fox micron mx+


Plaats reactie
bart polman
Berichten: 3
Lid geworden op: 29-01-2010 19:20

16-07-2011 17:37

Buiten de klassieke Micron styling heeft de nieuwe MX+ een cone speaker voor een luid en duidelijk geluid, een verhoogde 5 mm. blauwe LED aan de voorkant en draaiknoppen voor snelle en eenvoudige instelling van toonhoogte en volume. Rubberen vlakken in de oren voorkomen glijden van de hengel. Hij heeft tevens twee gevoeligheidsstanden, voeding- en zender uitgangen en geavanceerde electronica die levensduur van de batterij vergroot. De MX+ werkt ook goed samen met de TX-R Micro Transmitter.

•5 mm. blauwe LED
•2 gevoeligheidsstanden
•Cone speaker voor hoge geluidskwaliteit
•Volumeknop met schaalverdeling
•Toonhoogte knop met schaalverdeling
•2 x output: 1 x voeding 1 x transmitter
•Hardcase
•Rubberen vlakken in de oortjes
•In combinatie met de TX-R Micro Transmitter
•D-Tec Sensing System (DTSS)
•Geleverd exlusief (2xAAA) batterijen


iemand er ervaring mee? registeerd die ook de zakkers?
Gebruikersavatar
Rene Kleimeer
Berichten: 101
Lid geworden op: 19-09-2009 13:50
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

19-07-2011 00:11

Hoi Daniel,

Ik heb deze ook aangeschaft en ze zijn me tegengevallen.
Eerst de pluspunten: volume en toonhoogte in stappen regelbaar, een mooi compact model met mooi afgewerkt rubberen hengelsteuntje.

Maar dan de nadelen:
Het verschil in gevoeligheid heb ik nog weinig kunnen ontdekken
Het lijkt alsof het binnenwerk niet past in de behuizing, het speakertje zit scheef naast het gat. Voor de werking maakt het niks uit maar het ziet er niet uit. (de M+ heeft dit niet).
de LED is veel te fel, gewoon verblindend! Zit je in het donker achter je set, dan zie je niet meer wat er gebeurd bij een melding.

De eerste 2 punten zijn op zich niet zo storend en een plakkertje over de LED doet wonderen maar voor een nieuw ontwikkeld product blijf ik dit wel vreemd vinden!

Groeten, Rene

(tevens te koop; 2 Fox MX+ melders )
Chris: You Got him !!
Bob: What the hell am I gonna do with it?
Chris: We go in........
Plaats reactie