Welke voerboot met visvinder?


jordi trugg
Berichten: 13
Lid geworden op: 18-01-2006 19:36
Locatie: den bosch

23-01-2007 19:34

Hey allemaal,

Ik sta op het punt om een voerboot aan te schaffen MET visvinder. Ik heb zo'n 1500 euro maximaal te besteden. Ik twijfel alleen nog voor welke ik zal kiezen. Ik zou graag van jullie willen weten wat jullie keuze zou zijn. Graag de naam van de boot met eventuele prijs. Zonder visvinder vind ik niet interessant.

Alvast onwijs bedankt.
God weet alles, maar een Bosschenaar weet het beter...
Thijs v Lohuizen
Berichten: 25
Lid geworden op: 10-01-2007 20:44
Locatie: Wormer

23-01-2007 19:48

Ik heb een scen voerboot met RF15 diptemeter bevalt prima en die heb je voor rond de 1500, bereik boot 750m en bereik fishfinder 275m
sander dekamper
Berichten: 665
Lid geworden op: 31-08-2004 23:06

23-01-2007 21:08

Ha Jordi kijk even op http://www.dekarperpagina.nl en dan bij voerboten info zie je gelijk de prijzen en opties van de meeste bootjes .

succes met je keuze! :wink:

gr Sander.
Danny van Dijk.
Berichten: 2
Lid geworden op: 17-07-2006 18:29
Locatie: Roosendaal

23-01-2007 21:30

He Jordi,

http://www.powercatcher.nl
Ben er zelf zeer tevreden over.
(Hij staat dit jaar weer op carp 2007)

Gr. Danny
Gebruikersavatar
Remko Berendsen
Berichten: 671
Lid geworden op: 26-10-2006 20:25
Locatie: Westervoort

23-01-2007 21:50

die boten daar stonden ze vorig jaar al mee voor de deur
voor de beurs open was dat waren een man of 4 alle met problemen toen
dus ik raad je beter een microcat of carpcatcher aan
Gebruikersavatar
joris Leferink
Berichten: 837
Lid geworden op: 15-12-2002 01:00
Locatie: Haaksbergen

23-01-2007 21:51

inderdaad kijk eens op carp2007 staan praktisch alle boten en kun ej ze ook meteen goed bekijken en eventueel uitproberen.

Groeten Joris
Gebruikersavatar
Arjan Gijs Verkoelen
Berichten: 324
Lid geworden op: 24-09-2003 02:00
Locatie: Leeuwarden

24-01-2007 11:58

Nu ben ik niet geheel in die voerboten business thuis. Ik was echter de gelukkige winnaar van een BT 5 schrijverboot.

http://www.schrijvermodelbouw.nl

Dat is wel afgewerkt spul hoor.

Een goed model boot dat al jaren vaart.

Met vriendelijke groet,



Arjan Verkoelen

PS sorry John...... Zie je op de beurs!

Geplaatst: 26-11-2006 20:37 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Remko Oude Elferink schreef:
idd schitterende spiegel..

kreeg er natte dromen van.


Ik heb zelf ook een erg natte droom gehad, maar dan niet over spiegels. Werd badend in het zweet wakker omdat ik droomde dat de meeting op de 25 nov. was i.p.v. 2 dec. En ze de voor mij ó zo belangrijke tombola, waarvoor ik elk jaar tweemaal op en neer naar Leerdam fiets, lieten beslissen door een klein jongetje met een brilletje de lootjes te laten trekken. Ik droomde dat ik boven op het balkon vier tafels tegen elkaar had gezet zodat ik al m'n TACHTIG van m'n laatste spaargeld aangeschafte, roze en groene lootjes overzichtelijk uitgespreid voor me had liggen. Niets kon er meer fout gaan, die BOOT was voor mij. Dat stond als een paal boven water.
Arjan Verkoelen probeerde m'n feestje nog ruw te verstoren door me in de wandelgangen toe te fluisteren 'sorry John, ik moet nu met m'n maat onze tien lootjes gaan verdelen want ik wil die BOOT wel zélf winnen'. 'Tuurlijk Ar' riep ik 'm nog na. Wist hij veel, domme botenverkoper!!!! Dat ie goede boten kon verkopen had ie vandaag weer bewezen. Maar boten wínnen.........HA, HA.
Voorgaande meetings wist ik altijd wel prijzen te winnen en stelde al m'n gewonnen prijzen direct weer ter beschikking van de KSN jeugd, omdat ik ze dat gunde en mezelf er ook nog eens lekker populair mee maakte. Ditmaal zou het nét zo gaan, alle zakken pellets, ballen, cadeaubonnen, VBK video's(?), netten, shelters zouden linea recta naar de jeugd gaan. Maar mijn BOOT was voor mij.

