Solar Flavour Black & Blue


Gebruikersavatar
Wim Baans
Berichten: 1145
Lid geworden op: 10-10-2010 21:48
Locatie: Friesland

09-08-2011 12:54

This is what carpfishing is all about!
Jeroen Derksen
Berichten: 42
Lid geworden op: 25-07-2011 17:52

09-08-2011 12:56

Nou Sven, de sluikreclame :)

Nja weet je wat het is Sven, het leest gewoon vervelend. Vooral de reactie die ik las van Dennis. 'vraag er naar bij je dealer...' bla bla bla, om te lachen.
Nou en ik ben schijnbaar niet de eerste, want hij schijnt met Dynamite reeds hetzelfde te hebben gedaan, gezien de reactie eerder in dit topic.
Dus het valt niet alleen mij op...

Samengevat, het is vervelend, voegt niets toe en ook nog eens zoooo doorzichtig.

Ik zou zeggen, lees is wat terug van Dennis. Dan begrijp je het... De andere merkjes komen ook ruimschoots aan bod.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

09-08-2011 13:07

Daar kun je ook gewoon doorheen lezen lijkt me, mij stoort het totaal niet als iemand merken of dingen aanhaalt, al dan niet affiniteit ermee hebbende. Kan er soms alleen maar om lachen..

Als het nou op zichzelf staand was, maar het is gewoon een reactie naar aanleiding van een vraag omtrent een specifiek product. Als de vraagsteller tevreden is met het antwoord, dan is het mij om het even al worden er veren gestoken op plekken waar de zon niet schijnt..

Logisch ook dat Dennis antwoord hierop, anders krijgen we weer een setje reacties die elkaar lekker tegenspreken en die waren er zelfs nu al :P
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Jeroen Derksen
Berichten: 42
Lid geworden op: 25-07-2011 17:52

09-08-2011 13:08

Heb je al wat terug gelezen van Dennis?
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

09-08-2011 13:11

Geloof me, dat heb ik in het verleden al zat gedaan, weet waarop je doelt.. Maar zoals ik al zei:

Persoonlijk interesseert dat me totaal niet ( de sluikreclame, ophemelende berichtjes dan)..

Ik ben nuchter Hollands genoeg om daar doorheen te prikken en alleen relevante informatie eruit te pikken ;)
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Jeroen Derksen
Berichten: 42
Lid geworden op: 25-07-2011 17:52

09-08-2011 13:13

Precies en in veel van zijn reactie's staat geen relevante info.
Kwam ik ook later pas achter, want zo lang zit ik hier niet op het board. Totdat ik na dit 'gedoe' en niet begrepen werd is wat ging teruglezen...
Laatst gewijzigd door Jeroen Derksen op 09-08-2011 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

09-08-2011 13:14

Sluikreclame, best vervelend. Maar net hoe je het opvat en hoe het gedaan word.

Zoals Sven ook al zegt, je kan er ook doorheen lezen. Is maar waar je je aan irriteert zeg. Pffff... Hou op aub en lekker terug on topic mannen. Dit is echt mierenneukerij. Want de info die Dennis geeft, zijn vele dankbaar voor denk ik.

De flavour gaat weer komen
De popups niet


En dat soort dingen, zal je niet snel te weet komen. Handig toch, iemand die ook inside info heeft en kan geven. Kan je ook dankbaar voor zijn, ipv azijnpissen.

*over het feit of de inhoud qua aalbessen en shit klopt of niet, weet ik niet. Is dat niet juist, vermeld dan niks inderdaad.
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

09-08-2011 13:28

Ik zie het probleem van die hele sluikreclame niet zo. Kom op jongens, de hele karpervisserij is al vele jaren doorspekt met reclame in subtiele en minder subtiele vormen, een beetje karpervisser moet er zo doorheen kunnen prikken. Ik vind het zelfs in artikelen veel vervelender dan in een forumpost, zeker als die forumpost ook nog eens (voor sommigen) nuttige informatie bevat. Artikelen worden er in sommige gevallen praktisch onleesbaar door, daar is hier in een post van 3 regels geen sprake van.
Ik vind het veel storender als een producent, zoals hier het geval lijkt te zijn, keihard liegt over de samenstelling van zijn spullen. Geen informatie geven is wat anders dan doelbewust niet kloppende informatie geven. Het zit hem net in de manier van brengen, als Dennis had gezegd dat deze flavour de betreffende besjes bevat ipv op basis van is hadden we een heel ander verhaal gehad. Als je dit soort uitspraken wil doen over de samenstelling van een goedje moet je dat ook hard kunnen maken.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
Yuri Alexej Römer
Berichten: 269
Lid geworden op: 17-05-2008 20:32

09-08-2011 18:52

Hoi

Bedankt voor jullie antwoord.

