Illuminated Euro Swinger van Fox


Plaats reactie
Ron Passant
Berichten: 85
Lid geworden op: 07-02-2002 01:00
Locatie: Rotterdam

12-05-2008 14:06

beste karpervissers,

na jarenlang liefhebber te zijn van foxmatriaal is de liefde nu over!!! begrijp me niet verkeerd, niet alles van fox is goed maar wat voor mijn visserij goed is van kwaliteit en doordacht schafde ik aan. het volgende probleem heeft zich voortgezet; na vier keer een Illuminated Euro Swinger van fox terug gebracht te hebben naar de winkelier omdat deze niet meer ging branden bij een run is de maat nu vol. de 4e keer was het weer zo ver. weer een swinger kapot. weer naar de winkel om te laten maken. de winkelier in deze heeft zijn service hoog in het vandaal staan een ik kreeg gewoon een nieuwe swinger. Koos bedankt voor je goede service's jij kan er ook niks aan doen dat fox zijn kwaliteit niet meer hoog in het vandaal heeft staan maar wel de prijs. na de nieuwe swinger en een babbel met Koos richting huis om de spullen te pakken en te gaan vissen. aangekomen aan de waterkant blijkt de swinger voorzien te zijn van een nieuw soort stekkertje.
dit nieuwe stekkertje is in de hoek geplaats waardoor deze niet in de pieper geplaats kan worden zonder daarvoor het plaatje waar je de swinger aan schuift aan te passen of te verschuiven. niet erg goed over nagedacht bij fox.
tot mijn ergenis de swinger maar weer in de tas gepleurt en zonder swinger gevist. in mijn ogen gaat de kwaliteit van fox achteruit en de prijs omhoog.
ik heb al verschillende problemen gehad met fox spullen zoals een explorer tent die na de 1e keer gebruik al een poot brak. [ Anton komt je het niet bekend voor?] skypod lelijk beschadig bij aankoop, foudraal van de pod rits kapot enz. de winkelier heeft het allemaal netjes opgelost maar toch voor die prijs mag dit niet gebeuren. dus beste vissers fox komt er bij mij niet meer in. wat ik heb gebruik ik nog maar als het aan vervanging toe is komt er wat anders voor in de plaats. dit wou ik even kwijt.

met vriendelijke groet,

Ronald :evil:
Laatst gewijzigd door Ron Passant op 13-05-2008 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
ron thijsen
Berichten: 571
Lid geworden op: 08-11-2007 08:52
Locatie: geleen

12-05-2008 18:11

fox als ik wat neem dan de evolution tassen,die zijn toppie
Hengels en ander spul wahahahahahah in de boom ermee.
breek me de slurf niet open
Gebruikersavatar
Martin de Zwart
Berichten: 232
Lid geworden op: 30-05-2006 14:24

12-05-2008 20:28

Voor mij ook geen Fox meer...
Vergelijk eens de prijzen van de catalogus van 2007 en 2008.... Ze hebben de prijzen gigantisch omhoog gedaan. Schandalig gewoon
Gebruikersavatar
melvin de boer
Berichten: 76
Lid geworden op: 30-04-2008 12:55
Locatie: Geleen

12-05-2008 20:30

Ronald Bassant schreef:beste karpervissers,

na jarenlang liefhebber te zijn van foxmatriaal is de liefde nu over!!! begrijp me niet verkeerd, niet alles van fox is goed maar wat voor mijn visserij goed is van kwaliteit en doordacht schafde ik aan. het volgende probleem heeft zich voortgezet; na vier keer een Illuminated Euro Swinger van fox terug gebracht te hebben naar de winkelier omdat deze niet meer ging branden bij een run is de maat nu vol. de 4e keer was het weer zo ver. weer een swinger kapot. weer naar de winkel om te laten maken. de winkelier in deze heeft zijn service hoog in het vandaal staan een ik kreeg gewoon een nieuwe swinger. in mijn ogen gaat de kwaliteit van fox achteruit en de prijs omhoog.
ik heb al verschillende problemen gehad met fox spullen zoals een explorer tent die na de 1e keer gebruik al een poot brak. [ Anton komt je het niet bekend voor?] skypod lelijk beschadig bij aankoop, foudraal van de pod rits kapot enz. de winkelier heeft het allemaal netjes opgelost maar toch voor die prijs mag dit niet gebeuren. dus beste vissers fox komt er bij mij niet meer in. wat ik heb gebruik ik nog maar als het aan vervanging toe is komt er wat anders voor in de plaats. dit wou ik even kwijt.