De trekking begon en alle prijzen passeerden de revue.
Het jongetje keek goed in de schaal en.....'geel nr. 467 zak pellets'..... GÉÉL, hoezo geel????? Ik wist helemaal niet dat er vier kleuren lootjes beschikbaar waren!!! 'Geel nr. 466 zak ballen, wit nr. 119 een jaar gratis 'de karper', geel nr. 468 een VBK T-shirt, geel nr. 356 een shelter'....etc. etc. Arjan z'n maat had met z'n zielige gele lootjes toch nog een shelter gewonnen. Kortom, m'n kansen waren tot het ultieme niveau gestegen. Alle prut was immers verdeeld en ik was klaar voor het echte werk. 'Nou(?) even de oogjes dicht jongetje en pak maar'. 'En de voor John bestemde BOOT gaat nááááár......GEEL nrrrrrrrrrrrrrr 355'
Ik heb die Verkoelen nog nooit zo hard zien lopen. Nou, als je toch zo hard kan lopen kom je je Armo frame-support ook maar lekker halen in Leidschendam Arjan.
Pfffffffffffft, wat een nachtmerrie zég.

Tot op de meeting jongens. Weet iemand overigens hoe zwaar die Schrijver boten zijn? Of kan ik toch maar beter met de auto gaan.
Groet,

John

http://www.karperwereld.nl/board/viewto ... &start=150
http://www.karperbootshop.nl

Vortex Karperboten voor en door Karpervissers

http://www.sunrisebaitservice.com

Quality Carpfood
Chris Michilsen
Berichten: 123
Lid geworden op: 07-04-2005 16:56
Locatie: Amsterdam

24-01-2007 14:10

Jordi,

Heb zelf de scen baitboat met RF15. Ben er zeer tevreden over. Ook over de service van de Firma quartel ben ik zeer tevreden. Heb de boot eerst zonder fishfinder gekocht en een half jaar later de fishfinder in laten bouwen. Ze hebben toen een gratis onderhoudsbeurt gedaan. Alleen zou ik als je deze boot zou aanschaffen ook de Accuchecker achterop het bootje laten zetten.



Groet
Chris
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

24-01-2007 14:30

Hey ho,


Zijn er misschien mensen die ervaring met onderstaande boot hebben?

http://www.mega-fish.nl/modules.php?nam ... ge&pid=119


Groetjes,
Gebruikersavatar
mike campen
Berichten: 94
Lid geworden op: 14-11-2005 11:33
Locatie: rotterdam

24-01-2007 15:25

scen baitboot met rf15 prima boot zelfs met redelijk harde wind.nooit problemen in ieder geval.
gr. Mike
Peter Nys
Berichten: 541
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Belgie (Tongeren)
Contacteer:

24-01-2007 17:54

Misschien kan je hier wel wat mee...

http://members.home.nl/erik-gerrits/voerboot2.html

Hier vind je een aantal besprekingen van zowat alle voerboten die er verkrijgbaar zijn op de markt...

Mvg

Peter
Thijs v Lohuizen
Berichten: 25
Lid geworden op: 10-01-2007 20:44
Locatie: Wormer

24-01-2007 18:37

Ruud Visser schreef:Hey ho,


Zijn er misschien mensen die ervaring met onderstaande boot hebben?

http://www.mega-fish.nl/modules.php?nam ... ge&pid=119


Groetjes,


zonde van je geld, alleen maar problemen en kan geen fishfinder ingebouwd worden
Gebruikersavatar
arjan teunis
Berichten: 187
Lid geworden op: 24-09-2005 23:38
Locatie: twente

24-01-2007 19:19

Ben ook van plan dit jaar een boot te kopen maar ben er ook nog niet uit welke.

Iemand al ervaring met de nieuwe voerboot van pro-line toevallig ?
doe maar normaal we doen al gek genoeg.
bas van het hul
Berichten: 171
Lid geworden op: 07-09-2005 21:57

24-01-2007 19:27

http://www.powercatcher.nl deze boot is echt perfect afgewerkt. Heb de boot zelf dus weet hoe hij eruit ziet. Ken mensen met de schrijven en de meeste vinden de powercatcher er goed.... en snel

De boot van schrijven wordt de bak met een touwtje :-? gelost.... Dit vind ik dus geen afwerking en voor zoveel geld verwacht je toch wel meer.
Johan Claerman
Berichten: 64
Lid geworden op: 06-01-2004 08:39
Contacteer:

24-01-2007 20:31

@Thys,

Ik vind het wat raar wat jij schrijft......

Ben jij op de hoogte van de interne keuken bij Pondskater? Zo ja zou je moeten weten dat men druk bezig is om de eerste lichting boten te vervangen en deze opnieuw uit te brengen.

Pondskater geeft toe dat er fouten gebeurd zijn bij de eerste lichting boten(niet door hun schuld maar externe leverancier)

Men is nu druk bezig met het in orde maken van de tweede lichting. Er is ook voorzien dat er in later stadium dieptemeter voorzien wordt dus uw bewering dat er geen dieptemeter kan geplaatst worden is uit de lucht gegrepen.

Ik weet dat sommige deze post niet in dank zullen afnemen maar vooralleer men zo iets post zou men beter eens nadenken en zeker zijn van zijn stuk alvorens verkeerde berichten op het net te plaatsen.

Of ik belangen heb in de Orca voerboot, nee, absoluut niet maar ik hou niet van zulke loze beweringen. Ik val dus niemand persoonlijk aan, denk alleen na vooralleer je zo iets post.

