Nachtvissen nijmegen?

Plaats reactie
Bram de vaan
Berichten: 4
Lid geworden op: 11-02-2015 01:08

11-02-2015 01:25

Hallo medevissers,

Een aantal jaren terug tussen 2002 en 2007 heb ik veel op karper gevist op verschillende wateren in nijmegen. Voornamelijk nachtvissen. Altijd de papieren en vispas in orde maar misschien 2 keer gecontroleerd. Niks aan t handje en vang ze werdt er gezegd en we konden ongestoord verder vissen. Alleen ben ik na 2007 veel minder gaan nachtvissen en meer op roofvis gevist. Sinds mn vrouw mee gaat vissen en ook de nachten mee wil ben ik weer aan t karperen geslagen. Eind 2014 haar eerste karpers laten vangen tijden een paar nachten vissen en sinds kort verhuisd naar een wijk naast staddijk waar ik rond 2004 veel viste, ook s'nachts. Vispas en papieren van de voorn aangeschaft natuurlijk. Alleen las ik wat dingen op internet en bleek dat behalve op t water bij bijsterhuizen je nergens mag nachtvissen. Dat betekend dus dat ik op mn favorite wateren hier in nijmegen/dukenburg niet mag machtvissen? Weet iemand van jullie op dit forum hoe t allemaal precies zit? De wateren van de voorn weet ik waar je wel en niet mag nachtvissen maar hoe zit t in dukenbrug en omstreken?

Mvg, bram de vaan.
Plaats reactie