het voornse kanaal!

Plaats reactie
kelvin hamaker
Berichten: 11
Lid geworden op: 08-08-2014 11:35
Locatie: Rozenburg

15-05-2018 17:10

beste mede fanaten!

ff een korte introductie. ik ben kelvin hamaker al een behoorlijke tijd een fanatiek karpervisser! veel op klein en makkelijk water gevist. het makkelijke vissen komt me alleen een beetje mijn neus uit. ik wil wat oudere en mooiere vissen gaan vangen. niet makkelijk maar een stuk grotere beloning! nu kom ik zelf uit rozenburg en zocht naar een kanaal. kwam uit op het voornse kanaal tussen heenvliet en hellevoetsluis. mooi kanaal en ik heb er zeker vertrouwen in! eerste nacht gehad maar jammer genoeg geblankt.

nu wilde ik graag wat informatie krijgen over het kanaal. letterlijk alles is welkom!
dingen over stek en aaskeuze bijvoorbeeld. dieptes of diepte verschillen.
ik hoor het graag!

met vriendelijke groet,

Kelvin Hamaker
jong geleerd is oud gedaan!
kelvin hamaker
Berichten: 11
Lid geworden op: 08-08-2014 11:35
Locatie: Rozenburg

15-05-2018 18:38

ik heb ook gezien dat er al eerder een topic over was gestart! dit was echter in 2010 dus er zal het een en ander veranderd zijn neem ik aan!
jong geleerd is oud gedaan!
johnathan blocks
Berichten: 15
Lid geworden op: 23-02-2018 19:14

16-05-2018 18:58

voornse kanaal vorig jaar verscheidene keren wezen vissen (feeder / karper)..helaas niets gevangen maar wordt geregeld op karper gevist hoorde ik van locals.

als u uit Rozeburg komt ..toch genoeg kanalen in de streek? schie kanaal? rondom rotterdam? of ga richting bergen op zoom...oude maas, spui kanaal, schelde rijn kanaal, …

dit jaar ga ik eens vissen op schie kanaal...paar nachten als dat daar mag.
kelvin hamaker
Berichten: 11
Lid geworden op: 08-08-2014 11:35
Locatie: Rozenburg

16-05-2018 20:45

johnathan,

bedankt voor je reactie. maar ik heb het kanaal vaker zien liggen en vaker al intresse in gehad tot nu ik het eindelijk ga proberen. mijn zin staat dus op dit water! laatste keer was mijn eerste nachtje daar maar zeker niet mijn laatste. ik zal het nog een hoop vaker gaan proberen!
jong geleerd is oud gedaan!
Plaats reactie