Modellen Powerplus Tent


Plaats reactie
Leon Mertens
Berichten: 158
Lid geworden op: 15-09-2003 02:00

26-05-2004 21:13

Ik wil nu eindelijk wel eens weten hoeveel modellen powerplus tenten er zijn.

Hier mee bedoel ik mee verschillende versie's van de Professional.
Want ik snap er geen bal meer van.

Ik was op zoek naar een oud model Powerplus met dat hele zware buitendoek. Nou heeft een jongen uit de buurt deze tent, deze tent is 10 jaar oud.

Alleen op mijn speurtocht na een oud model powerplustent ben ik al 5 verschillende modellen tegen gekomen.

Namelijk

* het nieuwe model met dunne buitenzeil, die voorzien is van een glimmende coating
* het "oude" model met geen doorkijk raam. Kleur van de binnentent is lichblauw met camou. Dik buitenzeil.
* "Oude model met een groene binnentent met camou, geen doorkijkraam wel dik buitenzeil.
* Oude model met een groene binnentent met camou, wel een doorkijkraam. dik buitenzeil
* Dan nog een oude model, Camou is een stuk lichter van kleur (geen vervaling) groene binnentent, geen doorkijkraam.


Verder zitten de labels van power plus bijna bij elk model ook anders.

Ik heb heel internet al afgezocht maar kon geen informatie vinden.
Wie helpt me uit het mysterie.
wieger onnink
Berichten: 50
Lid geworden op: 10-09-2002 02:00
Locatie: Midden Nederland

27-05-2004 13:42

.
Laatst gewijzigd door wieger onnink op 05-07-2010 20:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Thiemen den Hollander
Berichten: 35
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00

27-05-2004 16:07

Beste Leon,

Kijk eens op de website:

[url]
http://www.powerplusbivvies.co.uk
[/url]

Anders kun je ook even een mailtje naar ze sturen via de contact button op de website.

Ps. Wist je al dat Powerplus met 2 nieuwe tenten op de markt komt ;) sssttt...
Leon Mertens
Berichten: 158
Lid geworden op: 15-09-2003 02:00

28-05-2004 00:40

[quote="wieger onnink"]Zijn er van het oude model,ook geen 2 met verschillend buitendoek? (camou binnen tent, dik camou buitendoek),
Nl zwarte binnenkant of zilverkleurige binnenkant van het buitendoek?[/b]

Volgens mij had ik ook die keus toen ik mijn tent kocht, maar weet het niet meer zeker, is ook al ruim 8 jaar geleden.

Ps:het zijn kwalitatief hele goeie tenten, maar alleen loodzwaar :)[/quote]


Dat zou ik niet durven zeggen, ik heb tot nu toe alleen met zwarte binnenkant gezien, en het nieuwe model dan




[quote="Thiemen den Hollander"]Beste Leon,

Kijk eens op de website:

[url]
http://www.powerplusbivvies.co.uk
[/url]

Anders kun je ook even een mailtje naar ze sturen via de contact button op de website.

Ps. Wist je al dat Powerplus met 2 nieuwe tenten op de markt komt ;) sssttt...[/quote]



Website had ik al gezien, en heb ook al gemaild.

Maar weet je toevallig of de nieuwe modellen met dikke buitenzeil komen of dezelfde zeil als het nieuwe model.

Heb ik me net een nooit gebruikte oud model op de kop kunnen tikken, nooit uit de tas geweest. Maar misschien ben ik iets te vroeg geweest, nu dat de nieuwe modellen komen.

Weet je ook misschien wanneer ze uit komen

alvast bedankt voor de antwoorden
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

28-05-2004 11:46

Hallo,
Het enigste dat ik weet is dat ik de volgende heb gehad:
Degene met de groene binnentent,de camou buitentent(flink door de zon gebleekt)met de zwarte coating.
een tent die echt super waterdicht is,op wat stikselpunten in de voorluifel na,maar helaas bloedverziekend heet als het zonnetje er op stond :D
Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Plaats reactie