De Linge (Tiel)

Plaats reactie
Jurgen Kevelaers
Berichten: 6
Lid geworden op: 01-08-2012 21:46

23-02-2013 15:47

Hoi hoi,

Klein vraagje over de Linge in Tiel. Zoals ik kan afleiden uit de lijst met viswateren, mag je op de linge (in Tiel) met 3 hengels vissen, uiteraard met de 3e hengel vergunning. Klopt dit? Misschien een domme vraag, maar ik wil het even zeker weten. Ik vind de lijst soms niet zo helder en heb me al wel vaker vergist. De lijst klopt volgens mij ook niet altijd 100%, net als visplanner.nl het soms niet bij het juiste eind lijkt te hebben. Dat levert dan altijd leuke discussies op met de BOA.

Dank!

O ja... niet dat ik de dingen niet graag zelf uitzoek, maar eventuele tips wat betreft karperen op De Linge zijn natuurlijk altijd welkom.

Jurgen
albert kok
Berichten: 89
Lid geworden op: 20-11-2003 01:00

23-02-2013 19:51

Hoi Jurgen,

Om op de Linge bij Tiel met 3 hengels te mogen vissen moet je lid zijn van HSV Onder Ons.
Vervolgens dien je je aan te melden bij Karpergroep Onder Ons (bijdrage 10,= pj) en na een jaar lidmaatschap krijg je je derde hengelvergunning.

Mvrgr,
Albert
Jurgen Kevelaers
Berichten: 6
Lid geworden op: 01-08-2012 21:46

24-02-2013 10:57

Hoi,

Bedankt voor de reactie.

Ik heb het een en ander nagevraagd bij HSV Onder Ons te Tiel en ben er ondertussen ook lid. Ivm de 3e hengel ben ik inderdaad doorverwezen naar de karpergroep, waar ik mijn vraag ook even gesteld heb.

Krijg ik definitief antwoord, dan laat ik het hier ter info wel weer even weten.

Groeten,
Jurgen
Plaats reactie