Karpervissen in Frankrijk met de camper.

Plaats reactie
Rick Acker
Berichten: 230
Lid geworden op: 20-09-2009 20:11

14-10-2011 00:38

Hallo mede-boarders,

Na een beetje 'zeuren' heb ik mijn vader zover gekregen om in de herfstvakantie ( 22 t/m 29 Okt ) een weekje met mij naar Frankrijk te gaan. Echter was zijn voorwaarde dat we wel met de camper bij het water moesten kunnen staan. Uiteraard slaap ik zelf wel in een tentje, want ik wil zo snel mogelijk bij de hengels zijn.

Nu vroeg ik mij af of er toevallig wat mede-boarders zijn die mij wat meer (gedetaileerde) informatie konden geven over mogelijke watertjes. Mijn vader wil niet verder rijden als 450 kilometer (vanaf Eindhoven). We zijn een beetje op zoek naar een watertje waar het mogelijk is om wel een paar visjes te vangen, aangezien mijn vader jammergenoeg niet vaak meer vist, en hij de beleving elke keer toch nog wel leuk vind.

Het maakt ons niet uit of we naar een camping, betaalwater of openbaar water gaan, zelf voel ik wel wat voor die kanaaltjes in Noord-Frankrijk, maar ik kon nergens informatie vinden of het mogelijk/toegestaan was om daar met de camper te staan.

Alvast hartelijk bedankt namens mijn vader en mij,

M.v.g.
Rick van den Acker
M.v.g. Rick van den Acker
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

14-10-2011 06:15

Half frankrijk staat vol met bordjes dat zigeuners met hun caravans niet welkom zijn. De rest van Frsnkrijk staat vol met campers van die grijze golf.

Aangewezen plaatsen geen probleem, tot aan de controle: geen probleem. Daarna: goeie luim van de controleur
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
joachim stelma
Berichten: 434
Lid geworden op: 09-02-2003 01:00
Locatie: Leiden
Contacteer:

14-10-2011 12:12

Ik heb je een PB gestuurd
Plaats reactie