Groeten Yuri
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

09-08-2011 22:28

Jan Willem Hilverts schreef:*Slam, bam, ouch*

http://nl.wikipedia.org/wiki/Aalbes
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwarte_bes

Zie een aantal dingen die zeker tot de noemer "grote trigger" behoren :)

Zelf maar is bessen gaan vermalen denk ik :)


Jan Willem,
is 3 tot 4 ton per dag genoeg? 8)
Groet'n Henk..

still growing Old.
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

09-08-2011 22:41

Voor eigen gebruik?

Mwa, peuleschil :)
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
sander aartsen
Berichten: 15
Lid geworden op: 25-11-2009 17:08

01-03-2012 04:34

btje laat ik weet t
:roll: ...anyway ...
youri bedankt
dennis bedankt(maar dat vangt als de ziekte wist ik al 8) )
Gebruikersavatar
Ger Milius
Berichten: 332
Lid geworden op: 19-02-2008 19:29
Locatie: Breda
Contacteer:

01-03-2012 20:06

nog even een paar leuke weetjes:

Wanneer de natuur ons in de steek laat en onvoldoende grondstoffen voor de opbouw van aroma’s of geurcomposities levert, worden deze grondstoffen haarfijn van de natuur afgekeken. Vervolgens worden precies dezelfde stoffen opgespoord in andere producten, die wél voldoende voorhanden zijn.
De methode aan de hand waarvan dit alles geschiedt, heet gaschromatografie.
Deze ‘nagemaakte’ stoffen zijn identiek aan de grondstoffen uit de natuur en worden daarom natuuridentiek genoemd. Een mooi voorbeeld is de rozengeur. Meer dan 30 miljoen blaadjes voor één kilo rozenolie: duidelijk dat nabouwen aanzienlijk goedkoper is dan de productie van natuurlijke grondstoffen.

Je moet er misschien even aan wennen, maar natuur is chemie! Ook ons lichaam is opgebouwd uit vele chemische stoffen. Zuurstof, waterstof, koolstof, stikstof, fosfor, zwavel en chloor, om er een paar te noemen. Wij hebben uitgerekend dat jij per kilogram lichaamsgewicht € 0,70 aan chemicaliën waard bent.
De moderne techniek stelt ons in staat om deze chemische stoffen in beeld te brengen en een soort ‘vingerafdruk’ te maken van de reuk. Neem bijvoorbeeld sinaasappelgeur. Deze wordt veroorzaakt door een vluchtige olie die in de schil is opgeborgen van miljoenen cellen. Houd een stukje sinaasappelschil bij een brandende kaars en knijp er eens in. Je ziet dan "spettertjes". Dat is die olie, die door de natuur is opgebouwd uit meer dan 300 chemische stoffen. Die kunnen elk met behulp van de moderne techniek in kaart worden gebracht.

De fysica en de chemie hielpen een handje. Dankzij de fysica beschikt men tegenwoordig over uiterst gevoelige apparatuur, zoals gas- en vloeistofchromatograaf, de massasprectometer, en de NMR (nuclear magnetic resonance). Hiermee kon men de samenstelling van natuurlijke aroma's ontraadselen. Zo werden in bijvoorbeeld de aardbei 400 verbindingen gevonden en in koffie zelfs 800.
Door intensieve research is het aantal bekende smaakstofcomponenten in de tweede helft van de twintigste eeuw gegroeid van 400 tot meer dan 6000. En nog dagelijks worden er nieuwe gevonden.


dus we kunnen nog alle kanten op :wink:

Ger
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het ook langs de waterkant
sander aartsen
Berichten: 15
Lid geworden op: 25-11-2009 17:08

01-03-2012 21:24

ger de stof die jij nu voorlegt is mij niet geheel onbekend.
nu ist zelfs zo als jij(stel je bent kok)ergens gaat eten en je wilt t recept hebben van iets.
jij simpel het product weg kan brengen en zij in hun lab. exact kunnen vaststellen wat t recept is.

terug te komen op ontopic ...ik weet bijna (75%)zeker dat de genoemde flavour b&b-solar een extract is.
al dan niet met extra synth.smaakversterkers.
redenen daarvoor zijn n.l.

het is geen heldere vloeistof,het is troebel.
erzit bezinksel/depot in het flesje.
het is zoet(als in glucose/fructose stroop) en blijft dit ook na verhitting zonder tinteling/brandend/bitter te zijn in zn nasmaak.(gewoon geproeft)
daarmee sluit je dus al uit dat je van doen hebt met apertaam/acesulfaam-k en aanverwante art.
deze zijn n.l. allemaal instabiel ten opzichte van verhitting en verliezen dan hun eigenschap...zoet maken.
een koude dosering van voorgenoemde is al snel te zoet/brand/tinteld en/of is tevens bitter in nasmaak.