buzzbaits


Plaats reactie
Calvin koppelaar
Berichten: 26
Lid geworden op: 20-03-2011 21:15

27-03-2011 18:39

hallo

weten jullie meer van buzzbait boilie's af?
ervaring ermee
zijn ze aan te raden?

alvast bedankt
Kris Hoekstra
Berichten: 172
Lid geworden op: 24-09-2009 15:31

27-03-2011 23:22

Calvin koppelaar schreef:hallo

weten jullie meer van buzzbait boilie's af?
ervaring ermee
zijn ze aan te raden?

alvast bedankt


Heb wel verschillende readymades gekocht, en vond ze allemaal erg zacht. Wat ik vooral storend vond, is dat de boilies onder water uit elkaaar brokkelen. Na een paar uurtjes haal ik me lijn binnen en had ik nog een mini bolletje of helemaal niks meer aan me hair. Aan de andere kant ''wolken'' de boilies wel, wat ook wel een groot voordeel kan zijn.

De pop ups gebruik ik nog wel samen met de dip, maar ik koop de readymades verder niet meer. Heb er ook vrij weinig mee gevangen, terwijl ik met een andere boilie meer ving en daardoor mijn vertrouwen minder werd op de buzzbaits.

Kris.
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

28-03-2011 08:08

Kris, ik lees dat je het storend vond dat de boilies uit elkaar brokkelde onder water. Als je goed op de verpakking had gekeken had je gezien dat het juist de bedoeling van die boilie is dat ze uit elkaar brokkelen :P
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Kris Hoekstra
Berichten: 172
Lid geworden op: 24-09-2009 15:31

28-03-2011 13:27

James warner schreef:Kris, ik lees dat je het storend vond dat de boilies uit elkaar brokkelde onder water. Als je goed op de verpakking had gekeken had je gezien dat het juist de bedoeling van die boilie is dat ze uit elkaar brokkelen :P


Klopt james, maar ik had wel verwacht dat er nog watt op me hair blijft zitten... Veelal was de boilie helemaal opgelost en soms zat er nog een stukje op ter grootte van erwt. Maar volgens mij is dat niet bij alle boilies het geval. Ik had dit telkens bij de swiss white chocolate.

Kris.
Plaats reactie