Trend micro - cruiser mini - s60 - soul


Plaats reactie
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

13-04-2011 10:09

Hallo , ben een beetje aan het rond kijken voor een voerbootje .
Nu zijn er goedkope , middemotors en duurdere boten .
Welke van deze 4 boten is de beste :
- baitcruiser mini
- trend micro
- skarp s60
- soul

Wat doet een mini of micro onder voor een s60 of soul ?
Het gat tussen middemotors en dure boten weet ik wel , afwerking en electra .
Maar waarom een middemotor nemen als een kleine ' net' zo goed is ..

Mvg jeffrey
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
henk plasman
Berichten: 337
Lid geworden op: 20-11-2009 01:22

13-04-2011 11:44

de verschillen tussen de boten is het volgende.
zowel de Trend als de Skarp daar moet je met een schroevendraaier de accu's er uit halen wat lastig is en waardoor je boot niet goed kan luchten.
Dit kan een groot nadeel voor de elecktronica worden.
De mini van Ultimate is een oud model en staat zeker al meer dan 2 jaar op stok,en ja hoe lang zullen ze nu overleven.
Soul daar staat een groot bedrijf achter en hebben de boot vernieuwd en geven goede service.
Prijzen voor de bootjes zit volgens mij op het volgende.
Trend € 250
Mini € 400
Soul € 400
Skarp € 420
Jacko Jensen
Berichten: 2
Lid geworden op: 19-04-2011 11:08

19-04-2011 11:25

Ik heb de op de visma de soul gekocht met fishfinder.
de Soul voerboot is goed wendbaar met een kleine draai cirkel.
Voer en rig gaan makelijk in het bakje en lossen ook goed, dit wordt duidelijk aan gegeven door 6 keer knipperen van het blauwe ledje.
De aparte rig release werkt ook goed dan gaat het witte lampje knippen.
De verlichting is goed en over nagedacht als je verlichting aan zet dan gaan de voorlampen pas branden als je naar voren vaart scheelt toch weer stroom.
Verder is de boot mooi afgewerkt in mooie kleuren de antenne is perfect beter als op de minibaitcruiser deze is lekker klein en kan op de boot blijven zitten zodra je deze weer opbergt in de rugzak.
Neem wel goed de gebruikaanwijzing door daar staat in als je heb gevaren dat je de klep eraf moet halen doe dit ook in verband met condens vorming anders krijg je kortsluiting. Het maak niet uit welke boot je koopt hoe goed en duur ook dit is het advies bij alle boten die je kan kopen. Want water en elektronica gaan niet samen! Dus als je spullen goed wil houden doe dit dan ook een tip van mij en de leveranciers.
Ik heb mijn boot bij http://www.baitboats-rotterdam.nl/ gekocht deze mannen leveren perfecte service en kunnen je meteen met behoud van garantie een fishfinder inbouwen. Je kan daar ook terecht met alle vragen de heren geven je professioneel advies en nemen echt de tijd voor je.

Gr Jacko
Jacko Jensen
Berichten: 2
Lid geworden op: 19-04-2011 11:08

30-03-2012 13:05

Een jaar later,...
Minpunt is de service van SOUL !!!
Bij de boot wordt een lader geleverd deze is echter niet geschikt voor de accu?!?!?!
Resultaat is dat de accu nu al defect is en Soul en baitboats Rotterdam gooien dit op verkeerd gebruik van het materiaal!?!? JA HOOR, tuurlijk,..
Nu kost een nieuwe accu geen fortuin maar toch.
Advies: je moet laden met een druppellader en niet met de meegeleverde originele lader, je moet dan wel een kleine aanpassing maken aan de accu. :-?
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

30-03-2012 15:15

Service van Trend en natuurlijk mijn winkelier Kruidenier in haaksbergen is goed wat mij betreft. Had een probleem met mijn micro bleek dat de handzender defect was, direct een nieuwe gekregen en binnen een week opgelost!

Gr.
©
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

01-04-2012 16:50

Jacko Jensen schreef:Een jaar later,...
Minpunt is de service van SOUL !!!
Bij de boot wordt een lader geleverd deze is echter niet geschikt voor de accu?!?!?!
Resultaat is dat de accu nu al defect is en Soul en baitboats Rotterdam gooien dit op verkeerd gebruik van het materiaal!?!? JA HOOR, tuurlijk,..
Nu kost een nieuwe accu geen fortuin maar toch.
Advies: je moet laden met een druppellader en niet met de meegeleverde originele lader, je moet dan wel een kleine aanpassing maken aan de accu. :-?



Ik weet dat ze 2 soorten hebben aangezien ze de soul verbetert hebben.. houdt in dat als je een nieuwe accu heb bijvoorbeeld je hem niet met de normale oplader kan opladen omdat de aansluiting verweg niet past.

Ik heb zelf de trend gehad en dat was met 1 woord gewoon een KUT boot... en ik heb er zelfs 3 gehad omdat de eerste kapot ging de tweede had storing en de derde had ik al geen vertrouwen meer in dus die ging al snel weg..

heb nu de NIEUWE soul gekocht en na 3 maanden nog geen problemen mee gehad.. heb er zelfs gewoon vol mee gevaren tot hij op was en dat ging gewoon bijna 2 uur lang goed.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Jos Schenk
Berichten: 243
Lid geworden op: 21-08-2011 18:12

01-04-2012 17:25

R de Winter schreef:. heb er zelfs gewoon vol mee gevaren tot hij op was en dat ging gewoon bijna 2 uur lang goed.


oei :o loodaccus diep ontladen is volgens mij niet zo goed hoor! en als je een accu helemaal ontlaad en leeg een paar dagen laat staan kun je hem netjes inleveren bij het chemisch afval.... dan zal die weinig meer doen.
henk plasman
Berichten: 337
Lid geworden op: 20-11-2009 01:22

01-04-2012 18:44

Jacko Jensen schreef:Een jaar later,...
Minpunt is de service van SOUL !!!
Bij de boot wordt een lader geleverd deze is echter niet geschikt voor de accu?!?!?!
Resultaat is dat de accu nu al defect is en Soul en baitboats Rotterdam gooien dit op verkeerd gebruik van het materiaal!?!? JA HOOR, tuurlijk,..
Nu kost een nieuwe accu geen fortuin maar toch.
Advies: je moet laden met een druppellader en niet met de meegeleverde originele lader, je moet dan wel een kleine aanpassing maken aan de accu. :-?


Service is prima bij soul ze helpen iedereen en dat altijd gratis ,mits het echt heel erg is door eigen toe doen.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

02-04-2012 17:55

Jos Schenk schreef:
oei :o loodaccus diep ontladen is volgens mij niet zo goed hoor! en als je een accu helemaal ontlaad en leeg een paar dagen laat staan kun je hem netjes inleveren bij het chemisch afval.... dan zal die weinig meer doen.


uhm ik was ook iets te voorbarig, want hij was niet helemaal op anders had ik de boot niet terug gekregen haha, maar je kan best met de boot de accu leeg varen, want echt leeg is hij toch nooit helemaal..
Ik zou zoals je inderdaad zegt niet elke keer doen maar ach je moet toch weten wat wel en niet kan toch of heb je nog nooit voluit met je auto gereden :P

maar na het opvaren is hij wel gelijk op solar druppellader gezet.. zo en zo staan me beide accu's op druppeladers 24/7

zo en zo doet het bootje het nog prima en de accu ook.
Oja joh!!!
Plaats reactie