Trakker doorkijk deur


Plaats reactie
Ap Vis
Berichten: 39
Lid geworden op: 12-01-2010 23:46

02-06-2013 16:30

Heren, er komt een tijd dat je afscheid moet nemen van je oude tent,
na jaren intensief gebruik is hij versleten en ik ben op zoek naar een nieuwe.
Mijn oog is gevallen op Trakker en wel het volgende model:
Trakker Pioneer Ultralite bivy.
Het probleem met veel tenten van Trakker is dat er geen "window" in zit om door heen te kijken.
Ik vis het hele jaar door en ik heb geen zin om in de winter wanneer het koud is de tent dicht te ritsen en vervolgens zit je in een donker hok. Graag mag ik met de brander aan nog even naar buiten kijken.
Mijn vraag is of er mensen zijn die weten of er een paneel is wat er in geritst kan worden voor het betreffende model.

gr. Ap
Michael Lintvelt
Berichten: 197
Lid geworden op: 10-11-2010 11:55

03-06-2013 16:52

Ap Vis schreef:Heren, er komt een tijd dat je afscheid moet nemen van je oude tent,
na jaren intensief gebruik is hij versleten en ik ben op zoek naar een nieuwe.
Mijn oog is gevallen op Trakker en wel het volgende model:
Trakker Pioneer Ultralite bivy.
Het probleem met veel tenten van Trakker is dat er geen "window" in zit om door heen te kijken.
Ik vis het hele jaar door en ik heb geen zin om in de winter wanneer het koud is de tent dicht te ritsen en vervolgens zit je in een donker hok. Graag mag ik met de brander aan nog even naar buiten kijken.
Mijn vraag is of er mensen zijn die weten of er een paneel is wat er in geritst kan worden voor het betreffende model.

gr. Ap


Zover ik weet niet, maar heb wel eens gelezen dat iemand een raam had laten maken bij een Turkse kledingmaker. Eigenlijk ook vrij simpel lijkt me. Een stuk doorzichtig (dik) PVC en een paar strips klittenband erlangs.

Voor mijn Tempest moet ik ook nog een raampje (laten) maken aangezien er daar ook geen voor te krijgen is.
Bjorn Schoemacher
Berichten: 913
Lid geworden op: 12-08-2011 20:52

03-06-2013 17:48

Je mag die van mij wel hebben, is alleen wel van een Proline Pro Series One Man maar als ik de foto's zo bekijk moet hij wel redelijk passen...
Ap Vis
Berichten: 39
Lid geworden op: 12-01-2010 23:46

03-06-2013 21:54

Bjorn bedankt voor het aanbod , als ik een Trakker heb aangeschaft kom ik wel weer in de lucht
THX Ap
Plaats reactie