Speld in NL ? ( evt B )

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

07-06-2004 18:27

Hallo boarders ;

Ik ben op zoek naar een speld in een hooiberg.

Ik wil met vrouw + kinderen een weekje op een camping oid staan met
speelgelegenheid voor de kinderen en gewoon een schone camping.

Ik wil liefst een hengeltje uit kunnen gooien ( op karper )vanaf de camping zodat ik wel in de buurt van de caravan ben. ( Anders is Papa de hele week de hort op ). Dit is gewoon voor een weekje, ik vraag niet om pure stekken, betaalwateren, kapot geviste putjes, grote vissen, bestand informatie etc. Ik heb al een aantal campings op het board gevonden maar ze spreken mij niet aan.

Verleden jaar heb ik geprobeerd om via allerlei NIET platgelopen karper campings iets te vinden. Resultaat ; op de camping die besproken was en waar we aan het water konden zitten lag op afstand vh water, de plek die we toegewezen gekregen nog veel verder :cry: . Het commentaar van de campingeigenaar ; Ja, de hele camping ligt toch aan het water ? Direct doorgereden op zoek naar iets in de buurt, natuurlijk niet te vinden vlg camping vol, 2 e ook, en uiteindelijk om 5 uur iets vinden, maar totaal niet wat de bedoeling was.

Dit jaar op camping Le valdaisne ( in Belgie ) terecht gekomen, we wilden wel eerste eens even kijken voor we de zomervakantie zouden boeken. Ik heb diverse mensen gevraagd om hele gangbare info ( via PB ), zoals mag je er nachtvissen, hoeveel hengels, wat kan ik verwachten. Van niemand wat teruggekregen :-? . Afgelopen weekend zijn we er wezen kijken : Wat een teleurstelling; een klein nep vijvertje dat regelmatig volgestort word met nieuw vlees. Belgen die er met een vaste stok op karper zitten, geen onthaakmat gebruiken, vanuit de caravan aan komen wandelen na een run die al 5 minuten duurde !!!! Volgens de folders en internet is het een geweldig uniek viswater in Belgie, whatever ... !

Om dit keer weer teleurstellingen te voorkomen , ofwel voor mij, of voor de kinderen deze oproep voor een leuk water.

Ik ben benieuwd op de reacties, mails ( PB ? !!)

BVD
CarpeR Diem
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

07-06-2004 23:07

Foos, misschien is de camping Agnietenberg in Zwolle iets voor jullie? Ligt aan een put en op korte afstand van de Overijsselse Vecht.
Informeren kan m.i. geen kwaad, maar het is wellicht al wel vrij laat om nog een mooi plekkie te kunnen krijgen.
Frank Verstraaten
Berichten: 365
Lid geworden op: 10-01-2002 01:00
Locatie: Leiden

07-06-2004 23:24

Foos,

ik heb je een PB gestuurd.

Groet Frank
jan van kranenburg

08-06-2004 01:50

Foos,

Je hebt een PB

Jan
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

08-06-2004 08:15

Betuwestrand in Beesd of Camping de Rotonde, ook in Beesd, bij dat hoge gebouw ;-) M

VG
Klaas
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

08-06-2004 10:11

Heren,
bedankt alvast voor al jullie snelle reacties !

Meer en sneller als verwacht :D

Er zijn dus wel degelijk campings zoals ik in gedachte had, op deze manier weet ik dus ook een beetje welke interessant zijn zonder heel NL en of B door te moeten sturen om alles te bekijken. ( Folder en werkelijkheid ! ).

Heb nog niets besloten, nu gaat het weer moeilijk worden om te beslissen welke het wordt !!! ( luxe probleem ) :wink:
CarpeR Diem
charles de beus
Berichten: 40
Lid geworden op: 14-04-2003 02:00
Locatie: den helder

06-09-2004 20:16

en foos,
welke is het geworden?
en beviel het?
mischien nog een weekend in het najaar?
http://www.dekleinewielen.nl/
heb er overegens nog niet zelf gevist.
het leven is kort,begin bij het toetje!
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

06-09-2004 20:34

Het is Zwolle geworden.

Prachtige camping, schitterende plaats, fantastisch weer !
Perfekt voor de kinderen ( 7 & 3 jaar ). Schone camping
Heerlijk gefietst in de omgeving.

Oja,
ook nog 5 nachten en drie dagen gevist, alleen twee platten.................

Het najaar ?
Ik ga idd einde deze maand weer een andere camping proberen !, alvast voor volgend jaar :wink:
Begin volgende maand zijn volgens mij de meeste campings alweer gesloten.

Ik wil eigenlijk wel alle campings proberen die men heeft doorgegeven, op het board en via PB ! Ik kan dus voorlopig weer voorruit !
CarpeR Diem
Plaats reactie