water op overvecht

Plaats reactie
theo reinds
Berichten: 3
Lid geworden op: 26-04-2008 21:42
Locatie: utrecht

18-07-2008 23:05

HOI IK HEB EEN VRAAG IK WOON NU EEN PAAR WEKEN IN OVERVECHT,EN BIJ HET WINKELCENTRUM LOPEN WATERS IK WIL ER GAAN VISSEN ZONDER DAT IK GEZIJK KRIJG,WEET IEMAND VAN WELKE VERENIGING HET IS EN OF JE ER MAG NACHT VISSEN,ALLE INFO IS WELKOM
Gebruikersavatar
johan smitt
Berichten: 39
Lid geworden op: 27-04-2008 18:21

19-07-2008 16:58

Het water is van de a.u.h.v en je mag er nacht vissen
Het water bestaat uit meerdere delen.
De meeste vissen blijven in de stukken waar ze zitten
Ik heb er best veel gevist en er vist nooit iemand
daarom ken ik wel wat info geven omdat er geen vissers vissen
Het stuk bij de moezeldreef oude kinderboederij daar moet je niet wezen
En de stukken fortblauwkappel en winkelcentrum overkappel daar zitten de kleinere vissen.
Voor de grotere vissen moet je zijn bij het groote winkel centrum in de hoek tegen over de lidle.op de dorbeendreef.en de charmantedreef,
Op de charmantedreef zitten de mooiste vissen tot 35 pond vissen die gaaf zijn,
Ik snap ook niet dat er nooit iemand vist.Ze zeggen dat je word lastig gevallen door de jongeren die er wonen :-? en daar heb je echt geen last van.
Ik hoop dat je wat aan de info hebt s6
Gebruikersavatar
Omar Maxim Bogerd
Berichten: 232
Lid geworden op: 16-04-2006 21:12
Locatie: Houten
Contacteer:

21-07-2008 07:22

Theo,

Even ter aanvulling:

Nachtvissen op Fort Blauwkapel is het gehele jaar verboden!
Nachtvissen op de sierwateren in Overvecht is toegestaan in de maanden juni, juli en augustus. De visrechthebbende is de AUHV; deze heeft genoemde wateren ingebracht in de federatieve lijst van de POS (Gooi- & Eemland, Noord-West en Randmeren).

NB. De sierwateren in Overvecht hebben, buiten een goed visbestand, een "puik" bestand aan fietsen en winkelwagentjes.
Geloven is mooi, controleren is beter.
Janssens Frank
Berichten: 3
Lid geworden op: 20-07-2008 21:59

21-07-2008 14:27

Niet alleen fietsen en winkelwagentjes, maar ook laptoptassen :o
toevallig vorig jaar nog een gevangen.
Omar Maxim Bogerd schreef:Theo,

Even ter aanvulling:

Nachtvissen op Fort Blauwkapel is het gehele jaar verboden!
Nachtvissen op de sierwateren in Overvecht is toegestaan in de maanden juni, juli en augustus. De visrechthebbende is de AUHV; deze heeft genoemde wateren ingebracht in de federatieve lijst van de POS (Gooi- & Eemland, Noord-West en Randmeren).

NB. De sierwateren in Overvecht hebben, buiten een goed visbestand, een "puik" bestand aan fietsen en winkelwagentjes.
kile brinkman
Berichten: 47
Lid geworden op: 05-03-2007 13:57
Locatie: utrecht

21-07-2008 14:40

mwa valt wel mee hoor met die winkelwagens en fietsen en idd er zwemmen mooie vissen. En er vissen zeker wel de nodige mensen alleen blijkbaar op andere tijden als jij dat doet. En het nachtvissen is er geen probleem zolang omar er wegblijft dus ook buiten de drie maanden kan je hier gerust een nachtje pakken.
suc6
Gebruikersavatar
Jos van Dalum
Berichten: 280
Lid geworden op: 21-01-2004 15:20

21-07-2008 14:53

Heren,

Toevallig van 't weekend met Omar gesproken aan de waterkant. Let op met het plaatsen van tenten in de gemeente Utrecht. Het blijkt dat zij letterlijk de WOR wet hebben overgenomen en dat enig onderkomen aan de waterkant dus verboden is.

Nachtvissen is dus toegestaan wanneer je in de buitenlucht zit of slaapt.

Succes in ieder geval.

Groet,
Jos
Plaats reactie