Kleine Wielen (Friesland)

Gesloten
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

06-04-2006 12:22

Bovenstaande berichten laten al duidelijk zien wat voor sfeer er gecreëerd wordt op dat water.
Werkelijk een froebelklas waardig.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Martin Post
Berichten: 397
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Franeker

06-04-2006 12:26

Barn-Ass,

Ga toch blanken... :wink:

Ennuh, vergeet je tijgernoten niet, daarmee vang je sterren uit die hemel... :lol:

Gr., Martin
dennis wilemsma
Berichten: 240
Lid geworden op: 02-01-2005 11:32
Locatie: leeuwarden

06-04-2006 12:40

@ anton nou die 2/3 30ers?..

hele mooie vissen k heb ze allemaal gezien volgens mij...
maar k heb nog een sessie van ons staan in me logboekje bij 1 jaar geleden :wink: 7-1?... top bollen jonge!
:P :P :P
Willem Barnas

06-04-2006 12:40

Douwe,

Het zij zo.

Martin,

Wie heeft er nou het langste en dikste vangstenlijstje van 2006...?
Als we dan toch arrogant gaan doen........... :)

Vergeet jij je Prolijn maar niet, anders zou je nog echt weleens aan het blanken kunnen geraken kjeel.

Het was zeker niks he? :P :P :P

Kleine kinderen die zich vervelen, wórden ook vervelend.

Wanna play, nee ga maar vissen.

WB :wink: (en dat staat niet voor Waterland Baits, dit om alle eventuele afgunstige en ouwewijvende keurmerk- en etiquette-goeroes met een aversie voor sluikreclame voor te zijn, mazzel)
Gebruikersavatar
Martin Post
Berichten: 397
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Franeker

06-04-2006 13:42

Barnass,

Die dikke en lange vangstenlijst!! Ikke met botte haken niet begrijpuh... :wink: Doen ze het een beetje?

Op de Kleine Wielen is mij opgevallen dat de oude topstekken tegenwoordig onbevist lijken...Erg vreemd. Zwemt daar geen karper meer...?

Gr., Martin
dennis wilemsma
Berichten: 240
Lid geworden op: 02-01-2005 11:32
Locatie: leeuwarden

06-04-2006 15:22

doel je op mij willem ?..
dan moet je t ff tege mij zeggen bij nu wel in de stemming!
dennis wilemsma
Berichten: 240
Lid geworden op: 02-01-2005 11:32
Locatie: leeuwarden

06-04-2006 15:42

@ martin

ze zwemme er denk ik wel maar als daar wat te vreten ligt zwemmen ze automitisch naar de kant van schep me maar hebben ze ook geen botte haak ik hun bek :P :lol:

ff serieus er veranderen dingen he :P
Willem Barnas

06-04-2006 16:02

Dennis,

Relax man... :wink:

"I know what you did last week.........."

:P :wink: :P :wink: :P :wink:

Hoooooooooohooooooooooooiiiiiiii,
WB :wink:

PS: Met de botte Korda bijl in een haal naar binnen!!!!!!!!!!!
dennis wilemsma
Berichten: 240
Lid geworden op: 02-01-2005 11:32
Locatie: leeuwarden

08-04-2006 13:22

ooowke :D was maar een grapje ;)
Willem Barnas

08-04-2006 15:07

Dennis,

Aan je onderschrift zou je eigenlijk nog toe moeten voegen:

"...en pas op met wit poeder in papiertjes als je zestien bent!"

Doing well, feeling fine, playing a fish on a bloody tight line,
WB :P
marc heerema1
Berichten: 516
Lid geworden op: 29-09-2005 12:22
Locatie: almere

09-04-2006 00:14

Willem, je link werkt niet....