Lang leve het internet maar dat zijn dan ook de nadelen.
Arjan Kolbach
Berichten: 22
Lid geworden op: 31-12-2006 17:43
Locatie: Gelderland

24-01-2007 21:29

jordi trugg schreef:Hey allemaal,

Ik sta op het punt om een voerboot aan te schaffen MET visvinder. Ik heb zo'n 1500 euro maximaal te besteden. Ik twijfel alleen nog voor welke ik zal kiezen. Ik zou graag van jullie willen weten wat jullie keuze zou zijn. Graag de naam van de boot met eventuele prijs. Zonder visvinder vind ik niet interessant.

Alvast onwijs bedankt.
.

Ik vis nu een jaar met de CARP HUNTER 1 de boot komt uit Duitsland maar hij is ook te koop in Nederland.
ik vind het een supper boot hij heeft een berijk , zover kan jij niet kijken,
ik vis veel op de Maas wintkracht 6 GEEN PROBLEEM hij gaat er zo door heen.
kosten? ik was nog geen €1000 kwijt inclu 2x acu en een eagel visvinder.
(ps er zit het zelfde matriaal in als een schrijver)
Groet Arjan
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

24-01-2007 21:44

er zijn maar een paar betrouwbare voerboten 1 daarvan is de microcat
zeker een aanader....

mvg

viktor
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

25-01-2007 10:37

arjan teunis schreef:Ben ook van plan dit jaar een boot te kopen maar ben er ook nog niet uit welke.

Iemand al ervaring met de nieuwe voerboot van pro-line toevallig ?


Zelf een aantal keren gevaren tijdens de testperiode, puik stukje werk al zeg ik het zelf. In Spiegel Magazine nr. 3 staat een tackle review door de redactie van deze nieuwe voerboot. Ook wordt hij op de beurs in Zwolle duidelijk aan het grote publiek geintroduceerd, kom dan eens langs op de stand zou ik zeggen, dan kunnen we je er alles over vertellen. Heb je nu nog vragen dan hoor ik het graag.
mvg

Bart van den Hurk
Martin Kamp
Berichten: 84
Lid geworden op: 04-02-2005 12:48
Locatie: Overijssel

25-01-2007 23:20

Je heb tegenwoordig zoveel voerboten, er zit veel rotzooi tussen. Er zijn maar een paar voerboten die presteren waar ook gewoon goed matriaal in is gebouwt. Er is ook een site waar testen op moeten staan, ik weet niet gauw welke site dat is. Als vis finder is de RS 15 slechter als de RS 10. Ik zou zeker op de beurs gaan kijken.
Gebruikersavatar
arjan teunis
Berichten: 187
Lid geworden op: 24-09-2005 23:38
Locatie: twente

26-01-2007 09:49

Bart, ik weet nog niet zeker of ik op de beurs zal zijn maar ik zal zeker het
spiegelmagazine er op nalezen.
Ziet er indd. goed uit die proline-boot.
doe maar normaal we doen al gek genoeg.
Jan Peter Teerling

26-01-2007 13:32

[quote="Martin Kamp" Als vis finder is de RS 15 slechter als de RS 10.[/quote]
En waar baseer je dat op Martin?
Martin Kamp
Berichten: 84
Lid geworden op: 04-02-2005 12:48
Locatie: Overijssel

26-01-2007 13:59

Jan Peter,

Ik heb zelf een RS 15 voor de tweede keer, Mijn maat heeft een Rs 10 die wel goed de plantenstuctuur aangeef . Als ik met de boot over de zelfde plek vaart dan geef mijn eagle het zelfde plantenstructuur aan.

De plantengroei is bij mij soms net het verschil tussen vangen en niet vangen, qua diepte geven ze beide even goed aan en er zijn meer functie op de Rs 15.

Onder tussen heb ik een microcat met bijbehoorden diepte meter, geeft ook goed de plantenstructuur net zoals de Rs 10.
Martin Kamp
Berichten: 84
Lid geworden op: 04-02-2005 12:48
Locatie: Overijssel

26-01-2007 14:03

Thijs deze bedoelde ik

Jan Peter Teerling

26-01-2007 14:09

Martin Kamp schreef:Jan Peter,

Ik heb zelf een RS 15 voor de tweede keer, Mijn maat heeft een Rs 10 die wel goed de plantenstuctuur aangeef . Als ik met de boot over de zelfde plek vaart dan geef mijn eagle het zelfde plantenstructuur aan.

De plantengroei is bij mij soms net het verschil tussen vangen en niet vangen, qua diepte geven ze beide even goed aan en er zijn meer functie op de Rs 15.

Onder tussen heb ik een microcat met bijbehoorden diepte meter, geeft ook goed de plantenstructuur net zoals de Rs 10.


@Martin,
Neem aan de je de RF10 en RF15 bedoeld.Ik heb geen problemen met de RF15 zie alles ook planten groei ed. kon dit testen op een zeer helder putje.Gebruik hem ook met de Microcat en geeft geen enkele storing oid.Mss hadden die van jou een productie fout..?
Groeten,
Jan Peter