Tent kopen


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thomas Martens
Berichten: 117
Lid geworden op: 02-08-2012 22:34
Locatie: Limburg, België

09-02-2013 22:57

hallo,
Jaja, hier ben ik weer :D .
Ik zou graag een tent kopen die je zowel als paraplu en tent kan gebruiken.
Dit zou makkelijk zijn maar moet niet. hij moet wel afsluitbare tent zijn want ik ben van plan ook eens te gaan nachtvissen. en ik vind het ook makkelijker voor als het hard begint te waaien of te regenen. Liefst ook makkelijk op te zetten en niet te duur.
Ik zat te denken aan een soort van tent in de buurt van de X2 Oval Shelter Mesh Model.
Maar dan weet ik wel niet of ik die van X2 zou nemen, want heb nogal veel ''slechte'' reviews hierover gelezen.
budget is maximum 200 euro.
Nog even een samenvatting :wink: .

- Afsluitbaar
- Niet te duur (max 200 euro)
- Mag zowel als tent te gebruiken zijn en als paraplu.

Alvast bedankt

Mvg,
Thomas
Geef een man een vis en hij heeft een dag te eten. Leer hem vissen en je bent in de weekeinden van hem af.
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

09-02-2013 23:12

Jrc sti 2 rib brolly .
Icm overwrap 244 euro .
Zonder wrap 160 .

http://hareco-hengelsport.nl/karperviss ... enten.html

Voldoet aan je eisen .
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
bas van geffen
Berichten: 1152
Lid geworden op: 12-11-2009 02:11
Locatie: bronxtel

10-02-2013 01:04

ik heb deze over, inclusief overwrap grondzeil palen en haringen zodat je hem ook als tent kunt gebruiken. voor 50 euro mag je hem hebben. kun je de rest van je geld ergens anders aan besteden...


Afbeelding

Afbeelding
Peter Dorsthorst
Berichten: 200
Lid geworden op: 29-01-2011 20:38
Locatie: Hoorn

10-02-2013 09:00

Thomas om je een hoop ellende te besparen zou ik als ik jou was NIET voor de X2 gaan ik heb hem zelf ook gehad binnen een jaar was hij al stuk.Gelukkig had ik de bon nog heb toen een nieuwe gekregen deze heeft het ook niet lang volgehouden ben toen zelf naar Raven gereden en kon weer een nieuwe mee krijgen.Dat wou ik niet ik wou mijn geld terug met een hoop gezeik uiteindelijk toch mijn geld gekregen voor mijn nooit geen X2 (rot)zooi meer.


Gr.Peter
Gebruikersavatar
Thomas Martens
Berichten: 117
Lid geworden op: 02-08-2012 22:34
Locatie: Limburg, België

10-02-2013 10:52

Peter Dorsthorst schreef:Thomas om je een hoop ellende te besparen zou ik als ik jou was NIET voor de X2 gaan ik heb hem zelf ook gehad binnen een jaar was hij al stuk.Gelukkig had ik de bon nog heb toen een nieuwe gekregen deze heeft het ook niet lang volgehouden ben toen zelf naar Raven gereden en kon weer een nieuwe mee krijgen.Dat wou ik niet ik wou mijn geld terug met een hoop gezeik uiteindelijk toch mijn geld gekregen voor mijn nooit geen X2 (rot)zooi meer.


Gr.Peter

Ja daarom ook. ik geef liever wat meer geld uit om dan toch degelijk spul te hebben dat lang meegaat.
Geef een man een vis en hij heeft een dag te eten. Leer hem vissen en je bent in de weekeinden van hem af.
ruben hartjes
Berichten: 40
Lid geworden op: 31-01-2010 12:13
Locatie: Gendringen

10-02-2013 23:28

Voor mij ook zeker geen x2 meer, ik had de hyperdome inclusief winterskin. Op zich een mooie skin voor een redelijke prijs, maar ongelofelijk wat een bagger kwaliteit. Dan bel je naar raven toe en krijg je te horen dat dit niet mag. als excuus krijg je 25% korting op een nieuwe tent. haha volgende dag kijk je op hun site, heeft iedereen 25% korting. Nou wat een bagger kwaliteit en wat een baggerwinkel en wat een baggerpersoneel. je kan beter ietsje meer uitgeven en naar een winkel gaan waar ze je wel weten te waarderen als klant
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

11-02-2013 10:01

thomas,

Kijk eens naar de tent/paraplu die ik ook heb dat is de Sänger anaconda uncle franks home 2...
zeer ruime maar toch lichte en compacte tent/plu.
Deze mag je overal gebruiken, want helaas mogen vele tenten niet meer, maargoed.
Het is duitse kwaliteit dus dat zit allemaal wel goed en je zal er geen spijt van krijgen.

koste iets van 180 euro uit me hoofd is te bestellen bij markerworld.nl je moet alleen wel hun even een emailtje sturen en dan regelen hun de rest.
Of je besteld hem in duitsland alleen dan moet je wel paypal hebben.

Afbeelding
Afbeelding


succes met je keuze.
Oja joh!!!
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

11-02-2013 12:19

Ook die mag je niet overal gebruiken hoor :wink:
Verder wel een goede tent, lijkt mij althans.
....................
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

11-02-2013 14:46

@gradus: waarom zou je deze niet overal mogen gebruiken,

het is een plu en de voorkant kan er uit het is een zip front..
en die mag je gebruiken bij regen.
heb het zelfs na gevraagd voor de zekerheid en hun gaven dat zelf aan.
het belangrijkste is dat je alleen nog maar met een plu mag met overwrapzipfront voor slecht weer.

je moet alleen wel als je de overwrap/zipfront gebruikt je 'deur' openlaten.

