Nieuwe voerboot


Plaats reactie
Arjan Teisman
Berichten: 14
Lid geworden op: 14-11-2004 12:57

19-11-2007 20:33

Gespot nieuwe Nederlandse voerboot waar de ontwerper van de Baiter bij
betrokken is.
Lijkt mij echt een toppertje te worden gezien de pluspunten van div boten die nu verenigd zijn in een boot ok een voerboot is weer een hobby in en hobby en ook de aanschaf is vaak een aanslag op het huishoudbudget.
Ben benieuwd wat deze naamloze boot gaat kosten.wie weet meer
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

19-11-2007 23:34

Hallo Arjan.
Ik weet meer maar ik kan er nog niet teveel over zeggen. 8)
Ik heb in samenwerking met een ander bedrijf deze boot gemaakt.
Ik ben alleen maar betrokken bij het techn. gedeelte. Al het andere ligt bij de andere partij.
Ik kan wel zeggen dat na veel testen en aanpassen er een boot de markt op gaat ( direct na de beurs in Zwolle)die betaalbaar wordt, met aan boord de betere produkten.
Dat is het eigenlijk in het kort, ik ben en blijf lekker achter de schermen en wil me niet te veel bemoeien met het commerciele gedeelte. :wink:
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

20-11-2007 08:04

nog plaatjes van de gespotte boot??
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

20-11-2007 08:40

Raymond ik heb je een pb gestuurd.

Vr gr Cor
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

20-11-2007 09:44

werd wel is tijd dat die drijvende goudstaven is wat minder gingen kosten....
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Arjan Teisman
Berichten: 14
Lid geworden op: 14-11-2004 12:57

20-11-2007 13:45

Ja is ok weer zo maar liever goud als zilver en dan flavour je die string toch es lekker ha ha
Ron Passant
Berichten: 85
Lid geworden op: 07-02-2002 01:00
Locatie: Rotterdam

20-11-2007 20:05

hallo,

de voerboot ziet er goed uit, kijk hier maar eens op
http://www.dekarperpagina.nl/

volgend jaar ga ik een bootje kopen en deze heeft zeker mijn intresse gewekt. nu nog de prijs.........?

groetjes Ronald
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

20-11-2007 23:44

je kun tegenwoordig ook complete gerenomeerde boten kopen voor een 2/3 deel van de kost prijs.Weet je in iedergeval wat je koop :-?
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

21-11-2007 08:16

Ik krijg behoorlijk veel mails over de nieuwe boot dus ik doe het maar even langs deze weg.
Ik ben de ontw. en bouwer van de Baiter, vorig jaar werd ik benaderd door een ander bedrijf om samen een Nederlandse produktie boot te gaan ontwerpen. Hij was zeer gecharmeerd van de vaareigenschappen van mijn eigen boot en van de degelijke electronica. Hij zou eerst een andere boot lanceren in Nederland maar die vond hij kwalitatief niet goed genoeg.
Na een jaar van ontwerpen, bouwen en testen is de boot tot stand gekomen. Het is een Abs romp met verlichting uit de auto industrie(incl. led verstraler) en radiografisch materiaal uit duitsland. De binnenkant is met precies hetzelfde materiaal opgebouwd als mijn eigen boot, dus dat is goed.
Het is een sterke, snelle, storingsvrije en duurzame boot geworden die bijna al zijn functies mechanisch uitvoert, denk hierbij aan het lossen van de bakken, de dubbele hookrelease maar ook zijn roer die rechtstreeks door een servo wordt aangestuurd( totaal geen speling meer). We hebben een sterk en betrouwbaar produkt proberen te maken en dat is zeer zeker gelukt.
Ik hoop dat ik zo de meeste vragen heb beantwoord, mocht dat niet zo zijn, in Zwolle staan we graag voor u klaar.
Vr grt Cor Hendriks
Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

21-11-2007 13:04

Cor, Is is all about the money :wink: ..dus ben benieuwd naar de prijs. In een later stadium prijs / kwaliteitsverhouding.
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

21-11-2007 13:59

Theo.

Ik ga niet over de prijs maar ik kan je dit wel zeggen.
er zit standaard heel veel op deze boot: verstraler, hookrelease, wierfilter, topmaterialen aan boord die in mijn boten nu al weer 3 jaar hun werk goed doen.
Hij is nu al genomineerd voor de voerboot award 2008, en hij ligt nog niet eens in de winkel.
Tijdens de testen ( en dat zijn er veel ) is er door div. testteams nog niet 1 probleem of tekortkoming gevonden.
We gaan voor kwaliteit, het kan eenvoudiger en goedkoper maar kwaliteit staat voor ons voorop.
Ik kan niet in details treden over de prijs maar als je Kwaliteit, duurzaamheid en gebruikte materialen op een rijtje zet dan hoeven we ons zeker niet te schamen. Gisteren tijdens de perspresentatie voor de beurs in Zwolle hebben we de prijs iets door laten schemeren en daar werd zeer positief op gereageerd.
We zullen in de toekomst weten of het grote publiek er ook zo over denkt, wij hebben in elk geval ons best gedaan om een zo compleet en duurzaam mogelijk produkt neer te zetten.
Vr grt Cor
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

21-11-2007 15:09

ik heb hem gisteren mogen bewonderen tijdens de perspresentatie.

ik vind dat je een belangrijk item vergeet, Cor! wat vond ik er zo leuk aan? ;-)

en de prijs...ach, als je het bedrag vlug uitspreekt, valt het wel mee...:-)


groet Mark
Gebruikersavatar
Jeroen Huigen
Berichten: 393
Lid geworden op: 03-09-2006 18:26
Locatie: Emmercompascuum ( Emmen )

21-11-2007 16:11

Ziet er leuk uit Cor , misschien dat ik mij ook nog wel een keer bedenkt en toch in de toekomst nog wel een keer een voerboot aanschaf .
Zolang mijn baas vind dat ik genoeg verdien , doe ik alsof ik hard werk .

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd .
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

21-11-2007 16:44

Hallo Mark,
En het is ook zo'n leuk rond bedrag he? 8) Ha ha
Het is gewoon moeilijk om je te onderscheiden, met mijn eigen boot hou ik de handel en adv. het liefst zo klein mogelijk, kwaliteit verkoopt zichzelf wel sprak ooit eens een wijs man, En dat hebben we nu ook weer proberen te bereiken.
Wat vond jij er dan zo leuk aan, toch niet mijn woest aantrekkelijke verschijning???? :lol:
we zullen wel zien hoe het loopt, ik heb Yomanda nog gebeld maar die was door haar water heen.
Na de beurs kunnen we er meer over zeggen, laten we er met zijn allen maar iets moois van maken. Het thema is in elk geval goed. :wink:
Grtn Corretje
Plaats reactie