Baiter beter ?


Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

10-03-2011 21:19

Hallo,

"Communicatie is de betekenis van de reactie die het oproept (bij de ander)" Misschien een goed uitgangspunt als je een website op het web zet. Hoe kan immers weten dat tekst van een andere website komt? En dat het deel wat ik lees later vervangen wordt?

Ach, veel succes met alles. Zal wel goed komen. De basis is gelegd door jou voorgangers.

Theo
Jan Peter Teerling

10-03-2011 21:32

Bedankt voor je goedbedoelde advies, ik zal het meenemen voor de volgende website die ik in 5 (!) dagen up & running heb vanaf volledig nul..

Niks komt zo goed Theo, daar moet hard voor gewerkt worden en een paar sokken leeggeschud!

@Jens,

Je hebt duidelijk geen economie of handel in je pakket gehad.
Laatst gewijzigd door Jan Peter Teerling op 11-03-2011 00:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

10-03-2011 21:37

[quote="shiffrin lugten"]ben ik ff blij dat ik in zwolle geen baiter heb gekocht ,bye bye garantie[/quote]



Shifrin maar dan had je wel een echte goeie boot gehad. Zeker eentje die betrouwbaar is en haast geen problemen kent van de boten die Sander heeft verkocht en gebouwt zijn er maar bitter weinig terug gekomen die wat hadden


Shifrin ik weet wat je nu gekocht heb we spreken je wel als je die boot wat langer heb want echt blij ga je er niet mee worden de tijd zal het leren
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Frank Penning
Berichten: 262
Lid geworden op: 09-12-2005 20:00

10-03-2011 21:38

nou ben net bezitter van een 2e hands baiter, en ik kan me niet voorstellen dat ie niet gerepareerd wordt als hij stuk gaat, sterker nog kan me niet eens voorstellen dat hij stuk gaat want de mijne is nog gebouwd door ome Cor.. :lol:

ps. een paar nieuwe sticker kunnen er wel op...
Prima Deluxe!
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

10-03-2011 21:46

Jan Peter Teerling schreef:
@Jens,

Je hebt duidelijk geen economie of handel in je pakket gehad.


Jawel, maar dat is heel lang geleden. :)
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

10-03-2011 21:59

[quote="Frank Penning"]nou ben net bezitter van een 2e hands baiter, en ik kan me niet voorstellen dat ie niet gerepareerd wordt als hij stuk gaat, sterker nog kan me niet eens voorstellen dat hij stuk gaat want de mijne is nog gebouwd door ome Cor.. :lol:

ps. een paar nieuwe sticker kunnen er wel op...[/quote]


kun je nagaan hoe lang zoon boot mee gaat frank :D
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

10-03-2011 23:27

Excuus Jan Peter, ik dacht te lezen dat er verscheidene deze boot in onderdelen importeerde uit een verwegistan/lagelonenland,
en dan hier in elkaar flatste.
Vandaar dat ik dacht dat jullie daarom geen garantie gaven voor boten gekocht bij anderen.
neem aan dat alles geleverd wordt volgens de CE norm
groet Henk
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
Jan Peter Teerling

11-03-2011 00:16

Cor heeft een mooi product ontworpen, wij gaan hem alleen verbeteren en upgraden waar nodig.
Alle boootjes komen met CE & JP keurmerk.. :D

Mensen bedankt voor de felicitaties in iedergeval.
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

11-03-2011 11:21

Het zal straks zeker weten allemaal wel weer goed komen, ze zijn niet voor niks een aantal jaren de nummer 1 voerbootjes.....

8)
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

11-03-2011 13:21

jan de jager schreef:Het zal straks zeker weten allemaal wel weer goed komen, ze zijn niet voor niks een aantal jaren de nummer 1 voerbootjes.....

8)




En waar is dat op gebaseerd dan?
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

11-03-2011 15:55

jens breugelmans schreef:En waar is dat op gebaseerd dan?


Voerboot TOP 100 JONGUH

BAM..



Mongols...
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

11-03-2011 17:54

Is verder nergens op gebaseerd, iedereen moet zelf weten wat hij of zij ervan denken wil.
Ik hou en heb er wel vertrouwen in dat het wel goed komt, dus meer mijn eigen mening.

mvg; jan
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

12-03-2011 15:25

Shifrin maar dan had je wel een echte goeie boot gehad. Zeker eentje die betrouwbaar is en haast geen problemen kent van de boten die Sander heeft verkocht en gebouwt zijn er maar bitter weinig terug gekomen die wat hadden


Shifrin ik weet wat je nu gekocht heb we spreken je wel als je die boot wat langer heb want echt blij ga je er niet mee worden de tijd zal het leren


Ik heb zelf ook een baiter gehad dus weet wat voor boot het is.Ik werd niet blij van het feit dat ik een aanhanger moest huren om hem mee te nemen zo groot.Maar goed.Mijn andere keuze is puur gebaseerd op het voeren,dat resultaat haalt de baiter bij lange na niet.En al met al prima tevreden over de huidige boot tot nu toe.En mocht er wat mee zijn dan ga ik er gewoon naar toe als meneertje niet opneemt simpel zat.
En hoe kan je voor mij bepalen dat ik er spijt van ga krijgen ik heb heus wel onderzoek gedaan naar wat de beste boot voor mij was kwa kwaliteit en garantie.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
ben bosman
Berichten: 38
Lid geworden op: 10-03-2011 09:29
Locatie: rottum

15-03-2011 09:10

ik kan een baiter kopen van ong, anderhalf jaar oud. Is dit raadzaam om te doen i.v.m garantie??? Ik wil hem graag, hij van een maat van me maar die moet hem wegdoen.
Iedereen heeft het over groot enz, in vind dat wel mevallen, hij past in mijn swift overal tussen en ook onder mijn stretcher kan hij evt. Mooi staan.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

15-03-2011 09:31

ben bosman schreef:Iedereen heeft het over groot enz, in vind dat wel mevallen, hij past in mijn swift overal tussen en ook onder mijn stretcher kan hij evt. Mooi staan.