Gr,

R.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

11-02-2013 17:39

R. de Winter,

Ik weet niet over welk gebied je het hebt maar vaak is het alleen een plu ZONDER zijflappen op de plekken waar ik vis. Indien niet anders vermeld dan, want steeds meer wordt het vistentje omschreven waardoor al die poespas niet meer uitmaakt.

Grondzeilverhaaltje vroeger idem. Ergens anders was het weer: je mag niet slapen. OF: Niet met haringen aan de grond.

Wie heeft jou verteld hoe het zat en staat dat ook in vergunningen/APV?
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Erwin Krijgsman
Berichten: 575
Lid geworden op: 20-02-2008 23:24
Locatie: Capelle ad IJssel
Contacteer:

11-02-2013 18:04

R de Winter schreef:thomas,

Kijk eens naar de tent/paraplu die ik ook heb dat is de Sänger anaconda uncle franks home 2...
zeer ruime maar toch lichte en compacte tent/plu.
Deze mag je overal gebruiken, want helaas mogen vele tenten niet meer, maargoed.
Het is duitse kwaliteit dus dat zit allemaal wel goed en je zal er geen spijt van krijgen.

koste iets van 180 euro uit me hoofd is te bestellen bij markerworld.nl je moet alleen wel hun even een emailtje sturen en dan regelen hun de rest.
Of je besteld hem in duitsland alleen dan moet je wel paypal hebben.

Afbeelding
Afbeelding


succes met je keuze.


Staat inmiddels op de site.
http://markerworld.nl/shop/products.php?1182&cPath=57
Mvg Erwin :wink:
http://markerworld.nl/ Your Carp Tackle Store
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

12-02-2013 09:19

@sven:

wie mij dit verteld heeft, nou de mannen van GZH en die zijn heel erg moeilijk bij ons en hun gaven het zelf aan dat het geen wat ik nu heb dus wel mag.
Die zijflappen maakt niks uit het gaat om het plu effect en plu is scherm tegen regen met of zonder flappen.


@edwin:

Eindelijk ;)
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Thomas Martens
Berichten: 117
Lid geworden op: 02-08-2012 22:34
Locatie: Limburg, België

22-02-2013 22:21

ik denk dat ik ga voor de JRC 60'' Oval Brolly.
Eerst koop ik hem zonder overwarp. als ik dan wat geld heb, koop ik de overwarp.
Of zou ik dat niet doen? want stel dat ze de overwarps niet meer maken :o .
Of zou ik gewoon geen overwarp nemen? ik weet het eigenlijk niet :D
Mvg,
Thomas
Geef een man een vis en hij heeft een dag te eten. Leer hem vissen en je bent in de weekeinden van hem af.
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

22-02-2013 23:42

De vraag die je je moet stellen is : heb ik een overwrap nodig ?
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
Gebruikersavatar
Thomas Martens
Berichten: 117
Lid geworden op: 02-08-2012 22:34
Locatie: Limburg, België

22-02-2013 23:44

jeffrey van osch schreef:De vraag die je je moet stellen is : heb ik een overwrap nodig ?

ja dat is dus de vraag, het lijkt me wel handig tijdens het nachtvissen of als het regent tegen de open zijde van de tent. of zie ik het verkeerd. maar wat denk je van de tent zelf.
Mvg,
Thomas
Geef een man een vis en hij heeft een dag te eten. Leer hem vissen en je bent in de weekeinden van hem af.
Gebruikersavatar
Philip Du Puy
Berichten: 820
Lid geworden op: 14-04-2006 19:16
Locatie: Zoetermeer

22-02-2013 23:50

Ik gebruik mijn tent+overwrap eigenlijk alleen midden in de winter.

Voorjaar/zomer/najaar ga ik gewoon voor de JRC defender Brolly. Bekijk de avond van tevoren even het weerbericht, kijk naar de windrichting en plaats mijn brolly dusdanig dat ik 's ochtends niet de wind vol op mijn gezicht heb.

Tijdens de regen voldoet een plu of brolly ook prima, wees daar niet bang voor. Ik zou zeggen fixeer je niet teveel op een wrap en/of dichte tent. Brollies en plu's voldoen prima als ik zo hoor waar je ze voor wilt gebruiken. De overwrap kan altijd nog als je besluit om de wat extremere weertypen besluit te trotseren.
Brasemkoning!

pdupuy.wordpress.com
Gebruikersavatar
Thomas Martens
Berichten: 117
Lid geworden op: 02-08-2012 22:34
Locatie: Limburg, België

22-02-2013 23:57

ja, het is wel makkelijker in de winter, want een vriend van me had vorige week ook zijn tent mee gebracht met overwarp, en we hadden de wind vol in ons gezicht, gelukkig had hij een overwarp want het was echt wel een koude wind. maargoed ik denk dat ik hem neem maar ik kan hem nu niet nemen.
Mvg,
Thomas
Geef een man een vis en hij heeft een dag te eten. Leer hem vissen en je bent in de weekeinden van hem af.
Gebruikersavatar
Thomas Martens
Berichten: 117
Lid geworden op: 02-08-2012 22:34
Locatie: Limburg, België

24-02-2013 12:08

Ik heb nu toch een tent mogen kiezen. het is dus die van JRC.
Maar ik hoop wel dat tegen oktober 2013 die overwarp nog te krijgen is. anders ben ik mooi genaaid. :D
Mvg,
Thomas
Geef een man een vis en hij heeft een dag te eten. Leer hem vissen en je bent in de weekeinden van hem af.
Plaats reactie