Marc
mijn waarheid hoeft de jouwe niet zijn

http://www.hsvog.nl/kca/index.htm
Gebruikersavatar
sybe mellema
Berichten: 82
Lid geworden op: 06-04-2002 02:00
Locatie: franeker

09-04-2006 07:37

Mark jouw link werkt wel.
Mooie site.
Er stond een mooie aanbieding op je site:

Shimano baitrunners:

Model 3500 B: € 89.95

Model 4500 B: € 99.95

Mischien een tip voor de mensen die nog een usa zoeken.
Verkrijgbaar bij zodiac hengelsport.
Voor alle duidelijkheid, ik heb geen belang in deze zaak.
dennis wilemsma
Berichten: 240
Lid geworden op: 02-01-2005 11:32
Locatie: leeuwarden

09-04-2006 11:20

8) 8) :P :P
karel bouma
Berichten: 167
Lid geworden op: 08-04-2003 02:00

10-04-2006 13:25

Die link van willem annanas werkt wel hoor.
Mischien moet hij hem alleen eens vernieuwen, maar ja , als je zo veel op de kleine wielen zit te vissen ( blanken), dan blijft er weinig tijd over om je daar mee bezig te houden.
Als je hem aanklikt, komt de volgende tekst er te staan.
Probeer maar eens, best een leuke site. :D

De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

--------------------------------------------------------------------------------

Probeer het volgende:

Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.

Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven.
Kijk of de instellingen van uw Internet-verbinding worden gedetecteerd. U kunt Microsoft Windows zo instellen dat uw netwerk wordt onderzocht en dat de instellingen van uw netwerkverbinding automatisch worden gedetecteerd (als uw netwerkbeheerder deze instelling heeft ingeschakeld).
Klik op menu Extra en vervolgens op Internet-opties.
Klik op tabblad Verbindingen op LAN-instellingen.
Selecteer Instellingen van Internet Explorer automatisch overnemen en klik vervolgens op OK.
Voor sommige websites is 128-bits verbindingsbeveiliging noodzakelijk. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk beveiligingsniveau bij u is geïnstalleerd.
Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga op het tabblad Geavanceerd naar het groepsvak Beveiliging en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0 en TLS 1.0 in.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.



Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer
don't imitate but innovate
houd het gezellig aan de waterkant en ook op karperwereld aan elkaar afzeiken heeft niemand iets
ivo pagen
Berichten: 375
Lid geworden op: 06-08-2005 22:47
Locatie: zoetermeer

10-04-2006 20:36

ey
ga effe back ontopic.
t gaat over kleine wielen niet over een site die niet bestaat. :evil:
\
dennis wilemsma
Berichten: 240
Lid geworden op: 02-01-2005 11:32
Locatie: leeuwarden

10-04-2006 21:10

doe effe rustig aan joh
als je info wil voeg me maar ff toe willemsma1@hotmail.com
lou van houten
Berichten: 73
Lid geworden op: 12-09-2005 16:34
Locatie: Giekerk-Friesland

17-04-2006 09:03

Friese Karpercollega's,

Ik ben afgelopen week een eindje wezen wandelen met het gezin in het bos van Ipey(!), en bij het betreden van het bos (over die nieuwe brug) staat een publicatiebord en daar stond het volgende vermeldt:

De gemeente Leeuwarden is van plan om het zandpad rondom het otterpark (zg. schapenpoel?) aan het otterpark toe te voegen, en is dan niet meer toegankelijk voor publiek.
Nu kon men via telefoonnummers van bepaalde personen daar bezwaar tegen indienen, helaas weet ik deze niet meer, maar ik wilde jullie toch even op de hoogte brengen van deze plannen.
Vanmiddag maar even kuieren naar het bos en dan even de telefoonnummers noteren en later hier vermelden, ik vind dit toch een kwalijke zaak, en als je nu toegeeft dan kunnen er wel eens meer stukken geclaimd worden bv. het zandpad rondom de golfbaan (ze zijn ertoe in staat!)

gr. Lolle
dennis wilemsma
Berichten: 240
Lid geworden op: 02-01-2005 11:32
Locatie: leeuwarden

17-04-2006 10:11

klopt :( :(
ik heb ook gebeld ik hoop dat t zin heeft want t is wel zeer jammer....
en het pad rondom de fles heb ik nog niet gehoord.. :evil: :cry: :(

k had zaterdagnacht nog wel een leuk vissie :D 22 pond...

