Nachtvissen Prinsenbos?

Plaats reactie
Maykel van Duyn
Berichten: 5
Lid geworden op: 19-04-2010 20:25

21-06-2010 13:26

Hallo karpervrienden,

Ik was vorig weekend een sessie aan het doen en werd aangesproken door een ''medevisser''. Die vertelde mij dat er weer 's nachts gevist mag worden in het Prinsenbos. Kan iemand dit nog extra bevestigen? Als 1 persoon het zegt heb ik toch altijd een twijfel of het waar is.

Groeten Maykel
Tim Ellerman
Berichten: 52
Lid geworden op: 23-09-2009 13:43

21-06-2010 14:36

Bel de vereniging ff,of ga ns langs bij Avicentra,die zullen het ook wel weten denk ik..

Er was idd sprake van dat je er wel weer mocht gaan vissen maar vanaf wanneer heb k geen idee..

Wel jammer want nu zit het heel het weekend weer vol. En vaak ook met mensen die totaal geen rekening houden met hun medevissers.

De vis kan allemaal weg uit het PB dus ik ga wel ergens anders zitten..
Gebruikersavatar
wes daan2
Berichten: 238
Lid geworden op: 01-10-2009 17:06
Locatie: Loosduinen

21-06-2010 18:03

`prinsenbos niet nachtvissen
en over dag mag er maar met 1 hengel gevist worden zie je vergunning
http://www.jercin-baits.nl

YOU, need THE balls to catch !!

http://www.rtvhengelsport.nl/
For all YOU'RE supplies
Patrick vd Wel
Berichten: 20
Lid geworden op: 21-07-2010 13:33
Locatie: 's-Gravenzande - Westland

21-07-2010 13:42

Nachtvissen is sinds kort weer toegestaan in het prinsenbos. Als het goed is
heb je bij het visblad van een maand geleden een boekje gehad van de SVBD (als je tenminste lid bent van de SVBD). Hierin staat het volgende:

"In navolging van de bepalingen voor het vissen op het plasje Prinsenbos te Naaldwijk, opgenomen in de nieuwe lijst van viswater 2010-2012, hebben wij in overleg met verhuurder van het visrecht besloten de eerder genomen bepaling te herzien.

M.a.w. het verbod te mogen vissen van 1 april tot 1 oktober zal met ingang van 1 juni 2010 vervallen, en het is vanaf voornoemde datum vrij te vissen voor alle leden van SVB Delfland, 's-Gravenhaagse Hengelsport Vereniging en HSV Groot Rotterdam.

Uiteraard moet U een vergunning hebben van 1 van deze verenigingen en in het bezit zijn van een geldige Vispas 2010"
Plaats reactie