Leekstermeer / Paterwoldsemeer ???

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bertil Siegers
Berichten: 247
Lid geworden op: 08-02-2002 01:00
Locatie: drenthe

19-02-2002 13:56

Kan iemand mij melden wat er een beetje aan karper gevangen wordt, ik hoef niet te weten waar, dat zoek ik zelf wel uit, en mag je eigenlijk varen (electrisch of benzine ophet leekstermeer?)

Groetjes Bertil
Jan-Willem Schuurman
Berichten: 7
Lid geworden op: 20-02-2002 01:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

22-02-2002 15:08

he bertil
over het Paterswoldse meer kan ik je nix vertellen. Ook op het Leekstermeer heb ik nooit gevist, kan je alleen vertellen dat je eigenlijk nergens vanaf de kant kunt vissen. Bootje is toegestaan, er zijn zelfs enkele plekken aan het meer waar je boten kunt huren. Over de karper hoef je je geen zorgen te maken, die zwemt er zeker wel.
gr JW
Jeroen Grummel
Berichten: 424
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Emmen

23-02-2002 13:51

Goedemiddag,

Heb een paar keer op het Leekstermeer gevist heb er nog nooit een vis boven de 10kg gevangen.Wat ik van zeer betrouwbare bronnen mag geloven zwemmen er op beide wateren zeer mooie vissen.Een boot is wel een must.

MVG "GRUM"
Jan Bos
Berichten: 9
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Assen

25-02-2002 19:57

Goedenavond,

Aan de oostkant van het paterwoldsemeer ( bij de molen) wordt veel op brasems gevist. Van deze brasemvissers heb ik begrepen dat er lijnen wordt verspeelt door gehaakte karpers. Succes.
Gebruikersavatar
robbin kremer
Berichten: 760
Lid geworden op: 25-02-2004 09:20
Locatie: Norg!

02-06-2004 09:07

hallo...

als je mij even wil toevoegen op MSN kan ik je veel informatie geven over het Leekstermeer ik viste der bijna weekelijks karper...word nu wat minder maar gaat zeker komen ik kan je bijna alle info geven die je nodig hebt dus meld me maar ff aan kiss_robbin@hotmail.com

groetjes robbin

ps ik heb er wel boven de 10 kg gevangen....
FCG, Trots van het Noorden!
Tibor Peters
Berichten: 321
Lid geworden op: 14-10-2006 00:48
Locatie: Roden

14-10-2006 00:50

He robbin ik heb je net toegevoegd. ZOu je mij ook wat willen vertellen over het leekstermeer?? heb er inmiddels al een paar keer gezeten zonder resultaat alleen. :(
ps mijn email is robit9@hotmail.com
Jimmy Vermeulen
Berichten: 40
Lid geworden op: 18-10-2006 09:43
Locatie: Groningen Bivycity
Contacteer:

18-10-2006 09:51

Bertil Siegers schreef:Kan iemand mij melden wat er een beetje aan karper gevangen wordt, ik hoef niet te weten waar, dat zoek ik zelf wel uit, en mag je eigenlijk varen (electrisch of benzine ophet leekstermeer?)

Groetjes Bertil


Ik wee t op leekster meer enkele stekken dat je vanaf de kant kunt bevissen?kom je uit groningen
Wie de kleine vissen niet eert is de grote niet ........
http://www.karperwereld.nl
http://www.bfpproducts.nl
Gebruikersavatar
Rinus Schuurman
Berichten: 695
Lid geworden op: 26-08-2006 14:50
Locatie: Lelijkstad
Contacteer:

18-10-2006 13:37

Jimmy Vermeulen schreef:
Bertil Siegers schreef:Kan iemand mij melden wat er een beetje aan karper gevangen wordt, ik hoef niet te weten waar, dat zoek ik zelf wel uit, en mag je eigenlijk varen (electrisch of benzine ophet leekstermeer?)

Groetjes Bertil


Ik wee t op leekster meer enkele stekken dat je vanaf de kant kunt bevissen?kom je uit groningen


Ik gok zo Drenthe :P
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl
Jimmy Vermeulen
Berichten: 40
Lid geworden op: 18-10-2006 09:43
Locatie: Groningen Bivycity
Contacteer:

19-10-2006 09:41

Rinus Schuurman schreef:
Jimmy Vermeulen schreef:
Bertil Siegers schreef:Kan iemand mij melden wat er een beetje aan karper gevangen wordt, ik hoef niet te weten waar, dat zoek ik zelf wel uit, en mag je eigenlijk varen (electrisch of benzine ophet leekstermeer?)

Groetjes Bertil


Ik wee t op leekster meer enkele stekken dat je vanaf de kant kunt bevissen?kom je uit groningen


Ik gok zo Drenthe :P


Ik had Drenthe te laat gezien,maar je mag er met benzine motor en vanuit een boot ook nacht vissen.Er wordt goed karper gevangen op voerplaatsen is het letterlijk slachten(op passen met partikels want er zwemmen monsters van graskarpers)
Wie de kleine vissen niet eert is de grote niet ........
http://www.karperwereld.nl
http://www.bfpproducts.nl
Gebruikersavatar
Bertil Siegers
Berichten: 247
Lid geworden op: 08-02-2002 01:00
Locatie: drenthe

19-10-2006 12:10

Zo zie je maar weer, geduld is een schone zaak :lol: na vierenhalf jaar nog een antwoord. Even een update dan.. Ik ben er nog steeds niet geweest. Ik vis eigenlijk altijd en het liefst vanuit de boot, echter door een drukke studie van drie jaar is het karperen op een zeer laag pitje gekomen. De boot ligt nog steeds in de tuin te wachten op de laatste klusjes. Volgend seizoen ben ik er weer bij.. :D . Trouwens hoe is het met de krabben op het Leekstermeer? of zijn ze daar nog niet gearriveerd?.

De "oude" boot staat nog in mijn profiel. Dat waren nog eens tijden.. rust..
Gebruikersavatar
ramon ansing
Berichten: 655
Lid geworden op: 23-08-2006 17:46
Locatie: tolbert (groningen)
Contacteer:

22-10-2006 21:44

krabben zijn er bijna niet(gelukkig) het vissen op leekstermeer is vrij moeilijk vanaf die kant je kan wel met de boot naar kant stekken varen. er zit een hele grote hoeveelheid kleine vissen als je die op je voerplek hebt is het gewoon slachten en met particles is niet aan te raden behalve als ej geen meoite hebt met graskarpers want die groeien er als kool. worden ook mooie vissen gevangen maja bijna alleen 2 soms 3 boilies om de gras en kleine scubs/spiegels van 7 a8 kilo te onwijken. ga er zomers es zwemmen tis er zo ondiep kan je hele mooie stekken vinden. en trouwens en stek die er deze zomer was is vaak de volgende seizoen weg door het veen dat super erg beweeg en schuift nouja suc6
groet`n ramon
Plaats reactie