het vissen in schiedam

Plaats reactie
jasper sigon
Berichten: 2
Lid geworden op: 22-02-2006 11:15
Locatie: delft

04-04-2006 13:23

he gasten heb dit weekend in rijswijk wilemina park gevist nou me beetverklikker is een paar keer af gegaan en twee keer een drill gehad maar toen ik hem eenmaal sloeg , sloeg ik hem er uit egt balen ......... maar een vraagie uit nieuwschierigheid hoe is het vissen in schiedam en met wat voor voer word er het meeste gevist een beetje algemeen groeten jasper
Raymond pronk
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-07-2005 17:02
Locatie: Den Haag

04-04-2006 17:25

jasper sigon schreef:he gasten heb dit weekend in rijswijk wilemina park gevist nou me beetverklikker is een paar keer af gegaan en twee keer een drill gehad maar toen ik hem eenmaal sloeg , sloeg ik hem er uit egt balen ......... maar een vraagie uit nieuwschierigheid hoe is het vissen in schiedam en met wat voor voer word er het meeste gevist een beetje algemeen groeten jasper



maak het je maar makkelijk :S
Gebruikersavatar
wouter de roos
Berichten: 1111
Lid geworden op: 10-07-2005 13:22
Locatie: rijswijk ZH
Contacteer:

04-04-2006 17:29

proberen jongen. Als je vissen verspeeld waarom ga je dan vragen over voer stellen. Denk je dat wat aan je haak/onderlijn of lood moet doen.
Groeten....
Michael Walraven
Berichten: 142
Lid geworden op: 21-03-2006 11:19
Locatie: Den Haag

04-04-2006 17:51

jasper sigon schreef:he gasten heb dit weekend in rijswijk wilemina park gevist nou me beetverklikker is een paar keer af gegaan en twee keer een drill gehad maar toen ik hem eenmaal sloeg , sloeg ik hem er uit egt balen ......... maar een vraagie uit nieuwschierigheid hoe is het vissen in schiedam en met wat voor voer word er het meeste gevist een beetje algemeen groeten jasper


Denk dat je als je slaat in rijswijk, je de haak er haalt aangezien de meeste vissen helaas geen denderende bek meer hebben!!

Mischien de haak zetten...!!

Waar vis je in schiedam, want er zijn meerdere wateren!!

Pb me maar vind het een beetje onzin om alles op het bord te zetten..!!

Trouwens zat jij onder die 5 bomen op het graskantje bij die nichten parkeerplaats..??
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

04-04-2006 18:25

Jasper,
vissen in Schiedam zijn heus niet gemakkelijker te vangen. Als je al een paar runs hebt gehad, kan je misschien beter even doorzetten op dat water, de vangsten zullen in het algemeen nu nog niet optimaal zijn.

Surf eens rond hier op 't board, vergelijk je huidige manier van vissen ( vooral rigs, lood en presentatie ) eens met de topics en artikelen die hierover geschreven zijn. Mocht er iets niet duidelijk zijn kan je altijd hier nog even je vragen stellen.

Succes !
Gebruikersavatar
Ronald Ermes
Berichten: 388
Lid geworden op: 16-06-2003 02:00
Locatie: Schiedam

05-04-2006 11:56

Vissen zijn echt wel makkelijker te vangen in Schiedam dan in Rijswijk ! :o
TTB Baits !
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

05-04-2006 12:30

Ron,
gemakshalve heb ik het niet exact over het Wilhelmina/JanWillemAlexander/Juliana/Beatrix/PrinsCharles park... 8)
Gebruikersavatar
Ronald Ermes
Berichten: 388
Lid geworden op: 16-06-2003 02:00
Locatie: Schiedam

05-04-2006 17:51

He niet al mijn thuiswateren op het board gooien wil je ? :lol: :wink:
TTB Baits !
jan van kranenburg

06-04-2006 02:32

jasper sigon schreef:he gasten heb dit weekend in rijswijk wilemina park gevist nou me beetverklikker is een paar keer af gegaan en twee keer een drill gehad maar toen ik hem eenmaal sloeg , sloeg ik hem er uit egt balen ......... maar een vraagie uit nieuwschierigheid hoe is het vissen in schiedam en met wat voor voer word er het meeste gevist een beetje algemeen groeten jasper


Heb vorig jaar, bij gebrek aan in mijn geval, betere opties, aantal malen
in het Wilhelminapark gevist. Zowel met de pen als met vastlood.

Gezonde Karpers gevangen van ca 15 pond. Geen schade aan de bekken
waargenomen.
Viste in het najaar. Zomers is het gigantisch druk.
Michael Walraven
Berichten: 142
Lid geworden op: 21-03-2006 11:19
Locatie: Den Haag

06-04-2006 16:40

jan van kranenburg schreef:
jasper sigon schreef:he gasten heb dit weekend in rijswijk wilemina park gevist nou me beetverklikker is een paar keer af gegaan en twee keer een drill gehad maar toen ik hem eenmaal sloeg , sloeg ik hem er uit egt balen ......... maar een vraagie uit nieuwschierigheid hoe is het vissen in schiedam en met wat voor voer word er het meeste gevist een beetje algemeen groeten jasper


Heb vorig jaar, bij gebrek aan in mijn geval, betere opties, aantal malen
in het Wilhelminapark gevist. Zowel met de pen als met vastlood.

Gezonde Karpers gevangen van ca 15 pond. Geen schade aan de bekken
waargenomen.
Viste in het najaar. Zomers is het gigantisch druk.


Dan heb je waarschijnlijk of op de grote plas gezeten of bij die naakttoeristen..

Maar de plas waar die big zwemt is geen vis meer te vinden die er redelijk uit ziet... 8)

En druk, tja als je van BBQ lucht houd zit je er op zich goed..
Heb je ook een beetje het gevoel dat je echt op vakantie ben..
jan van kranenburg

07-04-2006 01:25

Zat aan de kant van de spoorbaan.
Plaats reactie