vissen met het gezin in frankrijk

Plaats reactie
Gebruikersavatar
remon van dusschoten
Berichten: 473
Lid geworden op: 31-08-2004 22:06
Locatie: Nijkerk

15-06-2005 07:50

Eindelijk is het zover dat mijn twee zonen groot genoeg zijn dat wij volgend jaar op vakantie kunnen.Nu zaten mij vrouw en ik te denken aan Frankrijk of Italie.We vinden bijde dat je als gezin met elkaar rekening heb te houden.Dus zijn we opzoek naar camping aan een leuk water
wat we willen is
1 camping met goede acomedatie
2 genoeg te doen voor kinderen
3 liefst huisje aan het water
4 mooie plas met leuk karper bestant
5 moet goed betaalbaar zijn
6 geen verbod op nachtvissen

graag hoor ik van jullie waar ik genoeg info kan vinden of jullie eigen bevindingen omtrend zoon vakantie
elke vangst telt hoe groot of klein dat je vangt daar gaat het om
behandel een karper zoals je zelf ook behandelt wilt worden met RESPECT

steun de KSN en wordt lid gewoon doen
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

15-06-2005 08:03

Remon,

Klinkt als Walhalla. Als je iets hebt, gaarne een cc.

Paar tips

allereerste jeugdkamp in Lac Pareloup. Er zijn daar 5 meren op rij.
Schrijfsel van Ewout paar weken geleden. Sa,en met Hans, niet van de duim, Brinkel. Kan naam niet herinneren. Wel een mooie camping, maar is nu bijna op zeker vol.
Alle meren rond Bordeaux
Salagou
Meren in de Morvan
Barrages in het zuiden vanaf pareloup zeg maar

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Barry Postma
Berichten: 281
Lid geworden op: 14-03-2004 16:46
Locatie: Apeldoorn

15-06-2005 13:10

he hallo,
ik heb heb pas gevonden wat jij zoekt ik heb een kleine van 5

en ik was dus ook op zoek om een vis-gezinsvakantie te boeken

ik ben via de site http://www.carpobsession.nl bij een water en camping gekomen.
er is genoeg te doen voor kinderen en de caravans staan redelijk dicht bij het water (het is nog geen 5 min lopen) je hebt er een supermarktje en een restaurant aan het water.

ik ben net twee dagen terug van daar en het komt nu allemaal aardig op gang de paai is bijna voorbij !!!

er zijn 2 meren 1 van 140 hectare en 1 die vele malen kleiner is
als je intresse hebt stuur me maar een pb dan zal ik je alle info geven die je nodig hebt
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

16-06-2005 00:32

Klaas van den Herik schreef:Remon,

Klinkt als Walhalla. Als je iets hebt, gaarne een cc.

Paar tips

allereerste jeugdkamp in Lac Pareloup. Er zijn daar 5 meren op rij.
Schrijfsel van Ewout paar weken geleden. Sa,en met Hans, niet van de duim, Brinkel. Kan naam niet herinneren. Wel een mooie camping, maar is nu bijna op zeker vol.
Alle meren rond Bordeaux
Salagou
Meren in de Morvan
Barrages in het zuiden vanaf pareloup zeg maar

MVG

Klaas

Hallo Remon,
Wat klaas zegt.....een mooie camping aan het meer is zeker Domaine de Chalain inclusief mooie zwembad, genoeg animatie voor de kids en er zwemmen mooie vissen rond hier. Een tweede iets minder luxe camping aan hetzelfde meer is La Pergola.
Voor meer (Kritische ) info over de campings verwijs ik je naar de site geef uw mening over deze camping ..ff googlen! :wink: , want wat de een een nadeel vindt vindt de ander juist weer een voordeel.
Vismogelijkheden..nachtvissen is officieel niet toegestaan, het schijnt zo te zijn dat op de camping van la pergola (Volgens receptioniste aldaar) iedereen s'avonds van het strand af moet..dus ook de vissers.
Op Chalain heb ik als je op de punt gaat zitten hier nooit problemen mee gehad, ook niet met de bewaking aldaar...MAAR....het e.e.a. heb je uiteraard zelf in de hand en als je veel volk trekt (dus ook de aandacht) kan het zomaar ineens snel afgelopen zijn. Chalain is typisch een echte nachtviswater en overdag maak je nauwelijks kans op vis (in mijn ogen). Een behoorlijk nadeel van de punt stek is dat vrijwel iedereen hier gaat vissen en dat in de vroege ochtend de Fransen hier hun bootjes te water laten...wat dus inhoud dat je of met toplood moet gaan vissen of je hengels moet binnen halen.
Succ6
Hans
Marco Groenendijk
Berichten: 9
Lid geworden op: 02-10-2004 10:20
Locatie: Dordecht

17-06-2005 11:42

Remon,

Surf eens op de site van http://www.campingcontact.nl daar vind je verschillende camings die aan jou eisen voldoen. Je kan zelf een keuze maken en prijzen vergelijken. Niet alle campings liggen aan het water maar veel wel.
Veel succes, Marco
Wie het kleine niet eert is het grote niet.....
Plaats reactie