Soul Transformer Oval


Plaats reactie
joey kouwenhoven
Berichten: 136
Lid geworden op: 21-06-2004 00:01
Locatie: Delft

17-01-2011 10:52

Goedemorge heren,

Heeft iemand van jullie ook deze paraplu?
Heb er namelijk nog al problemen mee... Het opzetten hiervan is gewoon onmogelijk!
De baleinen zijn gewoon zo stug dat bij het openklappen een gigantische spanning ontstaat. Ook kan je hem niet vastklikken als je hem open heb gekregen zoals bij de meeste brolly's het geval is. Het is dus en zowat al onmogelijk om hem open te klappen en dan nog is met 1 arm snel het dopje erop draaien, ik noem dit niet normaal.

Graag wil ik andere op de hoogte stellen hiervan en misschien degene die ook in bezitting zijn van deze plu iets met de fabrikant te kunnen regelen. Het is nou geen lullig plutje wat een paar tientjes kosten... Ik heb hier 185 euro voor betaald!

In mijn plu zit overigs ook een gaatje nu:S twee keer mee gevist...
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

17-01-2011 11:48

Terug brengen die shit.Moet tog productiefout zijn.Ik zou me geld gaan halen.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
joey kouwenhoven
Berichten: 136
Lid geworden op: 21-06-2004 00:01
Locatie: Delft

17-01-2011 12:03

ja het probleem is alleen dat ik hem online besteld heb, ik dacht bij eurotackle vledejaar en ik bewaar nooit bonnen? Dus weet niet wat ik nog kan maken bij die lui?
Gebruikersavatar
dennis gerits
Berichten: 549
Lid geworden op: 07-12-2009 13:07
Locatie: Weert

17-01-2011 13:16

ik heb dezelfde paraplu (incl overwrap).. en in het begin is die idd bijna niet op te zetten...

klap hem nou altijd open bij een boom in de buurt... dan zet je de punt van de paraplu tegen de boom, en kun je wat meer kracht zetten met je lichaam...

als er geen boom in de buurt is, leg ik hem in het gras, en ga er bovenop staan, om hem open te klappen... ga dan op de binnenkant van de paraplu staan laat meer zeggen...

verder zie ik het eerder als een voordeel...want als ie eenmaal staat, staat ie ook erg stevig, en de baleinen waaien hierdoor niet zo snel naar binnen

de laatste keren kon ik hem al bijna op de ''normale'' manier openklappen, na ongeveer 50 nachten ermee gevist te hebben... . de kwaliteit van het doek en stiksels enzo is echt goed..en ben zelf erg tevreden over deze plu/tent

maar ik kan me voorstellen dan een wat kleiner iemand er moeite mee heeft... ben zelf 1.90/80kg )

[edit] heb een hele tijd terug ooit eens gelezen van iemand die met een span-bandje deze paraplu op moest zetten :)
joey kouwenhoven
Berichten: 136
Lid geworden op: 21-06-2004 00:01
Locatie: Delft

17-01-2011 13:42

He dennis bedankt voor je reactie, dacht dat ik de enige was... Op het internet staat verder ook niets. Op zn kop leggen doe ik nu ook maar hierdoor zit er wel een gaatje in ik denk door een klein steentje oid. Dusja wel balen!!

Mijnes is nog zo stijf als wat dus ga miss een langer schroefdraad laten maken om hem een soort van open te draaien... Ja moet toch wat. Terug brengen word hem geloof ik toch al niet meer.
Gebruikersavatar
Richard Pont
Berichten: 794
Lid geworden op: 26-01-2005 10:53
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

17-01-2011 14:02

Ik heb deze ook, de complete set zeg maar.

Ik ben er zeer tevreden over en ja, idd hij is wat lastig uit te klappen. Ik zet hem ook op door hem onderste boven op het gras te leggen en daarna in te drukken.

Voor mij niet echt een nadeel, want daarna staat hij echt super strak en stevig en de kwaliteit is super.
Ruim je rotzooi nou eens op !!!
Bram Hilbelink
Berichten: 2
Lid geworden op: 21-05-2018 18:11

21-05-2018 18:25

Hallo allemaal,

Ik kan aan de datum van de geplaatste berichten eigenlijk al zien, dat ik waarschijnlijk niet veel verder ga komen..
Ik heb dus een paar weken geleden de soul transformer oval gekocht. Ik had ook snel een vervanger nodig en deze zag er degelijk uit. Maar nu komt het probleem.. ik wil er graag een overwrap bij hebben!
Als ik er naar zoek is er niets te vinden en als ik de beschikbaarheid van de oval zelf zie :cry: .. Denk dat deze niet meer gemaakt word.
Weet 1 van jullie misschien of er toch aan te komen is ?
Anders moet ik een alternatief bedenken.

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
dennis gerits
Berichten: 549
Lid geworden op: 07-12-2009 13:07
Locatie: Weert

21-05-2018 19:24

ik denk ook niet dat je die gaat vinden een overwrap..

ik gebruik deze tent namelijk nog steeds ...heb de originele overwrap nog, alleen heb ik vorig jaar ergens een paraplu los gekocht tweedehands omdat ik ze ook nergens meer kon vinden online

het is kwalitatief wel de beste tent die ik heb gehad....nog geen enkel haring oogje oid afgescheurd

en als je wat vind waar ze er nog hebben, zou ik dat graag willen weten :)
Bram Hilbelink
Berichten: 2
Lid geworden op: 21-05-2018 18:11

21-05-2018 20:12

Haha dat dacht ik al :roll:
Het is inderdaad een fijn tentje!
Ik ga nog even verder zoeken, misschien een andere overwrap.
Denk dat als het formaat paraplu overeen komt het ook wel moet kunnen..
Anders misschien een beetje aanpassen, ik laat het weten als ik wat gevonden heb!
Bedankt voor de reactie in ieder geval :wink:
Plaats reactie