Actueele Info Gevraagd Lac De Madine

Plaats reactie
Bob Pieter
Berichten: 99
Lid geworden op: 09-06-2003 02:00
Locatie: Utrecht

09-08-2004 15:11

Beste Karper vissers

Volgendeweek zal ik vertrekken (met 3 vrienden) naar frankrijk, onze eerste keus is gevallen op Lac De Madine bij Metz. Na bijna alle artikelen te hebben gelezen over dit water zijn me een aantal dingen nog niet duidelijk, zou iemand mij aan deze info kunnen helpen?

- Hoeveel stekken zijn er nu precies beschikbaar? (op de eene site lees ik 7, voor 14 vissers. Op de ander lees ik een stuk of 18 stekken)
- Bij wie kan ik reserveren, en heeft er toevallig iemand een telefoon nummer (liefst engels)
- Weet iemand wat de vergunningen op het moment kostenen waar deze te koop zijn?
- Ook zou ik graag weten of er nog bepaalde regel geving is mbt het nachtvissen, het uitvaren e.d.

Is er toevallig nog iemand recentelijk naar het water geweets die me iets kan vertellen ofer de stekken(evt prive of mail) en vangsten van de afgelopen tijd. Misschien heeft iemand nog tips (hoefd niet direct met vissen te maken te hebben).

Alle informatie is welkom, misschien over mooie wateren in de buurt mocht Madine 'vol' zijn!.
btw (mail= boberik@wanadoo.nl)

Thx alvast,
Bob
Thiemen den Hollander
Berichten: 35
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00

09-08-2004 18:42

Hey Bob,

Ik zie dat je al gepost heb op het forum. We willen dus a.s zaterdag vertrekken naar France en hebben Lac de Madine in gedachte.

Mocht het toch erg duur worden met de vergunningen, weet iemand hier iets over? Dan zouden we op zoek moeten naar een ander watertje...

Info over Madine of een ander water in Noord-France zijn dus welkom!
Plaats reactie