met vriendelijke groet,

Ronald :evil:




He Ronald,
Ik wilde op je verhaal een paar dingetjes zeggen.Ik ben een groot FOX fan maar ook niet met alles.Als een ander merk een beter product op de markt heeft dan koop ik dat merk maar moet toch zeggen dat het grootste deel van mijn uitrusting uit Fox materiaal bestaat.
Ik las dat je je swinger al 4 keer had laten maken (of een paar keer tenminste) en toen pas een nieuwe swinger meekreeg naar huis en toen was het stekkertje kennelijk anders.
Bij mijn Fox dealer word niets gemaakt en dan teruggestuurd maar krijg ik meteen een nieuw exemplaar mee naar huis.Ligt toch aan je dealer en heb het effe nagevraagd bij mijn dealer en die zei persoonlijk dat Fox de regeling heeft dat kapotte uitrusting meteen mag worden vervangen door een nieuw exemplaar.Natuurlijk is het handiger voor de dealer het te laten opsturen en wachten tot het terugkomt , scheelt tenslotte weer een hele administrative rompslomp van backorders en stocklists bij te houden.
Maar waarom check je je spullen nooit in de winkel zodat je misschien had opgemerkt dat de stekker anders was? Had je een hoop stress bespaard toch?Doe ik altijd.
Je sky pod beschadigt bij aankoop? Had je ook kunnen oplossen door eerst effe te checken en geef de schuld maar aan jezelf en ZEKER aan de dealer want hij hoord zoiets te checken voordat hij het meegeeft aan een klant en laten we eerlijk zijn, de skypod kan overal beschadigt zijn geworden.De fabriek,container, winkel, overal.
Een stok van de explorer tent gebroken?Sorry pik, maar wat heb je ermee gedaan? Je pakte het in je hand en het brak gewoon? Sorry,maar dat geloof ik echt niet. :o
De ritsen hoor ik soms wel wat kritiek over maar gelukkig zelf nog niet meegemaakt en heb toch de evolution foedraal, carry bag en meerdere kleine tasjes.
Wil absoluut geen vingers wijzen naar jou en je winkelier maar deze dingen die je net zei hadden JIJ EN JE WINKELIER makkelijk zelf kunnen oplossen.

Succes met de andere merken dan maar , gegroet Melvin

ps HET IS OOK ZOOOOOO POPULAIR OM TE ZEGGEN DAT FOX KUT IS
( niet dat jij dat denkt he ) :D
Als jullie me missen dan ben ik vissen !!!
Ron Passant
Berichten: 85
Lid geworden op: 07-02-2002 01:00
Locatie: Rotterdam

13-05-2008 10:37

hoi Melvin,

mischien was mijn verhaal niet compleet, ik heb inderdaad alle gebreken die aan mijn spullen waren vervangen zien worden door nieuwe spullen bij mijn winkelier. aangezien ik niet zomaar iets roep maar goed nadenkt over alles en nog wat en dat zeker in mijn visserij. ik ga hier niet bewijzen wat hierboven beschreven staat waar is of niet. ik geef alleen mijn frustratie weer. mischien in de toekomst dat fox weer in de picture komt maar momenteel niet. het vertrouwen in het matriaal wat op dit moment niet in verhouding staat betreft kwaliteit en prijs is voor mij de doorslag om verlopig geen fox spullen meer te kopen.

later Ronald
Plaats reactie