noordplas en zuidplas!!!!!!!!!!! te groningen !!!!!!!!!!!!!!

Plaats reactie
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

16-07-2003 13:26

Jawel hoor, je ziet wel vaker karpervissers met Klinic op zak vissen!
Thiemen den Hollander
Berichten: 35
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00

17-07-2003 14:55

Beste Allen,

Allereerst vind ik het erg jammer dat een jongen in dit geval Frank van 14 of 15 jaar meteen op zo'n manier aangesproken moet worden. Waarom leggen jullie zo'n jongen niet op een normale manier uit waarom het in jullie ogen geen goed idee is om hieraan mee te doen.

Ik ben enigsinds van mening dat jullie ook te weinig achtergrond informatie hebben, en dat velen ook zo maar meeschreeuwen dat ze hopen dat deze jongen niets vangt.

Het kamp waar Frank aan deel neemt wordt inderdaad georganiseerd door E.C.G. En over E.C.G kun je van mij part een hoop schreeuwen, maar ik vind het wel erg kort door de bocht om te gaan schreeuwen dat dit jongerenkamp niets is, omdat het wordt georganiseerd door een commerciële organisatie en niet door het KSN.

De jongerenkampen welke nu voor het 5e jaar worden georganiseerd, zijn in het teken van een gezellige week en een hoop leren over hetgeen in en om de visserij gebeurd. Ik hoop dat de jongerenkampen van het KSN ook een soort zelfde insteek hebben.

Tijdens deze week wordt er met de jongens veel gesproken over de visserij, over wat niet kan in de visserij, eigenlijk kun je het zo gek niet bedenken of het wordt wel besproken tijdens dit kamp. Aan het kamp zitten aan het eind van de week altijd wat leuke prijsjes voor de deelnemers, waarbij je kunt denken aan een schepnet en bijvoorbeeld een onthaakmat. Daarnaast is er een mogelijkheid om deel te nemen aan een franse jongerenweek. Deze franse week staat in het teken van meer zelfstandig vissen, en uitleg over de frankrijk visserij.

Al met al doet Frank mee aan een jongerenkamp om meer over de karpervisserij te weten te komen, zoals hij zelf dus al schrijft, om dit toe te kunnen passen in zijn eigen visserij. Zo'n jongen is gepassioneerd en wil graag leren in de visserij. Ontneem hem dan deze passie niet.

Zelf ben ik de afgelopen 4 jaar aanwezig geweest bij deze jongerenkampen. Het 1e jaar als deelnemer, omdat ik zin had om een week op vakantie te gaan, en hoe kan dit beter dan dat te doen met leeftijdsgenootjes welke ook allemaal op karper vissen. De andere 3 jaar was ik tijdens de jongerenkampen begeleider.

Zelf ben ik nu niet meer actief binnen E.C.G. dus ik schrijf dit niet om E.C.G omhoog te praten. Meer omdat ik het jammer vind dat er meteen zo gereageerd moet worden op iemand die gewoon wil leren in de visserij...
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

17-07-2003 16:46

Beste Thiemen,

Als je posting inderdaad niet is bedoeld om E.C.G. 'omhoog te praten', zoals je het zelf noemt is ie m.i. nog overbodiger dan ik in eerste instantie dacht.

Aangezien ik eerst vermoedde dat dat je motivatie was om bepaalde replyers nog eens (onnodig) op hun 'foute' posts te moeten wijzen.

Als je het gehele topic nog eens aandachtig leest zul je moeten beamen dat het e.e.a. mede door communicatie-stoornissen is geescaleert, worden er over en weer excuses aangeboden en eindigt de disussie op 'koffietafelpraat-niveau'

Desondanks meen jij om een of andere duistere reden de gehele beerput nog eens te moeten open trekken.

Als dit inderdaad niet is om het E.C.G. een veer in de kont te plaatsen, waar overigens andere mogelijkheden voor aanwezig zijn, vraag ik me af wat je werkelijke drijfveer achter deze post is!
Groet,

John
Ps. Thiemen misschien wat flauw en 'een open deur' maar kunnen ze die jongens niet beter verplichten een onthaamat bij zich te hebben ipv er een als prijs uit te reiken?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: John Pannekoek op 2003-07-17 17:07 ]</font>
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

17-07-2003 18:22

Misschien es een idee om deze topic af te sluiten Raymond, begint een beetje vervelend te worden. Alles is wel al gezegd lijkt me en zo zal het weer van voor af aan beginnen.

