Onervaren frankrijkgangers naar lac de Monampteuil

Gebruikersavatar
derk zegers
Berichten: 146
Lid geworden op: 06-07-2003 02:00
Locatie: Nederland

18-03-2005 11:29

wij waren van 10 uur sochtends tot 7 uur savonds bezig met sjouwen en dat in de zon met 28 graden...., daarna van ellende t meer in gesprongen !
Gebruikersavatar
frank van loon
Berichten: 114
Lid geworden op: 15-12-2003 01:00
Locatie: Dongen

20-03-2005 12:55

Hebben er ook mensen al met popups gevist of geeft dit geen resultaat daar en pellets?

En hoe breed is het meer ongeveer kun je tegen de overkant vissen of niet en hoe zien de plaatsen waar je zit eruit zitten die midden in het bos of op een gras kant?

En kun je breed uit elkaar zitten of zijn er maar weinig stekken?

Als mensen hier een antwoord op hebben zouden ze mij er erg gelukkig mee maken als die mij dat lieten weten.

Vriendelijke groeten, Frank van Loon.
Gebruikersavatar
Mitchel Bruinsma
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-10-2004 22:56

23-03-2005 21:40

Mensen, voor de dikken hoef je er niet meer heen.... da's reeds verleden tijd. Die zijn allemaal in de auto van Engelsmannen gestapt, en hebben het meer verlaten......

Op medewerking van de sluiswachter hoef je echt niet meer te rekenen.... Die ziet je nog liever verzuipen in zijn eigen sluis...... Dit hebben jullie voorgangers even voor jullie geregeld...

Voor de natuur hoef je er ook niet meer heen..... Die hebben jullie voorgangers letterlijk en figuurlijk voor jullie weggekapt...

Een lekker plekkie om te schijten vindt je niet, je kakt daar altijd op andermans kak-plekje.

Je vuilnis kun je niet meer in het beekje achter je dumpen.... die ligt reeds vol !!

Pas op met waar je gaat zitten... Er kan nog eens een fout geworpen vuilniszak naar beneden komen... En geloof mij maar... ik heb de moeite genomen om eens zo'n vuilniszak van dichtbij te bekijken, en zag dat ie netjes gevuld was met Nederlandse produkten, en daarna netjes richting het beekje geslingerd was.

En dan maar afvragen waar al die "stomme" regels toch vandaan komen daar in France...

Wat mij betreft, sluiten ze hem voor een jaar of 10, en verbannen ze het karpervissen daar voorlopig.

De Locals daar zijn er ook erg flauw van, en het zal me niet verbazen als daar de nachten eens een stukkie minder gezellig zouden worden voor de gast vissers daar!
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

23-03-2005 22:14

"Mitchel Bruinsma"Mensen, voor de dikken hoef je er niet meer heen.... da's reeds verleden tijd. Die zijn allemaal in de auto van Engelsmannen gestapt, en hebben het meer verlaten......

Op medewerking van de sluiswachter hoef je echt niet meer te rekenen.... Die ziet je nog liever verzuipen in zijn eigen sluis...... Dit hebben jullie voorgangers even voor jullie geregeld...

Voor de natuur hoef je er ook niet meer heen..... Die hebben jullie voorgangers letterlijk en figuurlijk voor jullie weggekapt...

Een lekker plekkie om te schijten vindt je niet, je kakt daar altijd op andermans kak-plekje.

Je vuilnis kun je niet meer in het beekje achter je dumpen.... die ligt reeds vol !!

Pas op met waar je gaat zitten... Er kan nog eens een fout geworpen vuilniszak naar beneden komen... En geloof mij maar... ik heb de moeite genomen om eens zo'n vuilniszak van dichtbij te bekijken, en zag dat ie netjes gevuld was met Nederlandse produkten, en daarna netjes richting het beekje geslingerd was.

En dan maar afvragen waar al die "stomme" regels toch vandaan komen daar in France...

Wat mij betreft, sluiten ze hem voor een jaar of 10, en verbannen ze het karpervissen daar voorlopig.

De Locals daar zijn er ook erg flauw van, en het zal me niet verbazen als daar de nachten eens een stukkie minder gezellig zouden worden voor de gast vissers daar!

--------------------------------------------------------------------------------------

Dit gebeurt niet alléén in Frankrijk maar jammer genoeg ook in Belgiê en Nederland en nog erger door iedereen! :evil: :oops: :evil: CN

--------------------------------------------------------------------------------------
Unicorn Carp Fisching
Gebruikersavatar
Mitchel Bruinsma
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-10-2004 22:56

23-03-2005 22:24

Ik weet het.... :cry: :cry:

Maar het gekke is:

Mensen die op zulke wateren terecht komen nu, dit toch echt wel van een board als dit moeten hebben. Want echt veel info is er niet over dit vijvertje te vinden. En dat zijn toch echt diegenen die dit soort praktijken nooit zouden doen???............... OF TOCH...............................???

Maar ja, zo gaat het met alles op deze wereld.. vroeg of laat gaat alles naar de kloten !!
Gebruikersavatar
Paul van der Weck
Berichten: 34
Lid geworden op: 21-03-2004 13:01
Locatie: Oudenbosch

23-03-2005 23:59

ben bang dat je dadelijk, door dit soort excessen, alleen nog maar betaalwateren hebt. Of je kunt door de regelgeving niet gewoon meer vissen :evil: :evil:
Carp Team Holland is a way of Life
Mensen die een vis verplaatsen/ verkopen moeten ze een vloeike dik van de grond opknopen!

polleke
Gebruikersavatar
frank van loon
Berichten: 114
Lid geworden op: 15-12-2003 01:00
Locatie: Dongen

27-03-2005 13:03

Ik ga er zo ie zo wel heen en zal even het goede voorbeeld gaan geven voor de andere vissers.

En ik denk dat het in jou verhaal ook wel een beetje lichtelijk overdreven wordt of niet.

En als je nu weg blijft zullen het altijd de Nederlanders blijven met hun slecht gedrag maar als ze zien dat er ook andere Nederlanders zijn is de schade misschien nog in te dammen.

Met opruimende groeten, Frank van Loon.