Ik ben toe aan een nieuwe karperuitdaging

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

01-03-2004 20:16

Hallo Heren,
Na jaren veel energie gestoken te hebben in het verzamelan van oude en antieke visspullen..en mede hierom veel gevist in en rondom mijn eigen woonplaats ben ik toe aan een nieuwe uitdaging! :o
En wel..............
Ik zou graag komend voorjaar eens al wadend willen vissen met mijn waadpak aan in een van de ondergelopen uiterwaarden aan een van de grote rivieren in ons land.
MAAR........
In welke periode (Omstreeks ) lopen deze uiterwaarden onder (Jaja natuurlijk als het veel geregend heeft) en vanaf wanneer is het zinvol om de auto te pakken en er op uit te gaan
WIE.........
is er genegen om mij een privemailtje te geven en mij te waarschuwen als het eenmaal zo ver is.......stekken hoef je vanzelfsprekend niet te geven maar een duwtje in de goede richting :wink: kan ik wel waarderen...de rivieren zijn immers groot genoeg .....toch
ik hoor graag van U
Hans Brinkel
Gebruikersavatar
Pier Boomstra
Berichten: 23
Lid geworden op: 03-02-2004 21:53
Locatie: zwolle
Contacteer:

01-03-2004 22:00

Hans,

je hebt een pb-tje
Gebruikersavatar
Jeroen houdijk
Berichten: 682
Lid geworden op: 11-09-2002 02:00
Contacteer:

01-03-2004 22:14

Te laat,

het water is al weer gezakt. Volgend jaar mischien.

De combinatie hoog water, onder water gelopen uiterwaarden, hoge watertemperatuur en een lekker voorjaarszonnetje met overal paaiende karpers om je heen terwijl je met je waadpak in het water staat. Komt niet zo heel vaak voor. ;-)

Ik heb een paar weken terug op de uiterwaarden gevist, maar door het drijfvuil viel er nauwelijks te vissen en de temperatuur liet ook te wensen over.

Was het maar zo simpel!

Jeroen
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

01-03-2004 22:31

Jeroen WJ houdijk schreef:Te laat,

het water is al weer gezakt. Volgend jaar mischien.

De combinatie hoog water, onder water gelopen uiterwaarden, hoge watertemperatuur en een lekker voorjaarszonnetje met overal paaiende karpers om je heen terwijl je met je waadpak in het water staat. Komt niet zo heel vaak voor. ;-)

Ik heb een paar weken terug op de uiterwaarden gevist, maar door het drijfvuil viel er nauwelijks te vissen en de temperatuur liet ook te wensen over.

Was het maar zo simpel!
Jeroen


Da's inderdaad jammer dan dat ik te laat ben....maar bij hevige regenval (voorjaar moet nog beginnen)..lopen die uiterwaarden toch ook vol ...of niet soms?..dat drijfvuil is inderdaad erg vervelend.

enne wat betreft je opmerking..was het maar zo simpel....dat heb je mij niet horen zeggen :roll:
Thanks for your input
gr
Hans
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

01-03-2004 22:48

Hans, als straks de sneeuw in Zuid Duitsland en Zwitserland gaat dooien en we ook nog eens flink regen krijgen bestaat zeker nog de kans dat de uiterwaarden dit voorjaar nog een keer onder water komen te staan.
Als het zover is zal ik je een berichtje sturen.
Ik neem aan dat je in het bezit ben van een Grote (NVVS) Vergunning?
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

01-03-2004 23:01

Aart..fantastisch!
klopt..ben in het bezit van de grote NVVS vergunning
gr
Hans Brinkel
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

01-03-2004 23:03

Dat is mooi Hans, die vergunning is voldoende.
Plaats reactie