Totdat je 600 meter met een trolley visspullen moet lopen en dan een aparte kar voor je voerboot nodig hebt.. Dat is ook meteen de reden waarom ik zo'n ding nog steeds vermijd..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

15-03-2011 20:54

ben bosman schreef:ik kan een baiter kopen van ong, anderhalf jaar oud. Is dit raadzaam om te doen i.v.m garantie??? Ik wil hem graag, hij van een maat van me maar die moet hem wegdoen.
Iedereen heeft het over groot enz, in vind dat wel mevallen, hij past in mijn swift overal tussen en ook onder mijn stretcher kan hij evt. Mooi staan.


Wat ik er van begrijp is dat als er dan wat mee is je dan bij Sander moet wezen.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

16-03-2011 11:11

Totdat je 600 meter met een trolley visspullen moet lopen en dan een aparte kar voor je voerboot nodig hebt.. Dat is ook meteen de reden waarom ik zo'n ding nog steeds vermijd..


ik slaag er altijd redelijk in om me spullen goed op de stek te krijgen met voerboot er boven op, big wheel soul trolley ( de oude ) zelfs soms met 2 personen, beetje passen en meten maar moet te doen zijn.....

Momenteel de kevin nash all terrain evo trolley die zeker weten een nog grotere laad capiciteit heeft, maar mensen soms is de boot inderdaad door zijn lengte wel eens wat onhandig, maar kuren nog steeds niet gehad en dat klop ik ook direct af......

mvg; jan :D
Jan Peter Teerling

16-03-2011 13:25

ben bosman schreef:ik kan een baiter kopen van ong, anderhalf jaar oud. Is dit raadzaam om te doen i.v.m garantie??? Ik wil hem graag, hij van een maat van me maar die moet hem wegdoen.
Iedereen heeft het over groot enz, in vind dat wel mevallen, hij past in mijn swift overal tussen en ook onder mijn stretcher kan hij evt. Mooi staan.



Hallo Ben,

Je kunt altijd bij ons terecht voor een evt. problemen met de Baiter. Mocht dit zich voordoen in de garantie periode dan gaat reparatie in overleg met Sander (de vorige eigenaar van Baiter) gebeuren.

Mocht je verder nog vragen hebben kun je ook een pb sturen.

Groet,

Jan Peter
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

19-03-2011 22:22

Totdat je 600 meter met een trolley visspullen moet lopen en dan een aparte kar voor je voerboot nodig hebt.. Dat is ook meteen de reden waarom ik zo'n ding nog steeds vermijd..[/quote]


Het is inderdaad onhandig, vooral omdat het toch kwetsbaar spul blijft. Je kan hem misschien naar je stek toe varen of is dat weer zonde van de accu ? Het voordeel van een wat grotere boot vindt ik wel de zichtbaarheid.
Let op slagboom !
Danny Withaar
Berichten: 58
Lid geworden op: 20-09-2009 13:56

13-04-2011 13:51

Wat een gezeik over de afmetingen....

Wat heb je liever:
600 meter lopen met een goede - weliswaar wat grote - STABIELE boot? Of:
600 meter varen met windkracht 6 en hoge golfslag terwijl je met een ini mini bootje - al zinkend - over het water "vaart"?

Dan maar een keer extra lopen ;-)

Dus antwoord op de eerste vraag: Ja, de Baiter is beter!

Tenzij... de nieuwe eigenaren er china rotzooi in gaan bouwen, maar het lijkt me sterk dat ze het om zeep willen helpen.

JP: Wat vind je zelf de betere boot? Baiter of Viper?
Jan Peter Teerling

14-04-2011 00:39

Het is zeker niet de bedoeling er een goedkope China boot van te maken. Er gaat buiten de gewone Cougar en CougarID nog wel een Baiter Stealth komen met goedkopere electronica maar nog steeds top kwaliteit en ook 2 jaar garantie. Voor elk budget wat wils is ons motto.

Baiter of Viper? Blond of Brunette? :D
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

14-04-2011 08:42

doe maar rood gespikkeld!!! 8) Baiter blijft beter!!!!! :D
Danny Withaar
Berichten: 58
Lid geworden op: 20-09-2009 13:56

14-04-2011 14:59

JP,

Jij vraagt eerder in dit topic of "diegene" handel of economie in het pakket had zitten. Ik heb namelijk geleerd op school dat je nooit 2 gelijkwaardige producten in je assortiment moet nemen, want dan ga je de concurrentie met jezelf aan. Je ziet tenslotte ook geen BWM dealers die MB's in de showroom hebben staan. Vandaar ook mijn vraag of de Baiter met china rommel geleverd gaat worden.

Doe mij maar blond :wink:

Succes met de baiter!

Jan Peter Teerling schreef:Het is zeker niet de bedoeling er een goedkope China boot van te maken. Er gaat buiten de gewone Cougar en CougarID nog wel een Baiter Stealth komen met goedkopere electronica maar nog steeds top kwaliteit en ook 2 jaar garantie. Voor elk budget wat wils is ons motto.

Baiter of Viper? Blond of Brunette? :D
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

04-06-2011 19:24

Wanneer is het mijn beurt om Baiter te kopen? :lol: Hoeveel mensen heb ik nog voor me?
Jan Peter Teerling

05-06-2011 09:44

Daar heb jij het toch veeeeeels te druk voor? Wie moet dan Carpcity gaan runnen? :lol: