Steeds meer Mega winkels, wat vinden jullie ervan?

Plaats reactie
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

05-07-2017 20:57

Volgens mij was Raven de eerste maar er zijn inmiddels een aantal van zulke Mega winkels in het land. De winkels die ik tot nu toe bezocht heb zijn Hengelsport Leiden, Utrecht, Wout van Leeuwen. Maar de winkels die ik kort geleden bezocht heb waren toch echt van een ander level. Namelijk de nieuwe winkel van Hareco en gisteren was ik bij Faunaland Raamsdonkveer. Wat een toko's! Wat een investeringen.
Wat vinden jullie ervan en wat is inmiddels de mooiste van het land?
Let op slagboom !
Jeroen Schulte
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-04-2011 13:47

05-07-2017 21:31

Ik ben in het verleden een keer bij Raven in Steenwijk geweest, maar ik had niet zoiets hier kom ik nog een keer weer. Ook, omdat het voor mij een dik uur rijden is en ik de winkel nou niet bepaald bijzonder vond.

In mijn buurt zit geen megastore en daarom gun ik veel liever mijn lokale winkelier de omzet, omdat ik er altijd goed geholpen wordt en hij ook een redelijk assortiment heeft.
Peter van zanten
Berichten: 270
Lid geworden op: 17-03-2017 20:51
Locatie: 's-Gravendeel

05-07-2017 23:42

Hareco is erg mooi en ik ga er graag naar toe. In het begin lag alles nog zonder prijskaartje in het rek maar nu is dat ook in orde. Het is voor mij redelijk dichtbij dus het is op dit moment mijn favoriete zaak.

Wout van leeuwen is ook prima maar ik krijg soms een beetje het ons kent ons gevoel bij ze en soms geven ze mij het idee dat ik een klein beetje lastig of dom ben als ikwat vraag... kan ook het "Rotterdamse" zijn waardoor dat zo lijkt. Maar ik geef ze nog steeds een dikke voldoende :)

Vroeger kwam ik graag bij Harm Nuis in Ridderkerk, die was toen top. Helaas bestaat het niet meer..

BHC in Breda was vroeger ook top... ik ben er laatst nog een keer geweest maar het was nu bedroevend leeg, vervallen en er was geen hond.... erg jammer :(

Raven in Tilburg ben ik wel geweest maar dat is lang geleden... was toen ook goed.

Maar het zijn mooie zaken met een groot assortiment maar als je goed kijkt is de keuze niet altijd groter als vroeger.
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

06-07-2017 17:21

Hengelsport Utrecht vind ik persoonlijk de mooiste zaak waar ik geweest ben en waar je ook nog eens buitengewoon vriendelijk en goed deskundig geholpen wordt!
Andere grote zaken waar ik in het verleden wel eens geweest ben zijn Koster: onvriendelijk ongeïnteresseerd en rommelig,
Nipro: mooie overzichtelijke zaak met deskundig personeel alleen wel iets duur naar mijn smaak. Herman,s Marine: schappen voor klein materiaal werden hier slecht aangevuld, wel deskundig en vriendelijk personeel aanwezig maar ook redelijk duur naar mijn idee.
De oude Hareco: Deskundig en vriendelijk personeel toen der tijd veels te veel spullen en materiaal in een te kleine winkel, alleen zeer slechte ervaring met die Harry die mij eigenlijk voor Jan lul vanaf Castricum daar helemaal heen heeft laten komen.
Paddy sport:alleen online en telefonisch maar weet daardoor wel dat het personeel klantvriendelijk en deskundig is.
Raven Lelystad: Mooie overzichtelijke zaak waar ik vriendelijk en deskundig geholpen ben.
robertino smith
Berichten: 752
Lid geworden op: 08-03-2016 21:43

03-08-2017 07:15

Gisteren, nieuwe Hareco bezocht, term mega vind ik duidelijk toepasselijk! Ogen tekort :wink:
Vorige week, voor het eerst een bezoek aan Hengelsport Utrecht! Niet zo mega als ik dacht, wel compleet assortiment!
Wout van Leeuwen! Mega
Zunnebeld! Als die onder mega valt weet ik niet
Raven Steenwijk & Vlemix Tilburg ook weleens wezen bekijken.
Verder goede ervaringen online Bukkum/ Vught (behoort tot dezelfde groep als Utrecht).

Dennis Dakker schreef:De meeste verschrikkelijke winkel vind ik hengelsport Rotterdam!!!,

Winkel valt niet onder mega, eerder mini 8) ! Duidelijk andere ervaring/ beleving, mag er graag komen!

Kleinste shop van Nederland ga ik morgenochtend weer langs, Behoort tot de Markerworld groep 8) , kom ik uiteraard ook graag!

Verder op de bezoekenlijst waar ik nog eens zou willen kijken/ Bukkum Hengelsport, Fauna Hengelsport, Hengelsport Vught!

Wat ik vind van dit alles, alleen maar goeds, des te meer keuzes!!!

Groet.
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

03-08-2017 09:20

heb zelf graag dat de term mega de kennis en de kwaliteit van de zaak betreft, met in het verlengde daarvan een goede service en nazorg.
robertino smith
Berichten: 752
Lid geworden op: 08-03-2016 21:43

03-08-2017 09:42

herman hulsman schreef:heb zelf graag dat de term mega de kennis en de kwaliteit van de zaak betreft, met in het verlengde daarvan een goede service en nazorg.


Beetje muggeziften dit, is bij/ voor een ieder anders! Winkeliers zijn vaak ook afhankelijk van de leveranciers/ groothandel!

Verder, check deze dan :D

Dennis Dakker schreef:De meeste verschrikkelijke winkel vind ik hengelsport Rotterdam!!!,.die kerel stond erbij alsof die net uit ze bivvy was getrokken en totaal ongeïnteresseerd


Wat!!! Eerste indruk :)

De goede man waar hij het over heeft kan repareren/ afbouwen hengels, knopen van karper tot witvis/ roofvis! Etc.

Groet.
robertino smith
Berichten: 752
Lid geworden op: 08-03-2016 21:43

05-08-2017 17:54

Gezien het hedendaags, bijna overal verboden is te roken op een werkplek! Vind ik buiten voor de deur, ook zo gek nog niet, maar goed ....
Vaak gepaard met een bakkie koffie, kletspraatje, .... 8)

Verder blijf ik bij die eerste indruk gedachte, ....

Groet.
Gebruikersavatar
David Janssen
Berichten: 231
Lid geworden op: 22-06-2016 11:12

18-08-2017 08:54

Ideaal, naar 1 winkel en daar alles kunnen halen wat je nodig hebt! Zolang dit de service niet in de weg staat ben ik voorstander van mega winkels.

Winkels als Hareco en ook zeker Wout van Leeuwen hebben nog steeds de dorpse huiselijke sfeer en service ondanks dat ze gewoon fucking alles in huis hebben!

Ik zeg, helemaal goud! :lol:
Stop wishing... Go fishing!
Plaats reactie