Welke tent is beter?


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marco Meuwsen
Berichten: 558
Lid geworden op: 21-03-2003 01:00
Locatie: Didam

23-06-2004 23:40

Hallo

Ik zit sterk te twijfelen over welke tent ik zou kopen. Wat zijn jullie ervaringen over de volgende tenten:
Nash Groundhog FS
Aqua Armadillo
Aqua Pioneer

Ik kan een grounhog kopen voor 300 euro, is 2de hands en een jaar oud, is dit te duur of valt het mee ?

Ik hoor graag jullie meningen hierover

Als je 1 van deze tenten te koop hebt hoor ik het ook graag

Mvg Marco
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

24-06-2004 00:01

Marco,

Ik heb de pioneer,bevalt prima.
Helaas niet te koop.
Voor een Nash tent zou ik persoonlijk NIET kiezen.............
Fox en Nash beloven al jaren beterschap maar als puntje bij paaltje komt zit je met een kloteding..............

Dennis
PS is het nog wat geworden met die schepnetsteel die je zocht ?
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Gebruikersavatar
Marco Meuwsen
Berichten: 558
Lid geworden op: 21-03-2003 01:00
Locatie: Didam

24-06-2004 00:18

Ja die pioneer vondt ik ook heel gaaf vandaar dat ik hem in lijst heb gezet :) en wil er wel wat meer over wil weten, weet je misschien wat zon beetje de gemiddelde nieuwprijs is van de pioneer ? en of ze ook wel 2dehands te verkrijgen zijn ?

Het schepnet steel heb ik nog niet laten bouwen, maar heb wel de nodige informatie verkregen, heb nu eerst een tent nodig, want heb mijn nash profile verkocht en zit nu al een maand zonder tent en heb geen zin meer in natte dagen en nachten hahaha

Heb persoonlijk eigenlijk best goede ervaringen met de nash tent, heb er alleen maar 4 maaden mee gevist, dus zou niet weten hoe het op de langere duur gaat met die dingen.

Alle informatie is welkom :)

Ik hoor het graag
Gebruikersavatar
Marco Meuwsen
Berichten: 558
Lid geworden op: 21-03-2003 01:00
Locatie: Didam

24-06-2004 09:15

Misschien een hele domme vraag of misschien een hele goede :S maar wat is het verschil tussen de trakker armadillo en de aqua armadillo ? is het allebij het zelfde merk of is trakker net zoiets daar als ultimate hier is ?

Mvg marco
henk martens
Berichten: 97
Lid geworden op: 17-02-2003 01:00
Contacteer:

24-06-2004 09:28

DE TRAKKER WORDT MET TOESTEMMING VAN AQUA PRODUCTS IN GROTERE HOEVEELHEDEN DOOR TRAKKER GEMAAKT VOOR WINKELIERS. DE AQUA WORDT NOG STEEDS PER STUK, RECHTSTREEKS VOOR DE KLANT GEMAAKT. DE KWALITEIT IS DUS HIERDOOR BETER.
DE AQUA PIONEER KOST 570 EURO
ER IS WAARSCHIJNLIJK OOK PRIJSVERSCHIL, OMDAT OP DE TRAKKERS DOOR MEERDERE PARTIJEN WINST MOET WORDEN GEMAAKT.
Plaats reactie