MVG
Ed
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
rinus koolen
Berichten: 346
Lid geworden op: 21-06-2003 02:00
Locatie: eindhoven

17-07-2003 21:03

Pfff ,hier kom ik dan weer ;ik heb `t hele verhaal eens gelezen en dan zeg ik
ga lekker vissen Frank ,leer van je visdag
have fun ,that`s what fishing is all about en laat die negatievelingen toch in de stront zakken,toen ik 14jaar was viste ik nog met het dobbertje en `n telescoopje,
en had nog nooit van een onthaakmat gehoord.
Ga zo door Frank met je hobby
en vang dikke vissen .
Thiemen den Hollander
Berichten: 35
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00

17-07-2003 21:58

Beste John,

Sorry als ik met mijn post de discussie weer opnieuw op gang breng, als deze al beeindigt was. Ik kreeg echter van een oud deelnemer van de jongerenkampen deze link, en was daarom toch wel nieuwschierig.

Nadat ik de posts had doorgelezen was ik van mening toch een en ander over het kamp te vertellen, omdat ik het op deze manier enigsinds te kort gedaan vond. Misschien was het overbodig...

Laten we in dat geval mijn post als niet gepost beschouwen.
frank boerboom
Berichten: 54
Lid geworden op: 11-06-2003 02:00
Locatie: duiven, gelderland

26-07-2003 18:33

ik ben nu weer terug en ben blij dat ik er geweest was!!
wat jullie ook schreeuwen over wedstrijden en die zooi, als er een vis was gevangen werd hij onthaakt en dan meteen daarna klinic eroverheen er waren grote dichte wqeegzakken dus over behandeling kunnen jullie niets zeggen jullie zijn gewoon te fel over dingen waar jullie de ballen verstand niet van hebben en volgens mij is er een keer iemand begonnen met deze discussie over viswedstrijden en nam iederen het over. Heb er veel vrienden gemaakt en heb er erg veel lol gehad. Als iemand van het kamp dit leest bedankt voor de fijne week!
groeten frank

p.s. John ga eens zelf op zo`n kamp dan weet je ook eens waar je het werkelijk over hebt met dat geschreeuw van je!
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

26-07-2003 18:59

Frank,

Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad.
Ik hoop dat je veel goeds geleerd hebt.

Als jij me belooft dit onderwerp op 'Koffietafelpraat' <!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.karperwereld.nl/forum/viewtopic.php?topic=5770&forum=18" target="_blank" class=bericht>http://www.karperwereld.nl/forum/viewtopic.php?topic=5770&forum=18</a><!-- BBCode auto-link end --> aandachtig te lezen en allepostings hierboven ook, zul je begrijpen dat ik het helemaal niet zo negatief bedoeld heb als jij denkt.
Dan beloof ik jou dat ik niet meer zo hard zal schreeuwen.
Tenzij het echt nodig is natuurlijk!!!! :wink:
Groet,

John.
Ps. Kdenk dak te groot ben
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

26-07-2003 23:14

Hèhè, ik ben blij dat ik de herriestoppers uit mijn oren kan halen John.
Kan ik ze nu echt weg gooien??

Groeten, Peter
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

26-07-2003 23:46

SEH JUH WAT PEETAH??????

OHW, PRAAT DAN IS WAT DUIDULUKAH JOH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MOT IK UT 1000 KEAH SEGGUH OF SOW????????????????
GOETTUH,

SJON

Ps. 'Gooi nooit weg wat je ooit nog nodig denkt te hebben'. (Zou ook wel erg dom zijn, maar goed!)
Was een idealisme van m'n opa en ik moet nog steeds twee huren per maand van kelderboxen betalen die tot de nok toe volgestapeld liggen met "Japanners", "wonderpennen", "Amsterdammers", "Rotterdammers", "Lercs", "Brettons" "Splitcane's", "Shakespeare Presidents 9010's etc. etc.(Nerds (Dennis vooral), gelieve niet te reageren aangezien dit allemaal gelogen is).
De garoeten,
Voor de negenhonderdnegenennegentigste keer alweer.

John
jan van kranenburg

27-07-2003 02:36

John, svp geen "haagsche harrie" praat.
Moet je voor in Den Haag wonen en niet in zo'n dorp.

Gaat 't goed met je?

mvg Jan
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

27-07-2003 10:54

Uhm Jan,geloof het of niet maar Den Haag is ook "slechts" een dorp.
mvrgr Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Plaats reactie