probleem ??? los schieters


Plaats reactie
frank meerts
Berichten: 4
Lid geworden op: 14-01-2007 12:23
Locatie: Baarlo

10-09-2008 17:14

hee jongens heb goeeie tip nodig wie helpt.

Vis grote afstand zeer kort gevist ( rig),het laatste jaar met met bananenrig.Zeer goed gevangen nu los ik elke aanbeet bijna.

Ben nu met lange rig aan het vissen maar minder beten dus vis op de kant terwijl ze er wel zijn.

Bol moet dieper genomen worden door vis....langere hair....maar haakt minder snel iemand een idee plan van aanpak:

Komoppp met de tips denk met me mee

Frank
vissen is de vrijheid voelen
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

10-09-2008 17:20

frank laat die peppie en kokkie rigs maar eens in de tas pak gewoon een combie onderlijntje cm 15 tot 18 ongeveer van bevoorbeeld pb kleinstukje krimkous anti ejeckt extra strong ook van pb en de wereld gaat open voor jou .ik zeg als je dertig aanbeten krijgt vang je er zeker 25 of meer dat is mijn ervaring ik zou zeggen sucses
gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
frank meerts
Berichten: 4
Lid geworden op: 14-01-2007 12:23
Locatie: Baarlo

10-09-2008 17:42

Reeds gedaan...moet de vis echt halen in zijkant bek of onderlip..anders gaan ze echt los....zeer geraffineerd....schudden met kop enz,...... terug zwemmers...en voorzichtig azen...dressuur is doorbroeken door bollen waar ik meevis nu alleen haken en op de kant
vissen is de vrijheid voelen
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

10-09-2008 20:55

probeer eens een systeem waar het lood prikt en met schudde meteen los laat.Wat ik doe is we nemen als voorbeeld een fox inline lood haal de insert er uit,haal de ribbels er af voor de helft en tuig nu je hengel op je zul zien dat het lood snel los komt van de insert.vis deze met de rig van Harald en ik denk dat je klaar ben
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
frank meerts
Berichten: 4
Lid geworden op: 14-01-2007 12:23
Locatie: Baarlo

10-09-2008 23:14

okeee ja die tip van dat lood is een goeiie ga ik doen ben alleen nog niet achter wat de harald rig is

Als ik daar achterkom dan kan ik hem morgen eens in gaan zetten.

Puzzel hopenlijk bij elkaar bijna.
vissen is de vrijheid voelen
Plaats reactie