weet iemand makelijk vis water in de buurt van loosdrecht


Plaats reactie
ricardo jongboom
Berichten: 1
Lid geworden op: 01-07-2014 21:03

01-07-2014 21:08

Hoi ik heb een vraag ik ben op zoek naar een makelijk vis water want ik ben beet zat om weekend in en uit tezitten zonder wat te vangen aan de n201 of aan de amstel of aan de loosdrechtsplassen ik hoop dat julie wat weten waar ik wat kan gaan vangen

Mvg ricardo
Gebruikersavatar
Jerome berken
Berichten: 673
Lid geworden op: 12-03-2013 15:39

02-07-2014 10:19

ricardo jongboom schreef:Hoi ik heb een vraag ik ben op zoek naar een makelijk vis water want ik ben beet zat om weekend in en uit tezitten zonder wat te vangen aan de n201 of aan de amstel of aan de loosdrechtsplassen ik hoop dat julie wat weten waar ik wat kan gaan vangen

Mvg ricardo

Ligt niet per se aan de plaats/water waar je zit maar meer om de techniek. Elk dorps/stads/polder water is in principe makkelijk wat te vangen. Ga eens op een mooie dag, licht bepakt, pennen. Veel lopen kijken en meerdere voerplekjes maken.
Shimano Tribal XT-A \ Shimano 8000D eu
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

02-07-2014 13:36

zit er geen karperkwekerij in de buurt das best makkelijk vissen heb je niet eens een hengel voor nodig...
kom op zeg blanken hoort erbij,, ik heb vele sessies geblankt en nog steeds gebeurd het.
waarom denk je dat ik ook pen,... precies om toch iets te vangen.

daarbij is als de andere mannen op dat water wel wat vangen iets niet goed met je aaspresentatie of je aas en zo zijn er wel meer factoren die mee kunnen spelen.

Al met al ga niet vragen om een makkelijk water en eventueel hotspots,.. ga pennen en ga op zoek naar de karper en kies niet de makkelijke weg.
lukt je dit niet dan is het handig om of over te stappen op een andere vis soort of er helemaal mee te stoppen.

Succes.
Oja joh!!!
Plaats reactie