Anton Mazzelaar ;)
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

17-04-2006 12:53

Lou die telefoonnummers kun je wel laten, de vergadering van de Commissie Bestuur en Middelen is al geweest.
Kleine update: mede door mijn mailingen met alle gemeenteraadsleden en mijn inspreken bij de Commissievergadering 12-04-2006 is het geen hamerstuk geworden.
Nu is het een agendapunt in de diverse fracties en een gesprekspunt bij de beslissende vergadering waar geen inspraak meer mogelijk is.

De keuze zal vallen voor het openbaar houden van een uniek wandelpad of het toeristische- en werkgelegenheidsbelang van Aqua Zoo.

Heel vreemd, er waren helemaal geen karpervissers bij de commissievergadering aanwezig, iedereen weet perfect te klagen daar waar het geen zin heeft.

Insprekers: dorpsbelang Tytsjerk en ik van de HSV Leeuwarden verder zaten er nog 4 personen op de tribune om te horen hoe het af zou lopen.

Douwe
Vissen is een hobby, geen religie!
Hendrik Mienstra (henk)
Berichten: 532
Lid geworden op: 22-12-2005 00:36

17-04-2006 16:10

wat een volk zeg daar op die wielen daar zou menig campingbeheerder jaloers op zijn.

er kwam mij gisteren al ter ore dat er wachtlijsten zijn voor nachtvispassen :roll:
lou van houten
Berichten: 73
Lid geworden op: 12-09-2005 16:34
Locatie: Giekerk-Friesland

17-04-2006 17:10

Dat is een mager aantal bij die vergadering Douwe, ik had geen idee dat deze plannen bestonden omtrent het zandpad!
Al 4 weken in de lappenmand en afgelopen week er weer voor het eerst uit, een kleine wandeling maken en zodoende op de hoogte geraakt!
Ben vanmiddag weer in het bos geweest en er hing nu een ander papier met de mededeling: Teken een petitie op http://www.tytsjerk.nl, of in het fatsoenlijk Nederlands: http://www.tietjerk.nl, als bezwaar tegen deze plannen en dit te doen voor 24 April a.s.
Dus nu maar hopen dat het in ons voordeel valt, maar ik heb die politici niet zo hoog dus ik vrees voor het ergste.
Ik ben toch blij dat jij er wel was Douwe, en de rest, inclusief ondergetekende mogen ons wel eens achter de oren krabben denk ik! :oops:

gr, Lolle.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

17-04-2006 17:18

Henk de ellende daar is dat je veel ter ore komt en dat het meeste uit de bekende duim komt.

Lou er ligt voor de politiek een lastige keuze, ik heb mijn uiterste best gedaan meer zit er op dit moment niet in.
Je kunt de petitie nog tekenen dat is waar nu staan er nog maar 156 handtekeningen.
Vissen is een hobby, geen religie!
jan van kranenburg

18-04-2006 04:08

Douwe,

Heb de petitie ondertekend, maar kan nergens mijn motivatie kwijt.

Tip?

mvg

Jan
karel bouma
Berichten: 167
Lid geworden op: 08-04-2003 02:00

18-04-2006 11:49

henk mienstra
Langs deze weg gefeliciteerd met je twee dertigers.
Ik weet niet hoe je het doet, maar volgens mij heb jij een gouden boiliemix, of een adresje waar je doosjes vangstgarantie kan kopen.
Wil je mij dat recept eens vertellen :D
Volgens mij is er maar weinig gevangen. (op de kleine wielen.)
Het was wel een druk paasweekend.
Ik denk dat er wel een stuk of twaalf tenten stonden.
don't imitate but innovate
houd het gezellig aan de waterkant en ook op karperwereld aan elkaar afzeiken heeft niemand iets
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

18-04-2006 13:21

Jan hier kun je een motivatie kwijt.

Afbeelding
Vissen is een hobby, geen religie!
Gesloten