sinds John daar vist het elende is daar. :smile:

Kampers die je stek komen verneuken en gratis en voor niets je hengels inladen(in hun eigen auto).

Ik wist het dus ook niet! We zouden de moesel gaan bevissen en mijn maatje wist precies waar. Wel melde hij er nog even bij dat er wel zo hier en daar wat gejat werd?!

Wij zij iets zuiderlijker gegaan en hebben nergens last van gehad en voelden ons wel veiliger door de 2 bewegingsmelders die we bij ons hadden.(ingepakt in plastik zakjes noemden we ze onze ET's).

Ik baal enorm voor John en zijn maten door wat hun is overkomen maar geloof zeker niet dat dit stekgebonden is. Hier in Den Haag gebeurde het al 15 jaar geleden, op Cassiën, Salagou, Twenthekanaal, KK enz. overal gebeurt het........

Laat je niet afschrikken door deze verhalen, het kan je hier in Nederland net zo goed gebeuren. Maar, wees voorbereid!

Groet, MB
Niels Rijerse
Berichten: 34
Lid geworden op: 16-05-2002 02:00
Locatie: Breda

15-08-2003 17:28

HARDCORE
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

05-05-2011 20:26

Iemand een ingescande versie vant artikel ?
En/of nog recentere info ?

Mvg jeffrey
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
Gebruikersavatar
Bart-Jaap Koorn
Berichten: 1639
Lid geworden op: 22-11-2003 01:00

06-05-2011 11:13

Recente info is dat het nog steeds zo is, net zoals op veel plekken in NL, als ik vloeiend frans zou spreken zou ik mij in Frankrijk vaak veiliger voelen dan in NL!

Feit blijft dat je je stekken wel een beetje moet uitkiezen, zoals al eens werd aangehaald je gaat in NL ook niet naast terrein van een stel kampers zitten met je €10.000,- aan spullen :wink: das logisch.......

Mocht je het artikel willen pb me maar zal ik kijken of ik hem even kan scannen voor je.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

25-01-2016 06:04

Even een update, iemand nog recente info aldaar ?
Wil toch die kant op gaan, maar is het echt zo gevaarlijk stukkie daar nog steeds.
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

25-01-2016 12:44

Dat kamp is al lang weg, of er nog zigeuners in de buurt zitten weet ik niet.
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

25-01-2016 13:46

Je moet overal op je hoede zijn en je gezonde verstand gebruiken en dat is in die omgeving niet anders. Geen extreem gevaarlijk gebied volgens mij. Ik ga op mijn gevoel af. Als ik het ergens niet vertrouw ben in weg. Grote steden probeer ik te mijden en zoek stekken waar je alleen met het bootje kan komen. Had ook eens een stekje waar ik het padje met doornestruiken kon afsluiten. Of overdag vissen en s'nachts een mo of hotelletje pakken.
Let op slagboom !
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

25-01-2016 18:37

Ik heb het zal zo een 9 jaar geleden geweest zijn eens een week midden in het centrum gevist(naast de brug) tegenover de school naast de brug.
Alleen overdag een keer controle gehad en me geen seconde onveilig gevoeld, hengels stonden wel half in mijn bivy trouwens en s, nachts ook door gevist .
Verder kwamen er in het weekend veel recreërende bewoners uit het stadje langs die mij de kijk op de gemiddelde Fransman/vrouw positief heeft doen veranderen.
Mocht je het daar een nachtje willen gaan proberen pb me maar weet nog een hele leuke stek (kuil)waar 90 % van de aanbeten afkwamen.